Dagboek,

PERSONAL UPDATE / Emiel, WAAR ben je!?

7/08/2015 Pixels By Emilia 20 Comments

Nederlands: De laatste tijd is het heel heel rustig geweest op mijn blog en dat kwam niet doordat ik geen zin had om te schrijven (integendeel!), maar doordat ik gewoon geen seconde tijd heb gehad om achter mijn laptop te zitten. Aan jullie lieve comments en bezorgde mailtjes te zien, had een aantal van jullie al gemerkt dat het wat rustiger was op mijn site deze maand en vandaag ga ik jullie uitleggen hoe dat kwam. En ja, 'kwam' staat in de verleden tijd, want... Vanaf vandaag ben ik weer helemaal terug!
Klik snel op 'read more' om erachter te komen waar ik de afgelopen maand mee bezig ben geweest.

English: It's been really really quite on my blog lately. Not because I wasn't willing to write new articles, but because I simply couldn't find a second to sit down behind my laptop. From all your sweet comments and e-mails I figured some of you guys already started noticing my lack of activity on my website and today I'm finally going to explain where I've been. So click 'read more' to find out what's been keeping me busy lately.

Laten we maar meteen met het minst leuke beginnen (dan zijn we daar ook weer vanaf): de drukte rond de laatste schoolweken. Ik weet niet wie de planning van blok 3.4 gemaakt heeft, maar ik had de afgelopen week drie deadlines van projecten, een presentatie, drie toetsen en ik moest mijn stageverslag en stagevideo inleveren. Ik dacht dat ik gek werd, zoveel werk! Gelukkig kan ik nu zeggen dat ik alles in één keer heb gehaald, jippie! Op naar het laatste studiejaar!
Ik ben veel (heel veel) uit eten geweest. Dat vind ik altijd één van de leukste manieren om bij te kletsen met vrienden of familie. Hierboven zie je een foto van het buffet waar ik met het gezin ging eten om de verjaardagen van papa, mijn zus en mijzelf te vieren. Mooi, he? Ik vind het restaurant altijd een beetje op de Fata Morgana uit de Efteling lijken!
We hadden een bedrijfsuitje! Met alle werknemers gingen we naar een verbouwde tuinderij, waar we allemaal activiteiten deden, zoals sumoworstelen (sorry dat ik je in de derde ronde op het nippertje wist te verslaan, Tamaar!), scootmobiel-racen en levend tafelvoetballen. Daarna hadden we ook nog een gezellige barbecue en ging ik nog snel even met mijn lieve collega Kim op de foto op een geweldig oud brommertje. Het was zo leuk!
Ik ging naar een rooftop party: Contra Open Air! Op een dak van een gebouw in het hart van Rotterdam, echt een te gekke locatie. Hieronder zie je de video die Tara en ik maakten tijdens dit gave feest.


Vlak daarna gingen we naar een ander festival: Expedition. Dit zou eigenlijk buiten zijn, maar vanwege problemen met de locatie werd het uiteindelijk naar Ahoy verplaatst. Jammer, maar het was alsnog een fantastisch feest!
En de week daarna stond er nóg een festival op de planning! Trailerpop, een gratis festival in Rotterdam. Ook hier hebben we gevlogd, die video zal binnenkort wel online komen op YouTube.
Festivalselfie! Tara en ik hebben onwijs veel plezier met ons nieuwe youtubekanaal Festivalmeisjes. Er gaat ongelofelijk veel tijd in zitten (ik ben er de afgelopen tijd minstens twee volle dagen per week mee bezig geweest), maar het is zo leuk om te doen!
Ook voor mijn blog ben ik veel bezig geweest, al hebben jullie daar nog niet zoveel van gezien. Ik heb de afgelopen maand elke week minstens één event bezocht en daar zal ik jullie binnenkort van alles over vertellen. Hierboven zie je een evenement dat Dagmar voor haar werk mocht organiseren: een bloggers boekenborrel. Dit vond ik helemaal fantatisch, aangezien ik een echte boekenwurm ben. Jullie kunnen deze zomer zeker artikelen over de leukste boeken verwachten!
Daarnaast heb ik ongelofelijk veel tijd doorgebracht in woonwinkels (en daar hoort een Ikea-maaltijd natuurlijk bij, zoals je op de foto kunt zien. Wisten jullie dat ze daar nu veganistische balletjes hebben!?). Ik zal jullie binnenkort nog wel vertellen waarom ik de laatste tijd elke woonboulevard in de omgeving heb bezocht!
En de laatste foto is er eentje van afgelopen maandag. Samen met Michael, Shannon en Marc ging ik terug naar mijn middelbare school voor het muziekgala. Mijn oude school doet heel veel met muziek en toneel en dit soort fantastische shows zijn dan ook heel normaal. Elke keer als ik weer even terugben om dit soort evenementen bij te wonen, mis ik de tijd dat ik zelf aan deze producties meehielp.
Daarnaast heb ik ook nog gewerkt in de kas en ben ik achter de schermen ook veel met mijn blog bezig geweest, met dingen die jullie snel voorbij zien komen. Ik ben zo gelukkig dat het eindelijk vakantie is en ik onbeperkt kan bloggen!

Hebben jullie het ook zo druk gehad in de laatste weken voor de vakantie?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Wat ben je lekker aan het genieten, heerlijk! In wat voor een kas werk je? Dat zal wel pittig geweest zijn afgelopen week met de hitte! :( Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop leuke dingen heb je meegemaakt! Ik snap dat je weinig tijd had voor je blog! En wat fijn dat je over bent naar het laatste jaar, cheers op de vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je helemaal vergeven dat je geen tijd had om te posten met zoveel leuke dingen in je agenda! Ik vond de boekenborrel ook zó leuk. Zeker omdat we elkaar nu ein-de-lijk hebben ontmoet. Ik ben al druk begonnen met lezen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff een hoop leuke dingen dus! Maar wat heb je dan een drukke tijd achter de rug. En dat youtube kanaal is ongelofelijk leuk trouwens, keep going!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Em, wat een drukte, haha! Dat rooftop feest ziet er leuk uit :-) Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal nog meer mee gaan maken, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfoe, wat een drukte. Wel heel veel leuke dingen ook, die je hebt gedaan! :)
    Dat bedrijfsuitje lijkt me echt best wel leuk, haha. Bijzondere dingen hebben jullie gedaan!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij een drukke tijd gehad zeg met al die deadlines , ik snap wel dat je even niet aan bloggen kwam en wat gaaf die rooftop party! Je hebt hele leuke dingen gedaan ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dingen heb je allemaal gedaan, het bedrijfsuitje lijkt me heel erg leuk. Leuke vlog trouwens van het festival. Jullie doen het super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw lekker druk bezig geweest en gelukkig met allerlei leuke dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke update! Heerlijk he, dat je in de vakantie weer zoveel kunt bloggen :-). En fijn dat je het jaar hebt gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er inderdaad lekker druk uit! Maar fijn dat het schooljaar nu is afgerond en dat je weer de tijd hebt voor andere dingen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je alles in een keer hebt gehaald! Nu eindelijk vrij! Geniet van alle vrije tijd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nouuuu, het is je vergeven hoor mop hihi! Al moet je wel beloven weer een hoop te bloggen deze zomer want ik vind je blogjes altijd zo fijn om te lezen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een hoop (leuke) dingen heb je meegemaakt! Gefeliciteerd met het halen van je jaar. Geniet van je vakantie en ben nu al benieuwd naar al je nieuwe artikelen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow echt een drukke week dan is het wel logisch dat je niet veel tijd hebt gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aaah ziet er heerlijk uit! At least je hebt genoten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke dingen, lekker druk maar wel genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat heb je veel leuke dingen gedaan, zo te zien heb je niet stil gezeten en bijkletsen en dineren tegelijkertijd is echt een uitvinding en ook nog eens heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hallo Emilia, ik heb een paar keer naar je Suriname vlogs gekeken. Prachtige opnames gemaakt.
    Ik vind trouwens dat Adeline ook heel leuk overkomt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.