Fashion,

Dit droeg ik tijdens mijn citytrip in Hamburg

7/25/2017 Pixels By Emilia 10 Comments


Deze maand ging ik naar Duitsland om Carina op te zoeken. Voor haar studie reist ze heel Europa door en op dit moment loopt ze stage in Hamburg. Net als ik heeft Carina een website waarop ze outfits deelt. Zelf ben ik de laatste tijd niet zo actief met bloggen, maar toen Carina voorstelde om outfitfoto's te maken, was ik daar wel voor in. Zeker met Hamburg als achtergrond... Wat een prachtige stad!

Blazer – Zara | shirt – Mango | jeans – Levi's | tas – Mango | schoenen – Steve Madden | armbandje – LUZ | horloge – Guess

Hierboven zie je alle foto's die we in Hamburg hebben gemaakt. Over de outfit heb ik niet zoveel te vertellen, die is gewoon lekker makkelijk en comfortabel. Als ik mijn koffer moet pakken voor een kort weekendje weg, neem ik meestal een hoop basic kledingstukken mee, die allemaal met elkaar te combineren zijn: een t-shirt, een trui, een lange broek, een korte broek en een jasje/blazer. Dan ben ik op alle weersomstandigheden voorbereid!

Wat vinden jullie van de foto's en de outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

10 opmerkingen:

  1. hey mooie look weer!! jammer dat je niet meer vaker blogd maar als je er weer bent is het leuk!! X - Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhhhhh zo zonde dat je bijna niet meer blogt, ik bedoel hallo!! Die fotos <3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie foto's! leuke stad lijkt het me ook. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Schitterende foto's en een hele leuke outfit. En wat ben je pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke outfit, staat je echt tof! En mooie foto's! <3 <3

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je witte blazer is echt heel erg mooi, maakt alles meteen mooi stralend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie outfit! Ik ben vooral fan van de blazer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the outfit! + such a beauty - loved having you around so much xx carina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very beautiful pictures! ;) love your blog, very good inspiration ♡ sexy bridesmaid dresses

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.