Dagboek,

EVENT / Ik ging naar een openluchtbioscoop op het strand

8/01/2015 Pixels By Emilia 18 Comments

Nederlands: In mijn fotodagboek vertelde ik al dat ik naar een strandbioscoop was geweest, maar omdat ik het zo'n onwijs toffe avond vond, wilde ik er ook nog even een los artikel over schrijven. Want een kleine vermelding ik mijn fotodagboek is gewoon niet genoeg om te vertellen hoe leuk het was. Daarom vandaag een heel verslag over het evenement met véél foto's en... Een video! Dus als je benieuwd bent naar hoe het nou is, zo'n openluchtbioscoop op het strand, klik dan snel op 'read more' voor het hele artikel.

English: In my photo diary I already told you guys I went to an open air cinema at the beach, but since I had such an awesome evening over there, I thought I should write a whole article about it, instead of only mentioning it in a diary. So, if you want to know what it's like to visit a beach cinema, click the 'read more' button underneath to read all about it!

Toen we aankwamen in Scheveningen, waar de strandbios werd georganiseerd, begon het al te schemeren. Zag er zo mooi uit!
Nog even een toeristisch kiekje. Wisten jullie dat de Scheveningse pier sinds kort weer geopend is?
Het Kurhaus vind ik altijd zo'n mooi gebouw, ik kon het niet laten om er even een foto van te maken. Toerist in eigen land.
Kun je zien hoe vrolijk ik die avond was? Net een klein kind.
De weg naar de strandbioscoop was zó schattig (en fotogeniek)!
Vorige week woensdag was het eindelijk zo ver! Ik geloof dat Tara en ik het evenement meer dan een maand geleden al op FaceBook tegenkwamen en toen wisten we meteen dat we er naartoe wilden. De strandbioscoop werd georganiseerd door Beachclub Indigo, een strandtent in Scheveningen aan Strandweg 65.
Van de film die afgespeeld zou worden, wisten we alleen de titel ('I know what you did last summer') en toen we in de tram opzochten onder welk genre deze film valt, bleek het een horrorfilm te zijn. Eh... Dat was een beetje schrikken, want Taar en ik zijn allebei niet zo van de horror en daarnaast moesten we ook nog midden in de nacht naar huis fietsen. Oeps!

Eenmaal aangekomen bij de strandtent, was het al behoorlijk gezellig en vooral heel druk. Gelukkig mochten we nog gewoon naar binnen en konden we een plekje uitkiezen op de grond. Dat was even zoeken, omdat er al zoveel mensen waren, maar uiteindelijk vonden we een prima plaatsje in het midden, pal tegenover het grote scherm. Top!

De film begon toen het donker werd. Ik zal verder niets over het verhaal vertellen, maar het was inderdaad een behoorlijke horrorfilm, vol met schrikmomenten. En al heb ik dan helemaal niets met enge films, ik moet toegeven dat het tijdens de strandbioscoop wel een slimme keuze was, want iedereen leefde helemaal mee met de film. Tijdens elk schrikmoment gilde het hele publiek mee en dat maakte het toch wel heel gezellig, al was de film alles behalve dat.


Tara en ik hebben de hele avond gevlogd, omdat het ons heel leuk leek om zo'n tof event aan jullie te laten zien. Die video wilde ik ook nog even op mijn blog delen, dus die zie je hierboven. Maak je geen zorgen: er zitten géén enge fragmenten in! Het is juist een vrolijke video en ik heb er expres fijne, zomerse muziek onder gezet. Want behalve de enge film, was het een heel gezellige zomeravond. Zeker voor herhaling vatbaar, zo'n strandbioscoop!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en lezen en ik ben benieuwd:
zijn jullie ooit naar een openluchtbioscoop geweest?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Super leuke vlog en foto's! Prachtig! Heel tof! Alleen zou ik een horror film ook eng vinden! hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Lijkt me echt leuk om ook eens naar een standbioscoop te gaan. Het ziet er zo gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er inderdaad heel tof uit! Ik vind Scheveningen sowieso altijd een heel fijn sfeertje hebben (met mooie strandtenten!). Ziet er in ieder geval als de moeite waard uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat onwijs gaaf! Ik wil er ook nog een keer naartoe gaan, lijkt me zo tof om mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat gaaf!! Dit ga ik in de gaten houden, dit lijkt me zo gaaf! Ook heel leuk dat jullie gefilmd hebben, hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk! Daar wil ik sowieso ook nog een keer heen, dat moet je een keer meemaken toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tof event, je hebt echt prachtige foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had al wat foto's voorbij zien komen, heel leuk filmpje hebben jullie er bij gemaakt weer! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend gaaf, zo'n strandbioscoop! Het ziet er echt prachtig uit! Super knus! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg! :) Ik wist helemaal niet dat dit zo dichtbij bestond, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dag! Ik wil ook ooit naar een openluchtbioscoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's! Heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk dat jullie hier zijn geweest! Het lijkt mij ook zo leuk om eens naar een buitenbioscoop te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Dit staat al zolang op mijn to-do lijstje! Zo'n buitenbioscoop lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dat er super leuk uit! Ik wil daar echt eens een keer heen. Lijkt me zo'n aparte en gezellige ervaring! Leuk ook die volg trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.