Fashion,

OUTFIT / De zomerjas en de wintertrui

10/11/2015 Pixels By Emilia 24 Comments

Nederlands: In de herfst is het altijd een beetje creatief zijn met kleding. Omdat het 's ochtends vaak nog ijskoud is en in de loop van de dag best warm kan worden, draag ik meestal zoveel mogelijk laagjes als ik van huis ga. Dan kan ik mijn outfit de hele dag nog aanpassen op de temperatuur. Deze outfit is daar een goed voorbeeld van, want ik draag een dikke wintertrui met daaroverheen een zomerjas. En stiekem draag ik onder de trui nog een blouse. Ideaal voor het evenement waar ik afgelopen vrijdag was, want dat werd georganiseerd in de prachtige Hortus Botanicus in Amsterdam, dus we liepen steeds van de warmte (in de broeikassen) naar de kou (buiten). De foto's zijn trouwens ook in de botanische tuin gemaakt en als je op 'read more' klikt, zie je nog veel meer afbeeldingen!

English: To me, autumn fashion is all about layering. Since it's extremely cold in the early mornings, but it gets a lot warmer during the day, I like to wear as much layers so I can adjust my outfits to the temperature during the day. This look is the perfect example of an outfit like that. I'm wearing a cosy winter sweater and a summer coat. And I'm even wearing a flowy blouse underneath the sweater as well, but that's not shown in the pictures. This outfit was perfect for the event I attended last Friday, since it was organized at a public garden, so walked a lot outside in the cold, but also entered the hot greenhouses. By the way, these pictures were taken at the beautiful garden as well! Click 'read more' to see all shots we took that day.

Blooperfoto! Ik denk dat ik hier moest lachen om iets wat Justine zei...
Ik draag: jas – Zara, broek – Mango, trui – Zara, schoenen – Nelly, horloge – Casio

Wat een prachtige locatie, hè? Ik vind het altijd leuk als een evenement op zo'n speciale plek wordt georganiseerd. En zelfs al was ik toevallig een paar maanden terug al voor een pers-event naar de botanische tuin geweest, ik heb deze keer weer veel nieuwe dingen gezien en geleerd. Ik zal jullie van de week meer vertellen over het event zelf, dat artikel is onderweg, dus stay tuned!

Wat vinden jullie van de outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

24 opmerkingen:

  1. Wat zijn de foto's mooi zeg! Hele mooie belichting en je outfit is ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave foto's, je ziet er weer prachtig uit! Ik zag dat jullie het leuk hebben gehad vrijdag :) Ik kon er helaas niet bij zijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah weer zo mooi! Je bent echt een inspiratie zeg! See you today!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een prachtige foto's! Wat een mooie locatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je ook een mooie meid! Dat doorzichtige vlindertje is bijzonder zeg! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh knappie!! Ik vond het heel gezellig vrijdag. Thank you <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's! en wat een super locatie ook, heerlijk om eens daar een dagje rond te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst, prachtige foto's weer. Jaloersmakend! Maar ook gewoon een toffe outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke outfit, vooral de jas vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw prachtige outfit en foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaaauw wat een mooie foto's! Jij straalt altijd zoveel rust uit, vind ik echt mooi <3 En wat is de Hortus ook mooi hè? Ik ben er een tijdje geleden met mijn moeder geweest. Echt fijn zo'n rustig plekje midden in een drukke stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's! Je jas is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie locatie en prachtige foto's zoals altijd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke outfit! Ook de foto's zijn prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij word echt elke dag steeds mooier man. Niet eerlijk meer :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waauw wat een prachtige foto's! Het licht is zo mooi net als je outfit&vlecht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zullen we ruilen van hoofd? <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.