Fashion,

Outfit: is het een jurkje of een jas?

9/25/2016 Pixels By Emilia 21 Comments

Nederlands: Ik heb eindelijk weer eens outfitfoto's gemaakt! Gisteren had ik met mijn blog-/instagramvriendinnetje Carina afgesproken om thee te drinken in Rotterdam en als ik met een medeblogger op pad ben, worden er bijna altijd wel foto's gemaakt. En gisteren dus ook weer! Nadat we heerlijk hadden gegeten bij een toffe hotspot aan de haven (daar schrijf ik binnenkort nog wel een stukje over!), gingen we even de stad in met onze camera's en deze foto's zijn daar het resultaat van. Als je op 'read more' klikt, zie je alle afbeeldingen en een lijstje van de merken van de kleding die ik draag. Ik ben benieuwd wat jullie van de outfit en de foto's vinden!

English: I finally got some new outfit pictures for you guys! Yesterday I met up for tea with my sweet blog/Instagram friend Carina and when I hang out with fellow bloggers, it's very common that lots of pictures get taken. And yesterday was no exception! After we had some amazing cakes at a lovely hotspot near the water (I might write an article about that place some day!), we did a little photo shoot in the city centre and these pictures are the results. If you click the 'read more' button, you'll see all pictures and a list of the brands I'm wearing. Can't wait to hear your opinions on the outfit and the pictures!

Ik draag: jas (is eigenlijk een jurkje) - & Other Stories, witte blouse – Mango, boyfriend jeans – Diesel, witte sneakers – Vagabond, ketting – Luz via Sacha, horloge – Guess, zilveren armbandje – cadeau

De 'jas' die ik op de foto's draag, is trouwens eigenlijk een overslagjurkje! Ik vind het altijd zo jammer als de zomer is afgelopen en al mijn zomerkleding weer driekwart jaar achterin de kast ligt... Dus heb ik maar gewoon een manier bedacht om dit jurkje in de herfst te blijven dragen. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Wat vinden jullie van de outfit en de foto's?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je het jurkje als een jas draagt! Staat heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je erg goed en wat heb je toch prachtig lang haar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dankjewel! :D Ik heb er toevallig vorige week een stukje afgeknipt, dan lijkt het meteen weer een stuk voller!

      Verwijderen
  3. Super tof, leuk idee! Staat je goeeed <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof idee zo dat jurkje, staat heel leuk! Het printje ervan vind ik ook echt leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind het printje ook tof, het doet me op de een of andere manier een beetje denken aan een wiskundeles haha, vanwege de geometrische vormen. :)

      Verwijderen
  5. Slimme tip! Ga kijken of ik ook overslagjurkjes heb waar ik zoiets mee kan doen! Dankjewel! Het staat jou leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt! Wat leuk dat je het ook gaat proberen! :D

      Verwijderen
  6. Hee, dat ziet er echt heel tof uit! Dat wil ik misschien ook wel eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat ik dit zelfs leuker vind dan een jurkje! Staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuk outfit! Leuk bedacht om het jurkje als jasje te gebruiken. Je zou zo niet zeggen dat het jasje eigenlijk een jurkje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een hele leuke outfit! Ik had helemaal niet door dat het een jurkje was!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh je ziet helemaal niet dat het een jurkje is! Het staat heel gaaf als jasje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke outfit en slim om het jurkje op deze manier toch nog te dragen. Ik dacht dat het een blouse of vest was, staat erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk die jurk/jas! Toffe outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I really love how the pictures turned out! Pretty, pretty you. xx Carina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.