Fashion,

OUTFIT / Night blue & army green

2/07/2016 Pixels By Emilia 28 Comments

Nederlands: Soms heb je zo'n outfit, die je het liefst elke dag zou aantrekken. Dat had ik deze week met deze combinatie. Waarom? Omdat het een méga comfortabele outfit is, die ook nog eens lekker warm is (je ziet het niet, maar onder de coltrui draag ik nog een shirt met lange mauwen) en die super simpel is zonder al te saai te zijn. Daarnaast voelde ik me deze week niet helemaal lekker, wat je misschien wel een beetje aan me kunt zien op deze foto's (kleine, moeie oogjes en gigantisch opgezette klieren in mijn nek, bah) en dan is zo'n makkelijke, comfortabele outfit natuurlijk perfect. Klik op 'read more' als je alle foto's wil zien!

English: Do you guys also have those outfits you wouldn't mind wearing every single day? The combination I'm wearing in these pictures was one of those outfits for me this week. Why? Because it's such a comfy outfit, that's also super warm (what you can't see in these pictures is that I'm secretly wearing a long sleeve underneath the sweater) and it's a super easy look too without looking to boring. Also, I didn't feel totally well this week as you might've noticed from the pictures (tiny, tired eyes and a swollen throat, ieks) so a simple, comfy outfit was all I could think of. Click 'read more' if you'd like to see more pictures!

Het zijn deze keer niet zoveel foto's als normaal, maar omdat deze outfit bijna geen details heeft, was er ook niet zoveel om op de foto te zetten. De kleding die ik draag komt van: jas - H&M, schoenen - Sacha, jeans - Mango, trui - Lindex.

Wat vinden jullie van de outfit? En zijn er nog meer mensen zo verkouden (of door de griep geveld)? In dat geval: beterschap!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

28 opmerkingen:

  1. Oooh heerlijk zeg, die trui lijkt me fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je outfit super mooi! Je zou helemaal niet zeggen dat je je niet lekker voelde hoor, je ziet er top uit :) Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie outfit! Je ziet er inderdaad heel goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere trui zeg! Volgens mij zijn die schoenen best wel comfy. En beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, wat een prachtige outfit! Echt een hele mooie kleurencombinatie :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie outfit! Ik vind dit echt een hele leuke combinatie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super toffe outfit! Ik vind je schoenen en broek heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die jas vind ik erg tof! Ook een onwijs mooie kleur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zie je er weer mooi uit, Emilia! Toffe kleuren combinatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie outfit (en foto's)! En nog eens een extra voordeel dat de outfit nog eens lekker comfortabel is. Veel beterschap xX.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou ik wou dat ik er zo uit zag als ik ziek was super mooie comfie outfit staat je goed <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wil even zeggen dat ik het knap vind hoe jij jouw kleding combineert. Weet niet zo goed hoe het moet uitleggen, maar jouw outfits zien er en draagbaar en makkelijk uit, maar tegelijkertijd origineel en in harmonie. Wellicht een vage uitleg van mij, maar waar het op neer komt is dat ik jouw outfits heel inspirerend vind. Dankjewel en ga zo door met jouw blog. Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ondanks dat je je niet zo goed voelde, sta je toch weer heel mooi op de foto's! Je outfit vind ik ook alweer zo leuk! Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een heerlijke outfit, staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige outfit weer! Echt heel leuk die blauwe jas met de blauwe schoenen erbij. Al ben ik toch mer van de grijze jassen club, hihi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfit, vooral je jas vind ik erg mooi :) Liefs Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Niet zo heel veel foto's P, maar wel hele mooie! Je zou echt niet zegge dat je wat ziek je bent. Die jas staat je ook heel goed. X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hopelijk gaat het alweer wat beter inmiddels! Ik vind dat je er nog steeds prachtig uitziet hoor. Mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie outfit! De jas staat je heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een heerlijk outfitje en een lekkere col!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige combinatie! Ik snap dat je deze iedere dag zou willen dragen, het zijn stuk voor stuk mooie items. x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.