Give away,

WINACTIE / Win een paar schoenen naar keuze van SACHA!!!

9/16/2015 Pixels By Emilia 29 Comments

Nederlands: Het is alweer een tijdje geleden dat er een winactie op mijn blog liep, maar vandaag heb ik weer een leuke voor jullie... In samenwerking met schoenenmerk Sacha mag ik namelijk een paar schoenen naar keuze weggeven! Hoe cool is dat!? Het enige wat je moet doen om kans te maken, is je gegevens invullen via mijn actiepagina (klik) en that's it! Je hebt de hele maand september om je in te schrijven en op donderdag 1 oktober zal de winnaar/winnares dan uitgekozen worden. Spannend!

Laten jullie hieronder in de comments nog even achter wat voor schoenen je uit zou kiezen? Sportieve sneakers, stoere boots of juist schattige enkellaarsjes voor de winter? (Het is geen verplichting voor je deelname om een reactie achter te laten hoor, maar ik ben gewoon heel benieuwd!)
Heel veel succes voor iedereen die een kansje waagt!

English: I'm hosting a give away for my followers from the Netherlands, so I won't translate this post to English, I'm sorry!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Jaaa wil ik! Ik wil nieuwe winterschoenen namelijk! Heb nog geen idee welke !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meteen meegedaan! Ik zie op veel blogs te gekke enkellaarsjes voorbij komen van Sacha, dus mocht ik winnen, worden het leuke laarsjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee :D! Altijd goed, nieuwe schoenen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah leuk leuk! Ik wil dolgraag laarsjes/hakken voor onder mijn nieuwe jurkjes voor naar kantoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik doe mee! Ik wil al een tijdje enkellaarsjes met een mooie hak eronder :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaa, hele leuke winactie! Ik doe mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh wat ontzettend tof! Ik doe heel graag mee. Ik zou voor zo'n enkellaarsjes met een flinke hak + plateauzool gaan. De enige schoenen die nog écht op mijn wishlist staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik zou voor een paar enkellaarsjes met fringe gaan, helemaal in deze herfst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk Emil! Ik ga zeker meedoen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk ik doe graag mee! Deze laarsjes staan al een tijdje op mijn wishlist : https://www.sacha.nl/shop/damesschoenen/enkellaarsjes/biker-booties---zwart/3x3583/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaauw schoenen! Love it. Nog lang niet zoon mooie collectie als jij 😉. Ik denk dat het moeilijk kiezen wordt maar ik wil heel graag mooie zwarte winter boots hebben. Of toch nog een paar killer heels...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik mag van mezelf even geen schoeisel meer kopen. (Andere prioriteiten.) Maar winnen, dat is natuurlijk een ander verhaal.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke actie! Lijkt me leuk om te winnen, mijn schoenen beginnen een beetje versleten te raken dus het zou helemaal uitkomen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Omdat ik één keer op superleuke laarsjes op de sacha site heb geklikt, staan die nu elke keer als reclame in mijn webbrowser. Heel vervelend ;-) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe zeker mee! Ik heb al hele mooie pumps gespot! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk. Ik doe zeker mee. Een paar leuke winterlaarsjes zijn altijd leuk voor erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toffe winactie samen met Sacha! Ik doe heel graag mee, want een meisje kan nooit genoeg schoenen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh wat gaaf zeg, ik zou voor een paar enkellaarsjes gaan hihi<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Woaaaah wat een toffe actie. Nou, ik zal eens een gokje wagen. :) Ik kan wel nieuwe schoentjes gebruiken, want ik heb alleen maar hakjes staan en ik denk dat ik die dit najaar/deze winter niet te veel kan dragen. Ik zou voor platte schoenen gaan dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend gaaf! Ik heb hele stoere enkellaarsjes gezien die ik echt wil bemachtigen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe leuk is dat! Ik zou gaan voor stevige chelsea boots, of iets in die trant haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoe leuk is dat! Ik zou gaan voor stevige chelsea boots, of iets in die trant haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wauw wat een fijne winactie, ook dat 'ie zo toegankelijk is. Een keer geen gepruts met Facebook, Twitter of Instagram. Fijn hoor!

    En I love Sacha, ik kreeg er als kind altijd Dr. Martens en zou dat als ik deze actie win ook weer eens willen doen! Ze zijn waaaay out of my budget tegenwoordig, maar ik zou er zo graag weer op lopen! Dus yes, wie weet loop ik binnenkort weer op Doccies!

    PS. Ik volg je al een heel tijd op Instagram en ontdek nu pas je website. Oeps. Ben je meteen gaan volgen op Bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie nu pas dat ik nog helemaal niet mee doe!
    Natuurlijk waag ik maar al te graag een kansje want een nieuw paar schoenen voor de herfst zijn meer dan welkom. Ik zou voor een paar mooi beige/bruine laarsjes gaan. Woehoe!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.