Fashion,

OUTFIT / Baggy jeans, baggy blouse

9/18/2015 Pixels By Emilia 20 Comments

Nederlands: Afgelopen week ging ik naar Utrecht om gezellig te lunchen, bij te kletsen en (outfit)foto's te maken met blogvriendinnetje Lizzy. Op wat pech met het openbaar vervoer na (het was precies de dag van dé treinstoring rond Utrecht), was het een onwijs leuke dag. Ik droeg een megacomfortabele outfit en daar was ik extra blij om, toen bleek dat ik zo'n twee uur langer in de trein moest zitten dan gepland. Een relaxte boyfriend jeans, comfy sneakers en een losse blouse, heel simpel, maar ik vind het leuk. Wat vinden jullie? (Klik op 'read more' voor nog veel meer foto's van de outfit!)

English: Last week I went to Utrecht to have lunch, chat up and make (outfit) pictures with my lovely fellow blogger Lizzy. Apart from some trouble with the public transport (there was a big train defect near the station of Utrecht...) I had an amazing day. I was wearing this super comfortable outfit and I was super happy about that, when I found out I had to spend an hour or two extra on my train. Some chill boyfriend jeans, comfy sneakers and a flowy blouse, super easy, but I like it. What do you think? (Click 'read more' to see all pictures we took that day!)

Broek – Diesel, blouse – sample sale, sneakers – Asos, jasje – Forever 21, horloge – Casio, ring en armband – cadeautjes van Michael

Wat vinden jullie van de outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch mooi! Hele toffe outfit en prachtige foto's! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Baggy jeans staat je zo goed! Mooie outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhh zo lief die kat! Mooie outfit (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik hou eigenlijk nooit zo van baggy jeans, maar in combinatie met deze kleding, vind ik het erg leuk. Vooral je schoenen zijn gaaf <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat je weer super! Lief poesje trouwens. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, hallooooo! Beauty alarm! <3
    Wat een schattige foto ook met dat poesje! Cuuuuute!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke deze outfit! Echt super mooie foto's btw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik houd van je schoenen! Wauw! Prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's! Hele leuke outfit! Mooi armbandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's, staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's weer en ik vind zo'n broek je heel goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg toffe outfit. Je jasje vind ik vooral heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke outfit en wat een prachtige foto's. Die met die kat is zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw!! Wat is deze outfit tof! Super mooi zo chic met die stoere broek! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Naaahw, die kat! Heel leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo'n leuke broek. Hij staat je echt prachtig! En wow, zo erg dat je 2uur langer op de trein zat...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij kan ook echt alles hebben, jeetje. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.