Chocolate,

TUESDAY'S TIPS 4 / Dit is mijn favoriete at-my-desk-snack

2/02/2016 Pixels By Emilia 17 Comments

Nederlands: Aangezien ik behoorlijk wat tijd aan mijn bureau doorbreng, voor mijn studie en blog, ben ik altijd op zoek naar handige snacks die ik tijdens het computeren kan opeten. En die bureau-snacks, die moeten voor mij aan een hoop eisen voldoen: ze moeten kruimelvrij zijn (want niemand wordt gelukkig van kruimels tussen het toetsenbord), ze moeten niet plakken (ieee, ik haat kleverige toetsen), ze moeten met één hand te eten zijn (omdat ik mijn andere hand nodig heb om de muis te bedienen) en omdat ik veganist ben, moeten ze ook nog eens plantaardig zijn. Flink lijstje he? Maar ik heb een snack gevonden die perfect aan al deze eisen voldoet en die ga ik vandaag met jullie delen! Klik op 'read more' om alles te lezen over mijn bureau-snack-tip!

English: Since I spend a lot of time at my desk, for studying and blogging for example, I'm always looking for snacks that can be eaten while I'm busy typing. And those desk-snacks have to be 1) crumb-free (since nobody likes crumbs in their keyboard) 2) non-sticky (ieeeks, how I hate a sticky keyboard) 3) easy to eat with one hand (since I'll need my other hand to use the mouse) 4) plant based (since I'm vegan). Wow, that's quite a list, right? But I recently found a snack that meets up to all these points, so I just had to share this tip with you guys. Click 'read more' to read all about my at-my-desk-snack!

Het zal voor jullie geen verrassing meer zijn dat ik dol ben op Lovechock. Ik heb namelijk al meerdere keren over dit merk geschreven, onder andere in het artikel over mijn favoriete chocolade. Lovechock maakt snacks van rauwe chocolade (dat betekent dat de cacao niet wordt gebrand, waardoor de voedingsstoffen beter behouden blijven), die gezoet worden met kokosbloesemnectar en vanille. Al hun producten zijn veganistisch en biologisch en de verpakkingen zijn enorm leuk, met een heel vrolijk, kleurrijk printje aan de binnenkant én bevatten een briefje met een mooie boodschap. Ze verkochten al reepjes en tabletten, maar nu hebben ze iets nieuws aan hun assortiment toegevoegd: 'Rocks'.

Lovechock Rocks zijn kleine bolletjes chocolade (qua formaat vergelijkbaar met hazelnoten), verkrijgbaar in drie verschillende smaken, die ik natuurlijk meteen moest testen. Er is namelijk geen enkel product van Lovechock dat ik nog niet heb geproefd (oeps, verslaafd...?). Mijn favoriete nieuwe smaak is 'Almond/Cinnamon', de perfecte combinatie van pure chocolade en amandelen in een laagje kaneel. Ik was bang dat de kaneelsmaak heel overheersend zou zijn, maar dat is helemaal niet zo! De andere twee smaken zijn 'Hazelnut/Vanilla', heerlijk zoet en dankzij de stukjes hazelnoot ook lekker crunchy, en 'Mulberry/Hemp seed', die wat zachter en zoeter van smaak is.
De chocoladebolletjes kruimelen niet en smelten ook niet snel (de variant met kaneel liet zelfs geen kaneel-laagje achter op mijn vingers!) en zijn makkelijk weg te snacken terwijl ik mijn blog-artikelen type. Yes, wat mij betreft het ideale tussendoortje voor achter het bureau! (Of voor in de trein, of voor op de bank, of...)

De verpakkingen van 80 gram kosten €3,99 per stuk en zijn onder andere verkrijgbaar in de winkels en webshop van Ekoplaza.

Wat is jullie favoriete bureau-snack?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

17 opmerkingen:

  1. Paar weken terug voor het eerst een reepje chocolade van dit merk gekocht naar aanleiding van de lovende woorden op je blog en moet toegeven dat het exact zo lekker was als je had beschreven. Deze nieuwe smaken zal ik dus ook snel gaan proberen en ik wil je bedanken voor deze tip(s), het is nu ook mijn favoriete merk voor raw chocolate. Mvg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die chocolade bolletjes zien er echt heeerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor de tip aaaaaah ik hou zo erg van chocolade en deze merk mr ik wist niet dat er nieuwe smaken waren uitgebracht...!!! Xjes Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkkkkerrrrrr en mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, bedankt voor de tip girl!
    Dat ziet er heel erg lekker uit.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh ze lijken me erg lekker! Normaal als ik bezig ben aan mijn bureau dan pak ik wat druifjes of een stroopwafel. Misschien dat ik deze maar eens ga proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er heerlijk uit! Ik kom vaak bij de Ekoplaza dus de volgende keer gaan deze mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tip! Deze 'bureau-snack' kunnen wij ook goed gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG! De smaken hiervan klinken heeeeerlijk! Vooral hazelnut/vanilla klinkt onwijs lekker, yummy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zaten bij mij een keer in een goodiebag en man, wat vond ik ze inderdaad lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die chocolade bollen zien er wel goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze lijken me super lekker! Haha ik kan me wel vinden in je lijstje waar snacks aan moeten voldoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, die wil ik ook wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me heel lekker! Mooie verpakkingen ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze zijn zo mega lekker! Amandel kaneel is mijn grote favoriet! Mooie foto's meis! XX!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.