Fashion,

Shooten met Mariska van der Haven (deel 1)

7/05/2016 Pixels By Emilia 19 Comments

Nederlands: Een paar weken geleden stuurde Mariska me een berichtje met de vraag of ik zin had om een keer een fotoshoot met haar te doen. Ik was meteen helemaal enthousiast, want ik volgde haar al op social media en vind haar foto's altijd ontzettend mooi (kijk bijvoorbeeld maar eens op haar Facebookpagina). Gisteren spraken we af in Leiden en het werd echt een perfecte dag: we vonden een paar enorm mooie locaties voor de foto's, de zon scheen en Mariska bleek niet alleen een topfotografe, maar ook nog eens een supergezellige chick. Vandaag ga ik jullie de eerste resultaten van de shoot laten zien! Klik op 'read more' voor de foto's.

English: A few weeks ago Mariska asked me if I would like to do a photo shoot with her. I felt quite honoured I must say, as I was already following her on social media en I've been loving her photography for a while (take a look on her Facebook and you'll see why). Yesterday we planned to meet each other in Leiden and it was such a great day: we found some pretty awesome locations, the sun was out and Mariska turned out to be not only a great photographer but a lovely girl as well. In today's article I'm going to share the first results of the shoot! Click 'read more' to see the pictures.

Ik draag trouwens een jurkje dat ik in Australië heb gekocht! Het is van het merk Cotton On. Verder draag ik een kettinkje van The Stone (het klavertje), een kettinkje van Take What You Need (het staafje), een horloge van Guess en laarsjes van Zara.

Wat vinden jullie van de foto's? En vergeten jullie niet om een kijkje te nemen op Mariska's Facebookpagina?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

19 opmerkingen:

  1. Wauw Emilia, wat sta je prachtig op deze foto's zeg! Vind je jurkje ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Heel fris en zomers. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn zeker erg mooi gelukt! En het is een onwijs leuk jurkje wat je gekocht hebt in Australië, dat printje is gewoon mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een prachtige foto's! Ik vind je outfit ook echt heel erg tof, dat jurkje en de kettingen, perfecte combinatie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat een ontzettend leuke shoot (nu al!). Je ziet er -as always- fantástisch uit! En ik heb net even de portfolio van Mariska bekeken - ze maakt inderdaad práchtige foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Je bent een prachtige meid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige foto's!!
    En je jurkje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Wat een prachtige foto's! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die foto's zijn goed gelukt! Ik kende Mariska nog niet, maar ook de andere foto's die op haar Facebookpagina staan zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw echt mooie foto's! En dat jurkje staat je goed. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, prachtige foto's! Leuk zeg dat jullie gingen afspreken! Je haar is echt zo lang, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave foto's heeft Mariska van je gemaakt! Je staat er heel mooi op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaaaaaah wat heb je weer geweldige kleren aan en wat zie je er toch knap uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.