Fashion,

OUTFIT / Wordt het nu eindelijk écht winter!?

1/03/2016 Pixels By Emilia 43 Comments

Nederlands: Voor het eerst sinds de winter begonnen is, wordt het een beetje koud buiten. Hoewel ik dat lente-achtige temperatuurtje van de afgelopen weken absoluut niet vervelend vond, vind ik die kou stiekem ook best leuk hoor: kan ik tenminste eindelijk al mijn fijne, dikke winterjassen weer uit de kast halen! Afgelopen week had ik met Justine afgesproken in Eindhoven en omdat ik die dag zo'n zes uur in het openbaar vervoer moest doorbrengen, droeg ik een lekker comfortabele outfit. Mijn meest gedragen schoenen van het moment (serieus, die laarsjes staan echt óveral bij!), een zachte sjaal en een grote tas waar een leesboek in paste voor in de trein. En natuurlijk een gigantische warme winterjas waar ik een al net zo gigantische trui onder droeg. Brrr. Klik op 'read more' voor alle foto's!

English: So far, the winter in The Netherlands has been quite warm, but it seems like it's finally getting a little more chilly over here. I can't say I didn't like the spring-ish temperatures of the past few weeks, but I must admit I'm quite happy it's getting colder now: time to finally take my beloved warm winter coats out again! Last week I went to visit my friend Justine in Eindhoven and since I had to travel about six hours with the public transport that day, I decided to wear the most comfy outfit possible. My most worn shoes of the moment (seriously, these boots match with every outfit), a soft scarf and a big bag with a book in it to read during my train ride. And of course a huge winter coat with an even huger sweater underneath it. Brrr. Click 'read more' to see more pictures!

Schoenen: Sacha, Jas: C&A, Sjaal: H&M, Tas: Paul's Boutique, Horloge: Guess

Wat vinden jullie van deze outfit? En vinden jullie het stiekem ook wel prima dat het nu wat kouder wordt?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

43 opmerkingen:

  1. Oeh, ik vind je outfit echt onwijs leuk zeg! Vooral je jas is prachtig, hij staat je heel classy. En die laarsjes: LOVE! :) Mooie foto's ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi weer! Je jas vind ik prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je jas, sjaal en tas zijn prachtig! Hele mooie outfit, al mogen we wat mij betreft de winter wel overslaan.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Tineke! En als je geen winterliefhebber bent dan heb je volgens mij geluk, want volgens het weerbericht gaat het de komende week in ieder geval nog niet vriezen! :)

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige jas zeg! Helemaal in 'frozen' winterstijl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van mij mag het ook snel echt winter worden. Stiekem is dat best leuk! Tijd voor dikke jassen, mutsen en sjaaltjes! En heel veel zwart natuurlijk, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, precies wat jij zegt! Ik heb nog van die super fluffy oorwarmers en die wil ik wel weer eens op, haha. :)

      Verwijderen
  6. Wat een mooie foto's! Je jas is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke outfit! En wat een prachtige tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! Het wordt inderdaad al goed koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh leuke outfit! Ik vind je jas super mooi, en ook de kleur van de tas. En van mij mag het ook wel echt winter worden nu (maar wel excl. sneeuw en ijs, haha).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Marjo! :D Hahaha, ik hoop juist op sneeuw en ijs! Zou zo leuk zijn als we deze winter nog kunnen schaatsen (maar ik denk dat het bij dromen blijft haha). Liefs!

      Verwijderen
  10. Wat een mooie outfit! De kleuren staan echt heel mooi bij elkaar. Je tas en schoenen zijn prachtig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie outfit! Vooral de tas en sjaal zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. vind t altijd zo mooi hoe je kleuren bij mekaar combineert. alles klopt en past perfect bij mekaar zonder matchymatchy te zijn <3 super mooie look xxx kyr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik superleuk om te horen, dankjewel! :D

      Verwijderen
  13. Ik hou niet zo van de winter, dus hoop maar dat het snel weer warmer wordt haha. Je outfit is trouwens wel echt heel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi mens!
    Ik vind het ook wel fijn dat het wat kouder wordt, eindelijk! Wat mij betreft mag de winter nog wel even echt doorzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat je zegt ben je zelf, mooi mens! En yay voor koude winters, ik hoop stiekem dat we binnenkort nog verrast worden met een mooi pak sneeuw. :)

      Verwijderen
  15. Wat een prachtige outfit. Je ziet er altijd zo leuk uit :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik wil jouw style en er uit zien als jou :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een prachtige outfit weer! Die jas staat je heel erg mooi, jij weet alles altijd zo mooi te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie outfit! Winters maar toch niet volledig donker door de mooie grijze jas en je witte/beige tas :) die laarsjes zien er super uit en ik ben toevallig nog op zoek naar zo laarsjes.. ;) snel op de site kijken!
    Staat je ook heel goed deze outfit, Emilia :)
    xox Lyn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige outfit! Je tas is echt erg mooi en past er perfect bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke foto's en outfit!! Zou het super tof vinden als je ook een kijkje op mijn blogt neemt en me laat weten wat je vindt. Liefs! Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's en outfit meid deze kleuren staan je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aaah Emilia, wat ben je toch ook onwijs knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fietfjoeeeew, knapperd! Sta je er toch weer mooi op, as always <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuke blog, met mooie foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow de foto's zijn gorgeous <3 je jas staat je ook heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige foto's en je outfit is zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige outfit! Ik vind het ook wel prima dat het wat kouder wordt, hopelijk gaat het nog eens sneeuwen hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. i love these photos,and they are so beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke outfit! Staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind je jas heel mooi! En de foto's ook :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.