Fashion,

OUTFIT / Met mijn nieuwe (limited edition!) handtas

11/11/2015 Pixels By Emilia 34 Comments

Nederlands: De outfit die ik jullie vandaag ga laten zien, bestaat uit allemaal items die ik volgens mij nog nooit op mijn blog heb geshowd. Het shirt nam ik mee uit Parijs, de gele jas kocht ik een maand of twee geleden en de fantastische tas kreeg ik tijdens een evenement. Ik vind de grijze kleur prachtig bij okergeel staan! De binnenkant van de tas is fluoriserend geel, wat dan eigenlijk wel weer een beetje vloekt met de jas, maar echt storend vind ik het niet. Ik ben benieuwd wat jullie vinden! Klik op 'read more' om nog véél meer foto's te zien en om je mening te geven in de comments!

English: In today's outfit I'm wearing a few items that I haven't shown on my blog before. The shirt I'm wearing is a souvenir from Paris, the yellow coat is a gem I bought two months ago and the beautiful bag is a gift I got at an event about a month ago. I think the grey bag matches the yellow coat so so well. The inside of the bag is another tone of yellow though, a super bright tone that is, which I think isn't quite a match with ochre, but that doesn't really bother me in this outfit. What do you think? Click the 'read more' button to see many more pictures and to leave you opinion in the comment section!

Ik draag: jas – Zara, shirt – Monoprix, tas – Paul's Boutique, schoenen – Sacha, jeans – Nelly, horloge – Guess

De tas is trouwens een limited edition van Paul's Boutique die speciaal is ontworpen voor bloggers, ik kreeg hem tijdens een feestje van het merk. Je kunt hem dus niet in deze kleurencombinatie kopen, maar hij is wel in allerlei andere tinten verkrijgbaar! Het model van de tas heet 'Bethany' en hij is helemaal gemaakt van prachtig nepleer met een stoffen voering. Ik ben er enorm blij mee, omdat hij niet alleen bloedmooi is, maar er ook nog eens onwijs veel in past (als je twee jaar geleden mijn 'what's in my bag'-video hebt gekeken, weet je hoeveel spullen ik altijd meesleep...) en ik ben serieus aan het overwegen om de tas ook nog in een nude kleur te kopen...

Wat vinden jullie van de outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Oeh wauw, echt prachtig je tas en je okergele jas. Staat je echt heel mooi die kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een prachtige foto's weer! En je jas is echt een mooie eye cather!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een gave jas zeg! Echt een knapkleur. Ik vind de tas er ook heel mooi bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet dat het eigenlijk een beetje om de tas gaat, maar WAAAAUW je jas is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je tas heel erg mooi maar je jas ook! Soms is geel een lastige kleur (voor mij) maar ik vind deze combinatie echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik dacht ook altijd dat geel een lastige kleur was (vooral omdat het mij eigenlijk nooit mooi staat), maar ik vond deze jas gewoon zo leuk, dat ik hem tóch maar kocht. Geen spijt van :D

      Verwijderen
  6. Wat een leuke outfit! Ik vind vooral de kleur van je jas zooooo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die kleur van je jas vind ik erg gaaf! Ik zag laatst een item met die kleur en ik dacht dat het me niet zou staan, ik baal nu toch wel, want die kleur is zo tof haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon een keer proberen! Geel is ook absoluut niet mijn kleur, maar het verschilt ook weer per tint. Lichtgeel maakt me bijvoorbeeld heel bleek (behalve als ik een beetje een kleurtje heb in de zomer haha), dus die kleur hoef ik niet eens meer te passen. Maar okergeel is blijkbaar wel oké :D

      Verwijderen
  8. Ah echt zo leuk deze outfit! De kleur van de jas staat je echt super goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je outfit is echt heel mooi! En die kleur van de jas staat je echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het plaatje klopt helemaal, je jas met je tas en het shirtje en de sneakers en je mooie gezicht en haren... Pretty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Alles past zo mooi bij elkaar! Echt een prachtige outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die jas, WAUW! Staat je zo mooi die kleur! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gave outfit, de handtas is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit en dat geel staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n mooie jas! Staat je goed, bij mij zou het eruit zien als een zak ;( X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, die top met de tas staan erg mooi bij elkaar! Toffe locatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je outfit fantastisch, ik hou zo veel van okergeel! En de tas is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooie foto's! Van de tas ben ik niet zo'n fan maar dat is mijn persoonlijke stijl. :-) De jas vind ik dan wel weer helemaal fantastisch! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, lief! Wat grappig, ik had juist gedacht dat dit zo'n tas was die iedereen wel mooi zou vinden, dus ik vind het eigenlijk wel leuk dat je dat zegt! Ieder zijn smaak inderdaad :D

      Verwijderen
  19. Je jas is echt geweldig!! En de tas heb ik ook, yay! Hij is zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geluksvogels zijn we hè, het is zooo'n mooi ding!

      Verwijderen
  20. Super mooie jas! Die kleur is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WAUW! Ik snap niet dat jij geen modellenwerk doet. Mooie outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige locatie en je jas is echt super! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow die jas en je shirtje combineren zo mooi met elkaar, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waaauw, je jas! De kleur staat je echt goed. Mooie combinatie met die tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jij bent goals, great style en pretty face

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.