Diary,

HAPPY NEW YEAR / Dit waren mijn hoogtepunten van 2015...

1/01/2016 Pixels By Emilia 14 Comments

Nederlands: GELUKKIG NIEUWJAAR! In het artikel van vandaag, mijn allereerste blogje van 2016, wil ik mijn hoogtepunten van 2015 met jullie delen. Maar voor ik dat doe, wil ik jullie nog even het beste wensen voor de komende twaalf maanden, hopelijk wordt het voor jullie allemaal een fantastisch mooi jaar! Hebben jullie al plannen of goede voornemens gemaakt? Ik ben nooit zo van de goede voornemens, maar ik kan wel verklappen dat er begin komend jaar iets héél spannends gaat gebeuren, waar ik jullie zo snel mogelijk meer over kan vertellen. Maar eerst nog even terugblikken op het afgelopen jaar, dat ook heel leuk is geweest. Klik op 'read more' voor mijn jaaroverzicht van 2015!

English: HAPPY NEW YEAR! In today's article, my very first blog post of 2016, I want to share my highlights of 2015 with you. But before I start, I want to wish all of you the best for the year that's just started. I hope you've all started 2016 in the best way possible last night and I hope this year will bring you nothing but fun and happiness. Did you guys already make plans or new year's resolutions? I've never been a planner, but I can tell you something super exciting is going to happen in my life early this year, but I'll write more about that later when everything is set. But first, let's look back at the past year, that has been a crazy lot of fun too! Click 'read more' to see my overview of 2015!

1. Januari

In januari ging ik een weekendje naar Groningen met mijn vriend. Ik ging een donatie doen aan de zeehondencrèche in Pieterburen en als dank kregen we een backstage rondleiding, wat voor mij een droom was die uitkwam. Michael en ik besloten de rest van dat weekend in Groningen te blijven en dat was echt geweldig idee, want wat is dat een leuke stad en wat hebben we het fijn gehad. Super begin van 2015 dus!

2. Februari

En van de sneeuw in januari, gaan we meteen over naar felle zon en 30 graden in februari... Want in de tweede maand van 2015 vertrok ik naar Suriname voor mijn internationale stage! Drie weken bleven mijn zus en ik in Paramaribo en mijn stagetijd daar is een van mijn leukste en vooral leerzaamste periodes van mijn opleiding geweest.

3. Maart

Maart was ook top, als ik er zo op terugkijk. Zo ontmoette ik eindelijk Justine in het echt, met wie ik al zó lang contact had via het internet. We spreken en zien elkaar nog steeds regelmatig en ondertussen is ze een van mijn beste en liefste blogvriendinnetjes! Ook ging ik die maand naar het eerste festival van het jaar, gezellig met mijn lieve klasgenootje Cynthia. En als klap op de vuurpijl... Stond ik in maart met een paginagrote foto in een tijdschrift (de Fashionista). ZO vet!

4. April

In april was ik jarig en om dat te vieren kreeg ik van Michael een weekendje weg en een dagje Apenheul. Dat was super! Ook ging ik met Tara een weekendje naar Den Haag, omdat zij een hotel mocht testen voor haar blog, wat echt enorm leuk was. Daarnaast werd ik door Dagmar uitgenodigd voor een workshop yoga, samen met een boel van mijn blogvriendinnen. Echt een topevent was dat!

5. Mei

In mei ging ik met Michael roadtrippen naar de kust, ging ik met Tara naar de premiere van Dreamgirls en bezocht ik een hele hoop persevents. De foto rechtsboven is per ongeluk nog van de maand april trouwens, dat was op het festival Oranjebitter waar ik op Koningsdag naartoe ging!

6. Juni – 7. Juli

In juli en juni heb ik niet echt specifieke highlights meegemaakt, maar ik ben wel naar heel veel festivals geweest en naar een strandbioscoop. En we hadden een megaleuk bedrijfsuitje met het werk, waarbij we onder andere een scootmobielrace deden en gingen barbecuen.

8. Augustus

In augustus werden mijn verstandskiezen getrokken, maar verder was het een leuke maand, want Michael had een huis gekocht en mocht er die maand officieel in wonen! De hele maand stond dus vooral in het teken van klussen en inrichten. En tussendoor deed ik natuurlijk ook nog andere leuke dingen, zoals naar de openluchtbios in Rotterdam met Janneke.

9. September

Aan het einde van de zomervakantie gingen Martine en ik spontaan een weekendje naar Parijs! Martine was al in Frankrijk voor een taalcursus en toen we aan het Skypen waren, besloten we om daar nog even af te spreken vlak voordat zij naar huis moest. Het was pas mijn tweede keer in Parijs en ik was vergeten hoe prachtig die stad is! Heerlijk weekend was dat.

10. Oktober

Oktober zat bomvol leuke events voor mijn blog, waaronder het event van De Tuinen waar deze foto met Justine en Lizzy werd gemaakt. Ook ging ik met Sabrina en Sophie helpen op het NSMBL Festival en bezocht ik een lanceringsfeestje bij Touché Models. Heel bijzonder om daar te gast te mogen zijn!

11. November

Ook in november bezocht ik weer een boel leuke events met gezellige blogvriendinnen. En ik boekte een massage op de prachtige locatie op de foto linksboven. De foto linksboven is iets minder leuk: dit was toen mijn fiets gestolen werd bij het station. Ik heb ondertussen een nieuwe aangeschaft, maar ik baal er nog steeds ongelofelijk van.

12. December

En dan december... Een maand waarin ik nauwelijks tijd heb gehad om te bloggen, omdat ik het zo druk het met mijn minor en mijn stage en mijn werk en het voorbereiden van iets heel spannends (daar vertel ik jullie álles over zodra ik kan!). De paar dagen dat ik vrij was deze maand, sprak ik af met vrienden. Zo ging ik met Michael, Shannon en Marc naar een kerstmarkt en sprak ik met Justine af in Eindhoven.

Zo, dat was mijn 2015! Het was geen enorm spectaculair, maar zeker wel een heel leuk jaar. Ik ben benieuwd hoe mijn overzicht van volgend jaar eruit zal zien...! Hoe was jullie 2015?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

14 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig 2015 heb jij gehad! Gelukkig 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een gezond en gelukkig 2016 toegewenst.Jij hebt dit jaar ook niet stilgezeten ;) Ik ben benieuwd naar het nieuws waar je ons binnenkort meer over kunt vertellen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi overzicht! Zo gaaf, stage in Suriname. Wel balen van je fiets, zo rot die dingen... Fijn 2016! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijn overzicht heb je gemaakt en wat was 2015 mooi voor jou zeg. Voor 2016 wens ik je dit dan ook toe en hoop dat jij nog meer geluk, plezier en liefde vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat leuk gedaan zo! Het ziet er echt uit als een topjaar! Het lijkt trouwens echt een maand geleden dat je terugkwam uit Suriname of ligt dat aan mij? Haha, wat gaat de tijd toch snel!! Hopelijk heb je in 2016 net zo'n mooi jaar, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk gevarieerd jaar heb je gehad met mooie reizen en leuke events. leuk dat je dit met ons deelt, erg mooi om te zien :) hopelijk wordt ook 2016 een mooi jaar voor jou <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig nieuwjaar!! Druk jaar hoor heb je gehad!
    sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy New Year To You TOO! :-D 2015 zag eruit als een mooi jaar voor jou en ik gun je van harte dat 2016 je ook weer een veel mooie hoogtepunten mag brengen. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar je spannende plannen, maar daar lezen we hier ter zijner tijd wel meer over. Proost en geniet! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's en een mooi overzicht van een bijzonder jaar! Ik ben wel benieuwd naar wat voor spannends je ons gaat vertellen! Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet eruit als een geweldig jaar!! Wat mooi ben je toch ook. Een heel fijn nieuw jaar toegewenst 'x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een jaar! Blij dat we elkaar elke keer gezien hebben en dat ik jou als mijn blogvriendinnetje mag hebben! Op naar nog meer leuke en gezellige dates samen haha <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een goed en mooi jaar achter de rug, leuke dingen gedaan! Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi overzicht en toffe foto's! Happy new year :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Meis toch wat een topjaar. Heerlijke variatie tussen je blog en school en vriendschappen, mooi om te zien. Dat december wat rustigjes was op je blog vergeven we je wel meis, al kijk ik wel steeds weer uit naar je nieuwe artikelen. Op naar nog zo'n topjaar. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.