Fashion,

OUTFIT / Zwart, wit en een beetje goud

10/29/2015 Pixels By Emilia 29 Comments

Nederlands: Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n enorm donkere outfit op mijn blog heb gedeeld, maar nu het weer herfst is, kom ik er niet onderuit. Hoewel ik heel graag lichte kleuren draag, grijp ik tijdens de koudere maanden op de een of andere manier toch weer snel naar kleding in donkere tinten. Of gewoon zwart, zoals in dit geval. Maar dan wel met een witte blouse en gouden details, om de outfit iets op te lichten. Klik op 'read more' om meer foto's van de outfit te zien en om te weten te komen waar de kledingstukken vandaan komen!

English: I can't remember the last time I shared such a dark outfit on my blog, but since autumn has started, I just can't keep myself from wearing dark clothes. I mean, I love wearing lighter tones, but somehow I always start dressing in dark colors during the colder months. Dark colors or, like today, good old black. With a white blouse and golden details, to light things up a bit. Click 'read more' to see more pictures and to find out where I got the clothes I'm wearing!

Ik draag een jeans van Mango, jas en blouse uit een sample sale, tas van Primark (die ik al zo'n 5 jaar heb, zou je niet zeggen toch!?), horloge van Guess en laarsjes van Sacha.

Wat vinden jullie van de outfit? En dragen jullie in de herfst ook ineens veel meer donkere kleding?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Mooie outfit en leuke tas! Ik draag inderdaad ook veel meer donkere kleren (helaas)... Xx Susanne - http://bagatyou.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's Emilia, je bent echt een super mooie dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! Wat een geweldige outfit! Ik vind dit echt suuuper mooi! Ik betrap mezelf er ook op dat ik steeds weer zwart aan heb, haha! Mag ik trouwens vragen waar je de foto's hebt gemaakt? Echt een hele gave locatie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaaaah zo'n lieve comment, dankjewel Tessa! En natuurlijk mag je dat vragen! Dit is in Utrecht, bij een kerk middenin het centrum. :)

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige locatie om je outfitfoto's te schieten! En ik ben echt helemaal weg van je jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een prachtige foto's! Ik vind je jas heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh girl, wat zie je er weer prachtig uit!
    Vind je jas ook ZO mooi!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik HOUD van deze jas en stijl <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw hele leuke outfit! Die jas is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke outfit, vooral de jas vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aaaaah wat een knapperd ben je ook zeg! Wat een eer dat ik jou persoonlijk heb leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je foto's zijn zoals gewoonlijk prachtig! die jas staat je erg goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, hele mooie outfit en foto's! :)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het prachtige foto's & een super mooie classy outfit!
    Liefs Iep xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's! En ik herken dat trouwens wel: ik hou ook heel erg van lichte kleuren, maar zodra het kouder wordt, val ik al gauw terug op donkere kleuren. Zonde eigenlijk!

    - Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, ik vind je jas echt geweldig! Suuuuper tof. Ik houd wel van die donkere kleuren eigenlijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waaaaaauw. wat ben je mooi! Kleurloos is wat outfits betreft echt m'n way to go dus ik ben verliefd, haha :) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie foto's! Ik vind die jas echt geweldig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die jas staat je prachtig! En wat is de locatie van deze foto's mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.