Fashion,

OUTFIT / De laatste keer blote benen in 2015?

9/03/2015 Pixels By Emilia 29 Comments

Nederlands: De ene dag wandel je vrolijk in de zon met blote benen, de volgende dag zit je met een kop thee onder een dekentje de foto's te bewerken. Zou het lekkere weer nu dan écht voorbij zijn? Ik hoop het niet, want ik wil mijn zomerjurkjes nog helemaal niet achter in de kast opbergen... Dit jurkje is mijn laatste zomeraankoop van dit jaar. Ik kocht het toen de sale net begon voor een leuk prijsje, met het idee dat het een perfect strandjurkje zou zijn. Maar zo met sneakers eronder, vind ik het eigenlijk ook heel leuk voor een gewone doordeweekse dag! Klik op 'read more' voor alle foto's van misschien wel mijn laatste zomerse outfit van 2015...

English: Last weekend the weather was so great we could go outside bare legged, but currently I'm hiding for the cold under a blanket with a cup of tea. What do you think, is the summer really over now? I hope not, since I actually don't feel like hiding my summer dresses at the back of my closet already... This cute striped dress is my last summer purchase of this year. I bought it when sale just started with the idea this would be the perfect dress for a day at the beach. But pared with sneakers, it turned out to by great for a warm casual day as well! Click 'read more' to see all pictures of what may be my last summer outfit of 2015...

Het jurkje dat ik draag is van Mango, de sneakers heb ik via Asos besteld en het horloge van Guess heb ik van mijn vriendje gekregen. Hij heeft trouwens ook de foto's gemaakt! Ik vind het altijd zo leuk om te shooten met Michael, want hij weet altijd precies hoe ik de foto's wil hebben. Vaak hoef ik ze niet eens meer bij te snijden of recht te zetten. Ik heb er alleen een filter overheen gegooid om de kleuren te versterken en klaar!

Wat vinden jullie van mijn jurkje? En denken jullie dat er nog zulke zonnige dagen komen dit jaar?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Dat jurkje is zo leuk! Ik ben inderdaad bang dat dat de laatste keer blote benen was!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi jurkje. Heel stijvol! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi jurkje en prachtige foto's! Ik denk dat afgelopen maandag voor mij de laatste blote benen dag was :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik vind die witte sneakers er heel erg mooi onder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk jurkje! Staat je echt goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat handig dat Michael de foto's zo goed kan maken zeg. Ik vind het printje op het jurkje heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, dat jurkje is echt prachtig! Super leuk gecombineerd ook met die sneakers eronder! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk jurkje! Jammer dat het weer nu inderdaad wat minder wordt, maar misschien kun je hem in de herfst aan met een maillot en een vestje?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk jurkje! Staat je echt heel leuk xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's en wat zie je er weer mooi uit! Het jurkje en de kleuren ervan vind ik echt prachtig, het past heel goed bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat staat dat jurkje en die kleuren je goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me een heel makkelijk jurkje, zeker als je het zo combineert met die sneakers! Ik hoop niet dat de zomerse dagen voorbij zijn, maar ik zit nu ook met een trui en lange broek achter de computer... Ik heb trouwens een soortgelijke outfit aan hier: http://bagatyou.com/love-moschino/ - ben benieuwd wat je ervan vindt! Xx Susanne - http://bagatyou.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhh wat leuk!! Prachtige foto's weer moppie. Echt schattig ook dat hij het zo leuk vindt om foto's te maken en dat ie dan ook precies goed fotografeert. Ik speur hier talent! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is mooi! Leuk, zo met simpele sneakers er onder. Hopelijk blijft het nog wat langer zomer, want ik heb nu eindelijk bruine benen dus wil ik ze showen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah, wat een prachtig jurkje! Staat je echt heel erg mooi! Ik hoop dat de zon zich nog wat vaker laat zien.. Maar goed, we zullen zien! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je foto's altijd zo mooi bewerkt! Waarmee doe je dat hihi? Het jurkje is echt heel mooi zeg<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waauw!, de kleuren staan je onwijs goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk jurkje. Naja zonnige dagen gewoon lekker met een jasje misschien. Maar blote benen weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een regen inderdaad vreselijk, leuke outfit en ik ben inderdaad bang dat de zomer voorbij is, mijn zomer items liggen sinds gisteren in een doos op de zolder!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je jurk en de foto's zijn echt prachtig, wauw.. Laat ons hopen dat het blote benen weer nog niet voorbij is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je jurk is zo mooi! Je ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een rotweer is het he! Maar wel een heel mooi jurkje. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuk jurkje! Ik loop eigenlijk alweer een paar weken in truien rond, want ik ben een koukleum. Maar ik hoop op nog een paar zonnige dagen, ja.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.