Adelaide,

AUSTRALIË DEEL 3 / Kangoeroes knuffelen in Cleland Wildlife Park

2/28/2016 Pixels By Emilia 12 Comments

Nederlands: Poeh, wat een fantastisch weekend heb ik gehad! We hebben zóveel gedaan en gezien, dat het gewoon niet in één artikel past, dus ik ga er een paar losse stukjes over schrijven. Ik begin bij vrijdagochtend, toen Sophie en ik naar Cleland Wildlife Park gingen. Dit is een park waar je in de originele natuur van Australië dieren kunt bekijken en voeren. Het was zo leuk! Bij de ingang kochten we zakjes voer voor de kangoeroes en emoes en we hebben ons er zo'n drie uur vermaakt met het knuffelen van de dieren (ik wist niet dat kangoeroes ZO zacht zijn!) en genieten van de natuur. Mocht je ooit in Adelaide zijn, dan zou ik je echt aanraden om dit park te bezoeken. Als je hieronder op 'read more' klikt zie je de foto's die ik er gemaakt heb, hopelijk geven die een beetje een goede indruk van het bijzondere park!

English: Wow, what an amazing weekend I've had! We've done and seen so much it doesn't even fit in one article, so I'm just going to write a few articles about what we've done. Starting of with Friday morning, when Sophie and I went to visit Cleland Wildlife Park. This is a park where you can spot and feed animals in their natural Australian habitat. We had so much fun! At the entrance of the park we bought bags with animal food for the kangaroos and emus and we spent the next three hours cuddling with the animals (I had no idea kangaroos are SO fluffy) and enjoying the beautiful sceneries. If you ever visit Adelaide, make sure you don't miss out on Cleland! If you click 'read more' underneath, you'll see the pictures I took at the park. I hope they give you an idea of how awesome the park is!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

12 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie foto's! Lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's allemaal! Lijkt me een geweldige ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauwie, wat een prachtige gemaakte foto's van jou en de kangoeroes! Lijkt me heel bijzonder om deze dieren eens te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah wat cute al die dieren! zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh prachtige foto's! Zo schattig ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat bijzonder! Wat heb je weer leuke kleren aan trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige foto's & wat een schattige dieren. Awwh, deze plek komt zeker op mijn travel wishlist. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo lief die dieren :) Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.