Beauty,

SINT&KERST / Mijn eerste kerstcadeautjes van 2015 (+ 3 cadeautips!)

11/27/2015 Pixels By Emilia 17 Comments

Nederlands: Santa came early this year! Het is pas over een maandje officieel Kerst, maar ik heb het stiekem al een beetje gevierd. Afgelopen dinsdag ging ik mee op een 'Christmas Gifting Tour' door Amsterdam. De tour werd georganiseerd door een pr-bureau en tijdens onze route door Amsterdam maakten we stops bij verschillende winkels waar we verwend werden met prachtige producten. Mijn eerste kerstcadeautjes van 2015! Omdat ik zulke leuke dingen heb gekregen en omdat ik denk dat er wellicht leuke cadeautips voor jullie tussen zitten, wilde ik jullie zo snel mogelijk laten zien wat ik heb gehad. Dus dat ga ik vandaag doen! Klik op 'lees meer' om mee te genieten van mijn eerste kerstcadeautjes van dit jaar!

English: Santa came early this year! So it's about a month until Christmas, but I already got spoiled with some amazing gifts. Last Tuesday I joined a 'Christmas Gifting Tour' in Amsterdam. The tour was organized by a PR agency who took us on a trip along a few of their brands, where we got both great information and some presents. My first presents for Christmas 2015! Since I got so many nice things and since I think there might be some nice gift tips among the items, I just couldn't wait to write an article about what I got. So that's what I'm going to do today! Click 'read more' to see what I got!

De tour begon met een introductie van het merk Christian Faye, bekend van de semi-permanente wenkbrauwpoeders. Die hebben we dan ook meegekregen om thuis te gaan testen! Leuk! Ik gebruik niet zo vaak producten voor mijn wenkbrauwen, maar dit zag er tijdens de workshop héél mooi uit, dus ik ben erg benieuwd hoe het bij mij zal staan!
Ook kreeg ik een oogschaduwsetje met vier kleuren. Ik heb een palette met bruine tinten gekozen, omdat natuurlijke tinten me het beste staan, maar er zijn ook nog andere kleuren verkrijgbaar.
Tenslotte kreeg ik van Christian nog een wit oogpotlood. De make-up artist zag namelijk dat ik een wit lijntje onder mijn oog had gezet en hij was benieuwd of ik het potlood van Christian net zo prettig zou vinden als mijn oude vertrouwde witte oogpotloodje. Ik zal jullie nog laten weten wat ik ervan vind!

Mijn eerste indruk van de producten van Christian Faye is heel positief. Dit was dus mijn eerste kennismaking met het merk en ik vond de pigmentatie er top uitzien tijdens de workshop. Ik heb thuis al een beetje met de make-up geëxperimenteerd en al waren mijn looks nog niet geweldig mooi (wat absoluut ligt aan mijn afwezige make-upskills, ik kan níét omgaan met oogschaduw), zal ik het merk zeker aanraden. Zodra het me gelukt is om de producten mooi aan te brengen, zal ik er foto's van maken en een uitgebreider artikel over Christian schrijven.

De make-up van Christian is prima betaalbaar: het oogschaduwpalet met vier kleurtjes kost ongeveer €10, de wenkbrauwpoeders zijn verkrijgbaar voor ongeveer €24 en de potloodjes kosten €10. Het merk is onder andere verkrijgbaar bij Ici Paris XL (op de webshop zie ik net dat er nu 20% korting op alle producten van Christian wordt aangeboden!).

Onze tweede stop tijdens de Christmas Tour was de winkel van Swarovski. Ik had nooit durven dromen dat we hier een cadeautje zouden krijgen, maar na een rondleiding door de winkel, werden we ook hier ineens verrast met een goodiebag. En wátvoor een! Alle bloggers ontvingen een prachtige, roségouden armband uit de collectie 'Stardust'. Een (letterlijk) schitterend bandje gevuld met honderden kristalletjes. Wauw!
De armband die ik kreeg, heet 'Stardust Deluxe Bracelet' en is net toegevoegd aan de collectie. Het verschil tussen de 'normale' Stardust-armbanden en deze Deluxe uitvoering, is dat het omhulsel van de armband gemaakt is van een metallic fishnet, waardoor de Deluxe armband nog meer schittert.

Ook hebben we de feestdagencollectie, die is ontworpen in samenwerking met Miranda Kerr, mogen bewonderen in de winkel. Daar zaten ook mooie items tussen zeg! Ik heb mijn oog laten vallen op de kettinkjes uit die collectie, vooral een gouden ketting met een 'evil eye' vond ik enorm gaaf.
Het leuke aan deze collectie vond ik dat de sieraden redelijk subtiel zijn. Ik kende Swarovski vooral van de uitbundige sieraden met veel details en glitters, maar deze collectie is juist wat rustiger en nét iets minder opvallend.
Dus de volgende cadeautip: ben je op zoek naar leuke sieraden, opvallend óf eenvoudig, breng dan zeker even een bezoekje aan Swarovski.

De Stardust Deluxe Bracelet is verkrijgbaar in goud, zilver en roségoud en kost €99.

De laatste winkel die we tijdens de tour bezochten, was L'Occitane. L'Occitane is een merk dat ik zelf vooral kende van de handcrèmes in de schattige tubes, maar het merk verkoopt nog véél meer verzorgingsproducten, van shampoo tot bodylotion en van parfum tot zeep. We kregen een rondleiding door de winkel en er werd ons van alles verteld over de twee nieuwe limited edition geuren in samenwerking met Pierre Hermé. Ik werd spontaan verliefd op de nieuwe lijn: Pamplemousse-Rhubarbe (oftewel: grapefruit-rabarber). Deze geur is unisex en ruikt heel sterk naar grapefruit, met een kruidige bijgeur. Ontzettend lekker! Zeker een aanrader om eens te ruiken als je in de buurt bent van een winkel van L'Occitane.

Ook bij L'Occitane kregen we een enorm leuk cadeau mee: de adventkalender van 2015! Adventkalenders kennen we natuurlijk allemaal wel; vroeger kreeg ik er in december altijd eentje van mama waarbij in elk hokje een chocolaatje zat. Deze versie van L'Occitane is extra speciaal, want in elk vakje zit een verzorgingsproduct! Ik zal niet verklappen wat er allemaal in zit, maar om jullie een klein beetje een indruk te geven van de inhoud, heb ik stiekem alvast de eerste vier hokjes geopend. Hierin vond ik een tube dagcrème, een handcrèmetje, een shampoo en een setje schattige etiketten om je kerstcadeautjes mee te versieren.

De L'Occitane adventkalender kost €39 en ik heb begrepen dat hij in de webshop niet meer te verkrijgen is, maar als je snel bent, kun je hem misschien nog scoren in de winkel in Amsterdam! En als de kalender daar ook is uitverkocht, raad ik je vooral aan om even aan de producten van de lijn 'Pamplemousse-Rhubarbe' te gaan snuffelen. Wedden dat de parfum meteen bovenaan je verlanglijstje belandt? Mmm!

Jeetje, wat ben ik al verwend, hè? Ik ben zo dankbaar voor alle mooie producten die ik heb mogen ontvangen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en dat jullie misschien weer wat inspiratie hebben opgedaan voor jullie Sint- en Kerstverlanglijstjes!

Wat staat er bovenaan jouw verlanglijstje?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

17 opmerkingen:

  1. Oh wauw, wat een prachtige producten heb je gekregen. Ben vooral helemaal dol op die Swarovski armband, echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige cadeaus heb je gekregen, zo jammer dat ik er niet bij kon zijn! Vooral de adventkalender vind ik ZO gaaf <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke producten! De adventkalender van l'Occitane is zo leuk! :) XX

    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een prachtige cadeau! Dat armbandje is écht heel mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw bofkont! Die adventskalender is leuk, ik vind L'Occitane okk zon fijn merk! En hoe mooi is dat armbandje, woooow <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige dingen heb je gehad! Die adventkalender is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk zeg om mee te maken. Ben heel benieuwd naar het oogpotlood en de voordelen van een wit lijntje onder je ogen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schrijf je toch leuk <3 Je klinkt altijd zo positief/dankbaar en daarom gun ik je dit soort dingen zo extra <3 Heel leuk dat je je cadeautjes aan ons laat zien, je hebt mij zeker geinspireerd voor kerst hoor mijn mama is zot van glitters en rose gold dus het zou zomaar kunnen dat ik haar zo een Swarovksi armband cadeau doe... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. had nog noooit van christian fay gehoort maar t ziet er uit als n heeel mooi merk en ook nog goed koop! zat meteen op de ici paris webshop te kijken en ik ga de quatro oog schaduw bestellen zoals die jij ook hebt maar dan met zwart in plaats van bruin ik ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke cadeautjes al zeg, mooie armband!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je enthousiasme werkt aanstekelijk...... Can't wait for Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke cadeautjes allemaal! Die armband is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke en fijne producten zeg dame. En wat een prachtige foto's heb je geschoten <3 Die armband is toch wel mijn favoriet en prachtig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.