Give away,

SACHA WINACTIE / En de winnaar is...

10/03/2015 Pixels By Emilia 3 Comments

Nederlands: Vandaag is de dag waarop iedereen heeft gewacht... (En met 'iedereen' bedoel ik alle deelnemers van mijn winactie van afgelopen week.) Ik ga namelijk bekendmaken wie er gratis en voor niets een paar gloednieuwe schoenen van Sacha mag uitzoeken! Woehoe! Sacha heeft geloot en aan mij de eer om jullie te vertellen wie de winnaar/winnares is. Klik de snel op 'read more' om te zien of jij de gelukkige bent.

English: Today I'm announcing the winner of last week's give away!

En de winnaar is:

JESSIE!

Gefeliciteerd Jessie! Vandaag stuur ik je een mailtje met de persoonlijke code die je kunt gebruiken in de webshop van Sacha. Ik ben benieuwd voor welke schoenen je kiest. Heel veel plezier ermee in ieder geval!

En tegen de deelnemers die niet hebben gewonnen (dat zijn bijna 100 meiden, zoveel! Superleuk) wil ik nog even zeggen: onwijs leuk dat jullie zo enthousiast hebben meegedaan, dankjewel! Helaas geen prijs, maar er komt vast snel een nieuwe winactie, dus wie weet...

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

3 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.