Boyfriend,

Fotoshoot met mijn vriend!?

9/15/2016 Pixels By Emilia 29 Comments

Nederlands: Een heuse fotoshoot met mijn vriend, wie had dat ooit gedacht? Omdat Michael en ik het niet zo hebben op van die kleffe, in scène gezette loveshoots (en omdat Michael überhaupt niet zo van op de foto gaan houdt), hebben we eigenlijk heel weinig foto's van ons samen. Waarom zijn we nu dan toch samen op de foto gegaan? Nou, dat zit zo: een paar weken terug kreeg ik een code waarmee ik een paar schoenen mocht uitzoeken voor mijn blog en omdat ik op dat moment zelf geen nieuwe schoenen nodig had, heb ik Michael de code laten gebruiken. Maar omdat ik zonder leuke foto's geen goed artikel kan schrijven over herenschoenen, moest hij dus wel even met zijn nieuwe sneakers voor de camera. En omdat hij het een beetje gek vond om een outfitshoot te doen ('is dat niet meer een meidending?'), zijn we maar gewoon samen op de foto gegaan. Klik op 'read more' om alle foto's te zien!

English: A photoshoot with my boyfriend, who would've thought that would ever happen? As Michael and I don't really like those awkward, over-romantic love shoots (and as Michael doesn't really like to get his picture taken at all), we barely have pictures of us together. So why did we take these pictures, you ask? Well, a few weeks back I got this coupon to order a pair of shoes for my blog. At that time I didn't really need new shoes myself, while Michael could use some new kicks, so I let him use the coupon. But of course I needed to write a blogpost about the shoes (that's what I got the coupon for) and as I can't write an article without pictures, I had to drag him in front of the camera with his new sneakers. And since he thought it was a bit weird to do a real outfit shoot ('isn't that a girl's thing?'), we took the pictures together. Click 'read more' to see more pictures!

Michael | schoenen: Sacha, jeans: Levi's, shirt: Jack & Jones
Emilia | top: Zara, jeans: Diesel, horloge: Guess, ketting: Luz

Het zijn niet zoveel foto's deze keer (ik vond het een beetje sneu om mijn vriend urenlang te laten poseren), maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden om te zien. Ik vond het in ieder geval grappig om een keertje niet in mijn eentje op de foto te gaan!
Oh, en mochten jullie net als Michael nou ook nieuwe schoenen nodig hebben... Met de code 'Pixels By Emilia' krijg je tot en met 16/10/2016 15% korting in de webshop van Sacha! Veel plezier met shoppen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Haha super tof idee Emilia! Het zijn prachtige foto's geworden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn jullie cute samen zeg! Een mooi stel! En mooie schoenen natuurlijk haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Mooi zijn ze hè, ik vind witte sneakers hem zo leuk staan! :)

      Verwijderen
  3. Wat gaaf, wat een gezellige foto's zeg! Ik ben wel toe aan nieuwe schoenen dus zal even een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig koppel zijn jullie. De foto's zijn al even prachtig, jullie zien er gelukkig uit saampjes. En aardig dat jouw vriend schoenen van jou mocht uitzoeken. Veel geluk samen xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve reactie Julie, heel erg bedankt! :)

      Verwijderen
  5. Aaah super leuke foto's! Toffe schoenen heeft hij aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Megaleuke foto's zeg, de schoenen van je vriend zijn ook erg mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaawh wat een lieve foto's! Zo af en toe is wel eens leuk!
    En die schoenen zijn wel perfect voor dit zomerse weer! Staat overal leuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jaaa vind ik ook, ik draag zelf ook supervaak mijn witte sneakers. Zo makkelijk te combineren! :D

      Verwijderen
  8. Wat een leuke foto's van jullie samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je hem voor de camera hebt weten te slepen! De man des huizes hier wil ook nooit. ;-) Lieve foto's, van een lief stel. Foto's vind ik altijd zo dierbaar om te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, mannen... Ik vind foto's ook heel dierbaar! Zelfs al heb je niet altijd de behoefte om op de foto te gaan, later ben je vaak toch blij als je op een mooie herinnering kunt terugkijken. Nu onze mannen nog overtuigen, haha. :)

      Verwijderen
  10. Ah, lieve foto's zeg! En heel mooi ook :-) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke foto's en tof dat hij voor de camera wilde voor je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nou het is dat hij er een paar schoenen voor kreeg, anders was hij echt niet op de foto gegaan! Maar ik vind het ook tof dat hij het gewoon gedaan heeft. :D Dankjewel!

      Verwijderen
  12. ahhhh so cute, wat een leuke fotos van jullie samen! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.