Personal,

Deze reizen wil (en ga) ik in 2017 maken

2/10/2017 Pixels By Emilia 12 Comments


Een jaar geleden vertrok ik deze maand voor een semester naar Australië. Verder ben ik afgelopen jaar naar Duitsland geweest en heb ik een weekendje in Londen doorgebracht. Drie keer naar het buitenland in één jaar, wat een luxe, hè? Ik ben zo blij met iedere reis die ik mag maken, reizen vind ik een van de leukste en leerzaamste dingen om te doen. Daarom heb ik ook voor 2017 een hoop reisplannen gemaakt en vandaag wil ik die graag met jullie delen. En misschien kunnen jullie me zelfs nog ergens mee helpen... Lees je mee?

Wintersport
Ik wil al heel lang weer op wintersport! De laatste (en trouwens ook de eerste) keer is precies tien jaar geleden... Maar het ziet ernaar uit dat het dit jaar eindelijk weer gaat gebeuren. Yes! De reis is nog niet gepland, maar zal waarschijnlijk nog dit seizoen plaatsvinden. Zodra ik meer weet, zal ik dat natuurlijk met jullie delen!

Relaxvakantie
Mijn vriend en ik willen ook samen op vakantie, het liefst een week of twee. Een echte relaxvakantie moet dat dan worden. Een fijn hotel (met een uitgebreid ontbijtbuffet, héél belangrijk!), lekker weer, een mooi zwembad of strand... En dan lekker helemaal niets moeten. We weten nog niet waar we heen zullen gaan. We waren eerst van plan om een roadtrip door Italië te maken, maar dan ben je natuurlijk vooral veel aan het rijden en komt er van relaxen vaak wat minder terecht. Nu hebben we dus weer een nieuw plan. We moeten alleen nog wel even bedenken naar welk (ei)land we zullen gaan. Hebben jullie nog tips? We willen graag vliegen en naar de zon, maar het moet ook weer niet té ver zijn, in verband met irritante jetlags en de vlieghaat van mijn vriend.

Carina opzoeken
Een van mijn beste vriendinnen, Carina, studeert op dit moment in Rotterdam, maar komt eigenlijk uit Duitsland. Dit jaar gaat zij voor haar stage drie maanden terug naar Duitsland en voor haar uitwisseling een periode naar Milaan. Ontzettend gaaf en hartstikke stoer natuurlijk! Omdat ik helemaal geen zin heb om haar zo lang te missen (en omdat het een goed excuus is om leuke reisjes te maken), hebben we afgesproken dat ik haar tijdens beide semesters kom opzoeken. Dit worden dan geen lange vakanties hoor, dat gaat ook niet lukken met mijn vakantiedagen, maar ik hoop dat ik haar twee keer een lang weekend kan opzoeken. Zou zo leuk zijn als dat lukt!

Citytrips in Nederland (en de rest van Europa?)
De vriend die ik in Australië heb ontmoet, is van plan om dit jaar naar Europa te komen! Hij komt onder andere een aantal dagen naar Nederland en wil daarna ook een hoop andere landen in de buurt bezoeken. We hebben nu bedacht dat het tof zou zijn als we ook samen een stukje kunnen reizen. Ik weet nog niet precies welke steden/landen hij op zijn reislijst heeft staan, dus ik heb ook nog geen idee waar we dan naartoe gaan, maar het plan is er. Ik hoop echt dat het doorgaat!
Ook met mijn beste allerbeste vriendin Janneke staat er binnenkort een citytrip op de planning. We zijn nog aan het twijfelen over de bestemming, maar het wordt waarschijnlijk een gezellig stad in Nederland. Hier heb ik méga veel zin in, want met Janneke op reis gaan is altijd superleuk!

Wauw, dat zijn best mooie reisplannen voor de komende maanden, hè? Zoals je kunt lezen staat er tot nu toe nog niets vast, maar het is alleen al heerlijk om een beetje te dromen en te plannen. Ik ben heel benieuwd welke landen ik aan het einde van dit jaar allemaal heb bezocht!

Hebben jullie nog aanraders voor leuke (ei)landen voor een lange relaxvakantie? Of een hoteltip?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

12 opmerkingen:

  1. Als je nog ruimte hebt in je koffer hoor ik het wel he? Hihihi grapje maar wat een prachtreizen heb je in het vooruitzicht. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te lezen en veel plezier met plannen van je reizen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook een echte relaxvakantie met mijn vriend. Wij hebben al besloten dat we naar Griekenland gaan, misschien ook iets voor jou? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat je met zoveel verschillende mensen gaat reizen dit jaar. misschien voor een relaxvakantie kan je kijken naar spanje of portugal dat is niet zo ver vliegen maar wel lekker zonnig. liefs, emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie plannen inderdaad! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk! ik heb gisteren toevallig een ski broek en jas gekocht want ik wil volgend jaar heel graag op een kleine ski vakantie.. lijkt mij zo leuk! Ook lekker in de zon skiën en warme chocolade melk bij de haard drinken... knus en gezellig! heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plannen wil je maken. Dit jaar heb ik echt een cruise en dan ga ik veel steden bekijken heb er veel zin in! vorig jaar hebben wij een heerlijke relax vakantie gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Especially, looking forward to the trips that involve myself. <3 Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, ik kan ook zo uitzien naar reisjes! Ontbijtjes zijn ook wel het hoogtepunt van alles ,haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat een mooie reizen wil/ga je maken! Ik ga ook bijna op vakantie, zoveel zin in! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn inderdaad heel fijne plannen :) Wat is je nieuwe lay-out trouwens mooi geworden, ik zie 'm nu pas!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.