Diary,

CITYTRIP / Ik heb gevlogd in... Parijs! (+ Extra foto's)

9/14/2015 Pixels By Emilia 12 Comments

Nederlands: Toen ik een tijdje terug vroeg of iemand het leuk zou vinden als ik mijn avonturen in Parijs ging filmen, kreeg ik daar een hoop enthousiaste reacties op. Dus toen ik het laatste weekend van de zomervakantie naar de Franse hoofdstad reisde, zat mijn videocamera in mijn handtas. Ondertussen zijn we al een week of twee verder en heb ik eindelijk de vlog bewerkt en op YouTube gezet. In dit artikel kun je die video bekijken en daarbij een hoop foto's die ik nog helemaal niet heb gedeeld. Klik op 'read more' om de film en de foto's te zien. Veel kijkplezier!

English: A little while ago I asked if someone would like me vlogging my trip to Paris. I got a lot of enthusiastic reactions, so when I travelled to the French capital a few weekends ago, I took my video camera everywhere I went. Yesterday I finally had time to finish editing the vlog and uploaded it on YouTube. In today's article I share the video with you guys along with some bonus pictures of the citytrip that I haven't showed yet. Enjoy watching!


Als de video niet goed werkt, klik dan hier om de vlog op YouTube te bekijken. Als je het leuk vindt om je op mijn kanaal te abonneren, kan dat via deze link.

Wat vonden jullie van de vlog? (Tips om video's leuker te maken, zijn altijd welkom!)

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

12 opmerkingen:

  1. Super leuke vlog! Hele mooie beelden! Je hebt veel gedaan in het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah! Jij bent zo leuk hea <3 En oja Parijs ook hahaha ;-) Nee ik heb echt heel erg genoten van je vlog en alle prachtige beelden. Dank je wel hiervoor meis. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke vlog heb je gemaakt! Parijs is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vlog! Parijs is zo leuk, wil ik echt heel graag (en snel) weer een keer naar toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk, nu wil ik ook weer naar parijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw met dat vuur onwijs tof en een super leuke vlog je bent zo natuurlijk en lief op beeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke vlog en hele mooie foto's! Nu wil ik ook weer naar Paris <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.