Fashion,

OUTFIT / Een groen, nepleren rokje

8/06/2015 Pixels By Emilia 21 Comments

Nederland: Een groen, nepleren rokje, dat klinkt niet als iets waarop ik snel verliefd zou worden. En toch is het gebeurd. Toen ik een paar maanden geleden aan het shoppen was, zag ik het rokje hangen en omdat ik nog nooit een kledingstuk had gezien met deze kleur (kliko-groen, noem ik het), viel het me meteen op. Nadat ik het gepast had, was ik verkocht. Of eh, was het rokje verkocht. Aan mij. Ik heb het rokje ondertussen al onwijs vaak gedragen en vandaag ga ik het eindelijk aan jullie laten zien. Klik op 'read more' voor alle foto's!

English: A green, fake leather skirt. Doesn't sound like something I would ever fall in love with. But it actually happened. A few months ago I spotted this skirt while shopping, it immediately caught my eye because of the colour I had never seen before in fashion. After trying it on, I was sold. Or actually, the skirt was sold. To me. I've been wearing the skirt very often already and today it's finally time to show it to you guys. Click 'read more' for the pictures!

Ik draag: rokje – Zara, top – & Other Stories, schoenen – Converse, tas – Zara

Wat vinden jullie van het kliko-groene rokje? En van de rest van de outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuk rokje! Het zou ook niet zo snel iets zijn dat ik zou kopen, een groen leren rokje. Als je kledingstukken soms ziet hangen of je hoort erover dan denk je "MWAH, niet mijn stijl".. En als je het dan aantrekt, blijkt het gewoon hartstikke leuk te staan. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een leuke outfit! Die tas vind ik ook super! Je ziet er weer prachtig uit, Emilia:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke rok! Ik vind je combinatie heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie combinatie, het staat je heel erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie outfit! Staat je echt goed! Ik vind de combinatie erg goed gekozen, dit zou ik zelf ook wel kunnen dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappie! Wat een prachtige outfit bij elkaar! Ik zou dit in eerste instantie ook niet dragen, maar hoe je het hebt gecombineerd vind ik echt te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt geweldig! Je foto's zijn altijd zo mooi, i love them. Zulke mooie kleuren, en onwijs leuke outfit.

    Veel liefs, Mariska.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, super leuke outfit! Mag ik jouw cameraman/vrouw eens lenen, haha? Zulke mooie foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zoals altijd! Staat je super die kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aahhh ben echt verliefd op je rokje <3 Ik zoek ook nog iets in nog meer legergroen zeg maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat rokje staat je echt prachtig meis, echt ook heel mooi gecombineerd <3 Ik begrijp dat je er verliefd op bent geworden ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dat dit rokje je super staat, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh wat een super mooi rokje! Die kleur! En het topje ziet er ook leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke outfit! Ik zou het rokje zelf niet zo snel kopen, maar ik vind de combinatie wel heel tof. Het staat je super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf rokje! Aparte kleur ook, staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwww, die rok! Love it! Hij staat ook erg mooi bij de top!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah dit had je ook al aan naar het event en ik vond het toen al zo onwijs prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.