Dagboek,

FOTODAGBOEK / Over events, koffiedates, massages en diefstal

11/24/2015 Pixels By Emilia 10 Comments

Nederlands: In mijn laatste fotodagboek beloofde ik dat ik weer regelmatig fotoverslagen van mijn leven zou uploaden, iets wat ik begin dit jaar wekelijks deed. Nou, 'regelmatig' is dus niet gelukt, want het vorige dagboek deelde ik halverwege oktober en dat is alweer een maand geleden... Oeps! Maar ik ben tussendoor wel foto's blijven maken van alle leuke (en minder leuke) dingen die ik heb beleefd, dus die ga ik vandaag gewoon weer delen in een lekker uitgebreid fotodagboek. Bereid je voor op veel foto's van leuke events, lekker eten en... Diefstal.
Klik op 'read more' om alle foto's te zien.

English: The last time I shared a photo diary I promised I was going to upload those diaries more regularly, something I did weekly during the beginning of this year. Well, I think we can say 'regularly' officially failed, since I posted the previous diary in October and that's about a month ago now. Oops! But meanwhile I kept taking pictures of all the fun things I dod, so today I'm going to share those snapshots anyway in an XL diary. Prepare for many pictures of fun events, good food and... Robbery.
Click 'read more' to see all pictures.


De afgelopen weken heb ik drie of vier dagen per week stage gelopen. Vanaf nu ga ik er alleen nog op de vrijdagen werken, omdat ik de andere dagen van de week ook weer naar school moet voor mijn minor. Ik heb op mijn blog geloof ik nog niet zoveel verteld over mijn stage, maar ik werk dus mee in een huidtherapeutische praktijk en ik heb het erg naar mijn zin! De collega's zijn allemaal enorm lief en gezellig en ik heb ook echt leuke patiënten.
(Wat vinden jullie trouwens van de vertaling van de quote op het theezakje? Haha!)
Samen met Lizzy en Lotte ging ik naar een persdag. Van te voren gingen we lunchen in Utrecht en we maakten ook nog outfitfoto's, die ik hier al op mijn blog heb gedeeld. Het was echt een gezellige dag!
De kwaliteit van deze foto is niet al te best, maar dit was zo'n leuk moment! Op het persevent kwam ik namelijk Judith tegen. Ik volg haar al sinds de middelbare school via Flickr (een fotografie-website, waar ze al de koningin van de selfies was voordat het woord 'selfie' überhaupt was uitgevonden) en later zijn we elkaar ook via Instagram en Twitter gaan volgen, maar we hadden elkaar dus nog nooit ontmoet. Nu kan ik eindelijk zeggen dat ze in het echt net zo mooi en leuk is als op het internet! 
In het weekend ging ik uit eten met de vriendengroep, wat heeeel gezellig was. We aten drie gangen bij V.I.P. in Leiden en na afloop konden we rollend naar huis. Heerlijk was het!
Dit was een geluksmomentje: een vrije zondagmiddag met volop zon én een kat op schoot.
Ook ging ik in het weekend outfitfoto's maken met knappie Jennie! Dat was heel gezellig en de foto's zijn ook heel leuk geworden, dus dat gaan we vaker doen!
De week daarna eindigde minder leuk. Het ene moment zat ik nog heerlijk op de fiets van het lekkere weer te genieten, het andere moment kwam ik terug bij de plek waar ik mijn fiets had gestald en trof ik alleen een los kabelslot aan. Gestolen... Ik baalde enorm. De fiets had ik vorig jaar gekocht en ik ging er zó zuinig mee om, maar zelfs dubbel op slot zetten had blijkbaar geen nut. Ik heb ondertussen wel een nieuwe fiets gekocht trouwens (van geld wat ik had gespaard om op reis te gaan), maar ik ben er nog steeds verdrietig om.
De week daarop stonden er weer leuke events op de planning! Eerst de nieuwe collectie bekijken bij Sarenza. Kijk nou wat een leuke sneakertjes allemaal! Het is de lentecollectie, dus we moeten nog wel even wachten voor we deze schoenen kunnen bestellen.
Dit paar hakken was denk ik mijn favoriet van de nieuwe collectie. Wat een pareltjes he? Ze lijken me zo leuk bij een simpel zomerjurkje of bij een donkerblauwe jeans en een mooie blouse...
En nog even op de foto met lieve Britt, zij werkt voor het persbureau van Sarenza. Altijd leuk om haar weer even te zien op zo'n event en gezellig bij te kletsen!
Ennnn weer door naar het volgende event! Dit was in de showroom van Bestseller, waar je onder andere terecht kunt voor merken als Vero Moda, Only, Selected Femme en Pieces. Ook hier mochten we de nieuwe collecties bekijken en ik heb er een hoop moois tussen zien hangen...!
Deze foto maakte ik in Rotterdam, ik vond het er zo vrolijk uitzien! Zouden de auto's van dezelfde eigenaar zijn? Misschien wel een stelletje, de roze auto van haar, de gele auto van hem?
Ik had die middag een hot stone massage geboekt en dit was de prachtige ruimte waarin ik even mocht wachten. Hier worden ook dans- en yogalessen en meditatiecursussen gegeven. Nou, ik word al ontspannen als ik de ruimte alleen al zie. Zo mooi!
Ik had naar aanleiding van mijn Instagramfoto al wat vragen gehad over deze locatie en het heet Feminity. Zeker een aanrader, als je in de buurt van Rotterdam woont.
Afgelopen weekend ging ik naar de bioscoop met Anita en daarvoor ging ik gezellig eten bij Xenia. Het was zooo leuk om deze meiden weer even te zien! Ik had ze allebei al veel te lang niet gesproken, dus er was een hoop bij te kletsen!

Anita en ik gingen trouwens naar Mockingjay deel 2. Hebben jullie die film al gezien? We waren na afloop best wel even in shock. Er gebeurde zóveel in de film en inééns was het afgelopen. Nu er geen nieuwe films meer komen, wil ik de boeken van The Hunger Games gaan lezen. Ben benieuwd of die net zo leuk zijn als de films!
Gisteren had ik een dagje school en een tussenuur dat 4 uur lang duurde. Ik tweette of er toevallig iemand in Den Haag tijd had voor een kop koffie en binnen een paar minuten reageerde Sophie dat ze 's middags ook naar de stad kwam. Dus toen hadden we ineens een koffiedate, dankzij Twitter! We gingen gezellig bij Bagels&Beans zitten en mijn tussenuur vloog voorbij, enorm gezellig was het weer!

Nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van wat ik de afgelopen tijd allemaal heb beleefd! Ik ga proberen op nu écht sneller te zijn met het uploaden van mijn fotodagboeken. Deze week heb ik in ieder geval weer veel leuks op de planning, onder andere twee events met als thema: Kerst! Verder heb ik school, ga ik naar stage, moet ik werken en... Nouja, dat zien jullie volgende week dan wel weer!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

10 opmerkingen:

  1. Die ruimte van de massage is zo prachtig! Leuke foto's om te zien allemaal, en tot straks! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!! Wat balen van je fiets zeg.. Maar verder staat het overzichtje wel echt vol met fijne dingen:) Megaaa chill, een massage. En ik ben ook zó benieuwd naar Mockingjay!! Moet hem echt snél gaan zien want ik hoor van alle kanten verhalen erover!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je weer beleefd! En wederom ook weer mooie foto's :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie foto's Emilia! Heerlijk om je overzichtje weer eens te zien <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's. Je hebt weer veel leuks mogen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk om mede bloggers te ontmoeten! erg leuke foto's en wat straal je toch altijd op foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's! Tof al die events zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je lijkt me zooooooo leuk om mee om te gaan, vrolijk en lief daarom lees ik je blog oook graag <333

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vindt dit altijd zo'n leuke rubriek om te lezen bij jou. Cool hoe je 'normale leven' (social life werk opleiding enz...) combineerd met je 'leven als blogger'. Leuke events weer en leuk druk en leuke foto's. Keep up the good work :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.