Fashion,

SHOPLOG / De kleding die ik kocht in Parijs

9/20/2015 Pixels By Emilia 23 Comments

Nederlands: Zoals beloofd ga ik jullie vandaag laten zien wat ik allemaal heb gekocht tijdens mijn weekendje in Parijs! Ik heb niet héél veel gekocht (want als je maar drie dagen in de Franse hoofdstad bent, wil je natuurlijk veel meer te bekijken dan alleen de winkels), maar ik heb toch wat leuke kledingstukken meegenomen. Ik ben er zelf enorm blij mee en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Klik snel op 'read more' om te zien wat ik allemaal heb geshopt in Parijs.

English: As promised, today I'm going to show you guys what I bought in Paris! I didn't buy that much (I mean, there's so much more to see in the French capital than just some stores), but I did bring home some lovely clothes that I'm super happy with and that I couldn't wait to share with you guys. So if you'd like to see what I shopped in Paris, click the 'read more' button underneath!

Mijn eerste aankoop was deze toffe, geruite sjaal. Dit was absoluut meant to be. Ik ben vorig jaar de hele winter op zoek geweest naar dé perfecte ruitjessjaal, maar ik zag overal alleen maar dezelfde en ik wilde juist een iets apartere. Eigenlijk wist ik zelf niet eens waar ik nou precies naar op zoek was. Tot we in Parijs de eerste winkel (Monoprix) bezochten en ik dit exemplaar tussen de winterkleding zag hangen. Dit was de sjaal die ik vorig jaar maar niet kon vinden! Superblij ben ik ermee.

Wie naar Parijs gaat, bezoekt Galeries Lafayette. Niet per se om iets te aan te schaffen (de meeste merken die in dit warenhuis verkocht worden zijn onbetaalbaar), maar gewoon om te kijken en het mooie plafond te bewonderen. Dus dat deden wij ook. Totaal niet van plan om er iets te kopen. Maar toen... Spotten we ineens een afdeling met vintage merkkleding! Vintage shoppen in Parijs, hoe tof is dat!? Na wat kijken en passen (alles was zo leuk en mooi!), liepen Martine en ik allebei dolgelukkig de winkel uit met een tasje van het luxe warenhuis waarvan we nooit hadden verwacht er iets te kopen. Martine met een schattig gebloemd rokje, ik met dit ongelofelijk zachte, grijze truitje met korte mouwtjes.

Deze top kocht ik in dezelfde winkel als de sjaal. In die winkel heb ik een stuk of 100 kledingstukken gepast, maar die waren het verder allemaal nét niet. De rokjes waren nét te kort, de blouses nét te oversized en de jurkjes nét niet getailleerd genoeg. Jammer, maar misschien wel beter voor mijn portemonnee. Dit shirtje was gelukkig wel helemaal leuk. Het is een soort t-shirt, maar dan gemaakt van de stof van een blouse (snap je me nog?) en het patroontje vind ik heel schattig.

Mijn volgende aankoop kennen jullie misschien al, want hier heb ik een heel artikel over geschreven. Dit is mijn mooiste souvenir uit Parijs en als je benieuwd bent naar het verhaal erachter,  klik dan hier.

Het laatste kledingstuk dat ik kocht, was deze bordeauxrode, nepleren rok. Misschien komt hij jullie bekend voor, hij lijkt namelijk enorm op een rokje dat ik al heb (namelijk de rok uit deze outfitpost)! Ik draag dit soort rokjes heel graag en ik heb ze al in het groen en lichtbruin, maar deze kleur leek me ook heel leuk voor het najaar. Ik zie het al helemaal voor met mooie enkellaarsjes en een warme trui erop.

Dat waren alle kledingstukken die ik in Parijs heb gekocht! Wat vinden jullie het leukste item?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

23 opmerkingen:

  1. Hele mooie aankopen! Altijd leuk om bij zo'n warenhuis toch nog iets te vinden (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je geshopt in Parijs! Die grijze trui vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, wat wil ik toch graag terug naar Parijs! Ik vind die rok en dat grijze truitje heel leuk en vrij tijdloos, heb je vast nog veel plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke aankopen! Ik vind vooral de ring heel mooi :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie aankopen heb je gedaan! Parijs is zo'n geweldige stad, inderdaad veel meer te zien en te beleven dan alleen shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige aankopen heb je gedaan! Ik wil zelf ook nog eens naar Parijs het lijkt mij echt een hele leuke stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh! Dat rokje is echt heel mooi! Ik vind je ring ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie aankopen! Vind de sjaal erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie aankoopjes. Het grijze truitje ziet er zo fijn uit! Die is mijn favoriet, denk ik! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke aankoopjes, vooral die ring! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw, wat een prachtige items allemaal!
    Vooral je ring is zo mooi. Echt een prachtig klassiek exemplaar.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Vooral die rok is echt ontzettend mooooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de ring en de rok echt supermooi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wauw, wat heb je leuke dingen gescoord! Alle items vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie dingen heb je gekocht! Dat rokje is prachtig, hele mooie kleur ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dat rokje is echt prachtig! En leuk om te weten van die vintage in Lafayette, misschien dat ik er dan toch ooit iets koop zonder mijn bankrekening te legen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie items. Die sjaal is echt prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. If you want, we can to follow each other on bloglovin! Just follow me here and I'll follow you back! ♥ https://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele toffe sjaal! Ik had een soortgelijke bij De Bijenkorf zien hangen afgelopen week!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.