Dagboek,

DAGBOEK / Feest bij Touché Models, NSMBL Festival en méér

10/19/2015 Pixels By Emilia 10 Comments

Nederlands: Weten jullie nog dat ik een tijdje terug wekelijks een fotoverslag uploadde, waarin ik liet zien wat ik die week had gedaan? Ik ben er sinds de vakantie niet meer aan toe gekomen om zulke artikelen te maken, maar vandaag ga ik dat goedmaken met een XXL-editie! De laatste weken waren heel leuk en druk, vol met events en feestjes, en daar heb ik natuurlijk veel foto's van gemaakt. Klik dus op 'read more' om voor een uitgebreid fotodagboek van de leuke dingen die ik de afgelopen tijd heb beleefd!

English: Remember when I weekly posted a photo diary about the past week, showing what I had been up to? It seems like I haven't found the time to take those pictures and create those articles even since the summer break ended, but today I'm going to make that up with you guys by sharing an XXL photo diary! Last weeks have been super busy and fun, filled with events and parties, and luckily I took lots of pictures of everything. So, click 'read more' for a huuuge photo diary about the things I did last weeks.

Vorige week vrijdag stonden er twee events op de planning. Het eerste event bestond uit een presentatie, safari en lunch op een heel bijzondere locatie. Het was enorm interessant en ik heb hier heel veel foto's gemaakt, dus ik zal er nog een apart artikel over schrijven!

's Middags ging ik samen met Justine en Lizzy naar het event van de biologische winkelketen De Tuinen. Dit vond ik superleuk, want De Tuinen is de winkel waar ik standaard naartoe ga om verzorgingsproducten te kopen. We werden ontvangen met heerlijke hapjes, zoals je op de foto hierboven kunt zien.

Het event werd gehouden in het Lloyd hotel, waar allemaal tafels stonden met daarop producten van verschillende merken die bij De Tuinen worden verkocht. Bij elke stand werd uitleg gegeven over het merk en hun producten. Heel leuk bedacht en ook nog leerzaam! Daarnaast kregen we bij elk merk een product (of zelfs meerdere producten!) mee, om thuis te testen. Ik ben heel enthousiast gemaakt over bepaalde spulletjes die ik ook heb meekregen, dus ik ben meteen begonnen met testen. Binnenkort kunnen jullie dus weer leuke reviews verwachten op mijn blog!

Er was ook een fotomuur waar we nog even met z'n drietjes op de foto moesten. Het was weer zo gezellig met deze twee knapperds!

Hierboven nog even een plaatje van onze bagage op de terugweg... Zo verwend!

De zondag daarna ging ik weer naar Amsterdam voor een event. Deze keer niet als bezoeker, maar om te helpen. Samen met Sophie en Sabrina ging ik vrijwilligerswerk doen op het NSMBL Festival.

Sabrina had ik nog nooit in het echt gesproken, maar het was zo gezellig! We reisden samen met de trein en het is geen seconde stil geweest (en ze had zelfs zomaar thee voor me gehaald voor onderweg, hoe lief is dat!?). Met Sophie (ook al zo'n lieverd) hadden we bij het Westergasterrein afgesproken en samen gingen we naar het festival.

Het was zó leuk ingericht! Ik heb niet zoveel van het festival zelf meegekregen, omdat ik de hele dag bij de ingang stond om bandjes bij de bezoekers om te doen, maar we hadden een halfuurtje eetpauze en toen hebben we nog even een rondje kunnen lopen.

Er was iets misgegaan met de personeelscatering, waardoor er niet genoeg eten was voor de helpers. Daarom kreeg ik muntjes om op het festival zelf iets te eten te halen. Dat vond ik absoluut niet erg toen ik ontdekte dat er een Vietnamees eetkraampje stond, waar ze springrolls verkochten. Jammie!

Dag maandag daarna moest ik weer gewoon naar stage en waren er allerlei problemen met het openbaar vervoer. De eerste trein kwam niet opdagen, waardoor de tweede trein te vol zat, dus kon ik pas met de derde trein mee. Uiteindelijk heb ik meer dan 30 minuten op het station staan wachten. Gelukkig ga ik altijd veel te vroeg van huis en was ik hooguit een minuut te laat op stage, maar balen was het wel.

Dinsdag stond er weer een event in Amsterdam op de planning! Ik ging naar een feestje bij Touché Models, ter ere van de lancering van hun nieuwe modellenplatform: themodelhouse.tv. Ik nam Constant mee en dat was enorm gezellig, omdat we elkaar al veel te lang niet gezien hadden.

Het feestje was heel leuk en vooral ook heel druk. Zo'n beetje alle finalisten van Holland's Next Top Model van de afgelopen drie jaren liepen er rond (wat een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen veroorzaakte... Jeetje, wat zijn die meiden allemaal prach-tig!), Anouk Smulders gaf een speech en we kregen een rondleiding door het kantoor van Touché Models (dat trouwens fantastisch leuk is ingericht).

Zoals ik al zei, werd het feestje georganiseerd ter ere van het online gaan van themodelhouse.tv. Dit is een platform waarop een aantal modellen van Touché Models, zoals Nicky Opheij en Yfke Sturm, ons een kijkje in hun leven geven. Eigenlijk een soort modellenblog dus! Ik ga het platform zeker regelmatig bekijken, want zoals het uitgelegd werd, klonk het heel leuk.

De dag daarna was weer gewoon een stagedag en... Mama was jarig! 's Avonds aten we Chinees met het hele gezin (+ aanhang). Dat was heel gezellig, want omdat mijn zus en broertje niet meer thuis wonen, eten we zelden met iedereen bij elkaar.

Zo, nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van de bijzondere dingen die ik de afgelopen tijd heb beleefd! Verder loop ik al sinds september elke week vier dagen stage en heb ik in het weekend natuurlijk nog gewoon mijn bijbaantje, dus voor iedereen die me de laatste tijd heeft gevraagd waarom het zo stil is op mijn blog: dit zijn zo'n beetje de redenen!
Deze week staan er ook weer vier stagedagen op de planning, een etentje met vrienden en heb ik een leuke verrassing voor mijn beste vriendin. Maar dat laat ik jullie volgende week weer in een fotoverslag zien.
Fijne week allemaal!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

10 opmerkingen:

  1. Altijd zo leuk je wekelijkse dagboekjes!
    En wat een toffe dingen had jij op de planning staan zeg.
    Ik baalde dat ik naar het NSMBL festival kon. Leek me ontzettend gezellig!
    En onthoud één ding. Die deuk in je zelfvertrouwen is niet nodig mallerd. Je bent PRACHTIG!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superdruk maar superleuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik scrollde langs die foto van jou en Constant en dacht, jeetje wat ben jij prachtig!! Een seconde later praat je over een deuk in je zelfvertrouwen - diep dal in die van mij op dit moment haha!
    Wat een leuke foto's! Ik vind die springrolls er ontzettend lekker uit zien, die wil ik ook nog eens een keer zelf proberen te maken, volgens mij kan je daar hele lekkere variaties op maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk dat je bij het NSMBL festival en Touche models event aanwezig was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien! Ik wou dat ik ook bij het NSBML festival was geweest, ik zag ook al iets in de vlog van iemand anders. Zag er ook super gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was gezellig die vrijdag mops! Hopelijk weer tot snel <3 enneee niks deuk in je zelfvertrouwen, je bent zelf minstens net zo knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zulke leuke dingen beleef jij enw at schrijf je het leuk zo als dagboek :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.