Dagboek,

FOTODAGBOEK / Kuuroord, feestjes en CHAOS

1/26/2016 Pixels By Emilia 14 Comments

Nederlands: Vandaag ga ik mijn meest chaotische fotodagboek ooit met jullie delen. De afgelopen weken zijn namelijk een beetje een achtbaan geweest. Ik heb het enorm druk gehad! Vooral met heel veel leuke dingen, dat wel. Maar ook een hoop deadlines en stress. Gelukkig heb ik er eindelijk weer eens aan gedacht om foto's te maken van de dingen die ik heb beleefd en die ga ik vandaag dus met jullie delen! Klik snel op 'read more' als je benieuwd bent naar mijn leven van eerste weken van 2016!

English: Today I'm going to share the most chaotic photo diary ever with you guys. The past few weeks have been quite a rollercoaster. I've been super busy! Especially with lots of fun stuff luckily, but also with stressing for school deadlines and stuff. But luckily, I finally remembered to take pictures of the things that happened, so I can finally share a photo diary on my blog again today. It's been a while! Click 'read more' if you'd like to see what I've been up to the first few weeks of 2016!

Deze foto is nog van de eerste week van januari, toen ik met mijn blogvriendinnetje Justine had afgesproken in Eindhoven. Dat was weer zooo gezellig!

We slenterden een beetje door het centrum, maakten foto's voor onze blogs en gingen daarna als cadeautje voor Justines verjaardag lunchen bij Bagels&Beans. Snel weer afspreken!

Dit was twee weken geleden, toen ik mijn allerbeste vriendin meenam naar een kuuroord. Dat had ik haar voor haar verjaardag gegeven, omdat ik vond dat ze dat echt even verdiende.

Bij het arrangement dat ik geboekt had, kregen we allemaal leuke extra's: een massage of gezichtsbehandeling, een plateau met lekkere hapjes, thee met gebak, badjassen en handdoeken... Helemaal all inclusive dus, heerlijk!

De spa was súper luxe en mooi en netjes! En ook nog eens heel rustig, we hadden elke sauna voor onszelf!

Hier ging ik buiten foto's maken voor mijn minor fotografie, op een dag dat het én ijskoud was én ging regenen. Maar ja, ik had een deadline en moest die week per se foto's inleveren, dus ik móést wel naar buiten!

De foto's werden gelukkig dezelfde dag nog goedgekeurd door mijn docent, dus ik had niet voor niets de barre omstandigheden getrotseerd.

Trouwens, ik krijg af en toe wat vragen over de minor die ik volg. Vinden jullie het interessant als ik daar een keer een artikel over schrijf? Over twee weken heb ik de minor afgerond, dus als jullie dat leuk vinden, kan ik mijn ervaringen en foto's dan met jullie delen!

Vorige week ging ik koken (chili met zoete aardappel! Was lekkerder dan het er op de foto uitziet hoor!) bij vlogger Eline, van het youtubekanaal Itsonlyalifetime. We volgden elkaar al een tijdje via social media en omdat ze sinds kort heeft besloten om volledig veganistisch te gaan eten, vroeg ze of ik een keer tijd had om af te spreken zodat ze wat vragen kon stellen. En dat vond ik natuurlijk ook super gezellig! Ik was er om 4 uur en we zaten zo te kletsen, dat we helemaal niet doorhadden hoe laat het werd. Ik geloof dat ik rond 12 uur 's nachts weer thuis was, haha!

Afgelopen vrijdag ging ik langs bij Bart, een van mijn beste vrienden van de middelbare school. Ik spreek hem niet meer zo vaak als vroeger, dus we hebben de hele middag weer eens goed bijgepraat. Gezellig dat het was!

Zaterdagochtend moest ik werken en 's avonds at ik met Michael bij mijn schoonfamilie. Michaels vader is van Chinese afkomst en hij had echte noodlesoep gemaakt. Met vegan dumplings, paddestoelen, tofu... Ik heb echt méga lekker gegeten.

's Avonds had ik twee feestjes. Op de linkerfoto zie je het feest van Denise en Nick, ter ere van hun verjaardagen én het 1-jarig bestaan van hun mooie foodblog: 88Food. (Deze foto heb ik even van hun Instagram geplukt.) Dat was heel leuk! We konden helaas niet zo lang blijven, omdat er daarna nog een leuk feestje op de planning stond. De verjaardag van Karin, die vier gigantische plateaus met sushi had besteld!

De afgelopen weken heb ik ook lekker veel gewerkt in de kas. (En nee, deze foto heb ik natuurlijk niet onder werktijd gemaakt, dan heb ik mijn telefoon in een kluisje zitten. Maar soms ga ik als het werk klaar is nog even met de kaskatten knuffelen. Kijk dan wat een schatje!)

En verder heb ik het vooral heel druk gehad met mijn minor, afronden van stage (ik heb een 9 gekregen van bij begeleidster, ahhh!) en vooral met het voorbereiden van mijn reis naar Australië.
Hoe is jullie januari tot nu toe?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

14 opmerkingen:

  1. Zo veel mooie en gezellige foto's Emilia! Hoop je snel weer eens te zien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er tot nu toe al uit als een fijne januari! Oh heerlijk die spa, en de lekkere hapjes:) succes nog met de laatste 2weken van je minor! (Jaa interessanf om hier een artikel over te schrijven!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Zo lief die kat <3 De foto's voor je minor zijn super mooi geworden. En wat fijn dat je zoveel gezellige dingen hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal erg gezellig uit en vooral het kuuroord lijkt me heerlijk relaxt (vooral met die heerlijke hapjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke fotos, wat een gezelligheid! Eindhoven is een leuke stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en vooral gezellige foto's zeg! dat zwembad wauw

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een toffe foto's! En heerlijk zeg zo'n arrangement met sauna <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat prop je toch altijd veel leuke activiteiten in een korte tijd erg leuk om te zien. :) mooie foto's van je minor en yummyy wat heb je veel lekkere dingen gegeten die noodle soup ziet er nice uit hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Emila, leuke plaatjes weer in je fotodagboek. Ik vind je minoropdracht heel goed gelukt en het lijkt me leuk als je daar een artikel overschrijft. Interessant. Wat fijn zo een dagje naar een kuuroord en wat heb je verder veel gezellige sociale afspraken gehad. Leuk hoor. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mag ik even zeggen dat ik nu al dol ben op jouw fotografie van je minor? Mag ik pleeeeeease je portfolio aan het eind zien?

    En ja, snel weer afspreken. Oftewel de 11e, woehoeeee <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo rommelig is deze post toch niet? Je hebt juist lekker veel gedaan! Prachtige foto's heb je trouwens gemaakt, leuk zo'n minor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.