Fashion,

OUTFIT / Coltrui, cape en kaplaarzen

12/06/2015 Pixels By Emilia 29 Comments

Nederlands: Als ik een ding niet snap, is dat het feit dat regenlaarzen niet net zo populair zijn als bijvoorbeeld All Stars of Nikes. Ik bedoel, ze zijn volledig waterdicht (joh) en daarnaast zitten ze ook nog eens lekker, zijn ze makkelijk aan te trekken (want: geen veters!) en zijn ze lekker warm. Oké, het is niet het meest charmante schoeisel, maar dat probleem is makkelijk op te lossen door de rest van de outfit een beetje gezellig te houden. Zoals ik heb geprobeerd op deze foto's, met een best opvallende poncho. Als je op 'read more' klikt zie je meer foto's van hoe ik mijn kaplaarzen combineer én kun je je mening achterlaten, want ik ben heel benieuwd wat jullie van deze laarzen vinden!

English: If there's one thing I don't understand, it must be the fact that rain boots aren't as popular as All Stars or Nikes. I mean, they're totally waterproof (you don't say), but also they're super comfortable, easy to put on (because: no laces to tie!) and they're pretty warm. And alright, they might not be the prettiest shoes, but that's a problem you can solve easily by keeping the rest of your outfit a little more fun. Like I tried in these pictures with quite an eye-catching poncho. If you click 'read more' underneath, you'll see more pictures of my look and also, you can leave a comment on what you think about rain boots, I'm curious to hear your opinions about them!

Ik draag: jeans – Nelly, laarzen – Zalando, trui – M&S, poncho - Bershka

Wat vinden jullie van regenlaarzen? En van deze outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Prachtige poncho! En deze regenlaarzen zijn hartstikke mooi en chic, het zijn gewoon laarzen! :-) Hele mooie foto's weer, hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Sophie! En vet leuk dat je dat zegt haha, want stiekem zijn het echte paardrijlaarzen! :D

      Verwijderen
  2. Wat een super mooie outfit, echt heel mooi gecombineerd! Ik ben verliefd op je mooie poncho. En die laarzen kan je goed hebben! Bij mij staat dat gewoon niet, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, heel lief! Heb je ze weleens aangehad? Ik vond ze bij mezelf ook niet mooi staan, maar ik wilde gewoon goede waterdichte schoenen hebben, dus toen heb ik ze lekker toch gekocht haha. En nu draag ik ze heel vaak als het regent! :)

      Verwijderen
  3. jij bent een van de weinige fashionbloggers in NL die mij nog echt inspireerd,, omdat je vaak die originele items hebt maar ze wel op een een mooie en draagbare manier combineerd. echt mooi! Mss wil ik nu ook wel regenlaarsjes gaan kopen <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, wat een mooi compliment, dankjewel! En ik zeg: doen! Regenlaarsjes zijn zo handig in de herfst/winter! :D

      Verwijderen
  4. Heel leuk gecombineerd. Je poncho is ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty! De poncho staat je echt heel mooi en je hebt helemaal gelijk, regenlaarzen zijn awesome :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helloooo GOALS! Prachitge vrouw ben je, je rockt zelfs regenlaarzen......!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige outfit, staat je super goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie outfit en wat leuk gecombineerd! Vind vooral de cape heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je ze zo draag snap ik ook niet waarom kaplaarzen niet populairder zijn, wauw wat zie je er goed uit! De hele outfit, de foto's en jij zijn zo mooi! Hele mooie post <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een leuke outfit! Op één of andere manier slaag je erin telkens iets wat voor mij totaal onpraktisch lijkt op een originele en draagbare manier te combineren. Ik wilde je trouwens ook complimenteren door te zeggen dat jouw blog een voorbeeld voor me is, van hoe ik het ook wil hebben. Netjes, verzorgd en aangenaam om te lezen. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaa mooi (as always)! Ik heb zelf ook een paar regenlaarzen die ik gewoon aantrek, ze zien er best oke uit eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is de poncho leuk! Hij staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie outfit + prachtige foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf! Zowel de poncho, de trui als de laarzen zijn vet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er echt heel mooi uit zo, alles bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow hallo knappie! Hoewel dit niet mijn ding is, vind ik her jou awesome staan: echt mega leuk gewoon! Die laarzen vind ik ook echt zwaar tof. Deze outfit moet je zeker vaker aan doen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hele toffe outfit je ziet er weer schitterend uit ! love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het ligt er maar net aan hoe je die laarzen combineert ja! Dit vind ik heel leuk, mooie poncho en je trui ziet er ook heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige outfit! Ik ben bang dat als ik kaplaarzen aantrek het er niet zo charmant uitziet! Daarom laat ik dat maar aan jou over! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I think that rubber ridingboots are perfect boots. They are shiny, tightfit your foot and very timeless. Much more betterlooking than any joggingshoes or converses.
    Go ahead and use your beautiful boots a lot :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.