Daniel Wellington,

OUTFIT / Little white dress

7/24/2015 Pixels By Emilia 30 Comments

Nederlands: Als je me in de zomer vraagt wat mijn lievelingskleur is, dan antwoord ik waarschijnlijk 'wit'. En ja, ik weet natuurlijk ook wel dat dat officieel geen kleur is, maar het is in ieder geval mijn favoriete tint om te dragen tijdens dit seizoen. Scroll maar eens terug door al mijn outfits van de afgelopen tijd, dan valt je vast op dat ik bijna altijd wel een witte blouse, jas of broek draag. Of een jurkje, zoals vandaag! Lekker simpel gecombineerd met een paar fijne laarsjes en mijn nieuwe favoriete horloge als eye-catcher vind ik dit de perfecte outfit voor een warme zomerdag. Klik op 'read more' voor nog veel meer foto's!

English: During summer, my favourite 'colour' to wear is white. I know it's not even a real colour, but whatever it is, I love it. If you'd scroll back through all the outfits I posted on my blog lately, you'd probably notice I'm always wearing something white, like a coat, blouse or a pair of jeans. Or a dress, like today! Easily combined with some comfy boots and my new watch as the eye catcher of the outfit, I think this is the perfect look for a hot summer's day. Click 'read more' for many more pictures!

Zoals ik al zei, draag ik een nieuw horloge op deze foto's. Is het geen plaatje? Ik kreeg hem cadeau van Daniel Wellington en ik zal er van de week ook nog even een compleet artikel aan wijden, zodat jullie het wat beter kunnen zien, want het is echt een plaatje! Maar omdat ik niet kon wachten om het te dragen, heb ik er dus ook meteen outfitfoto's mee gemaakt. Past 'ie niet perfect bij het witte jurkje? Maakt de simpele outfit nét iets specialer.

Ik draag een jurkje van Forever 21, horloge van Daniel Wellington, laarsjes van Zara TRF, armband van Speechless Jewelry (een artikel over de armband vind je hier) en een schattig roségouden kettinkje dat ik van mijn beste vriendin kreeg voor mijn verjaardag.

Wat vinden jullie van de outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Wauw, wauw, wauw! De foto's, je outfit, je horloge: helemaal perfect. Súper mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep, mijn lievelingskleur voor in de zomer is ook zeker weten wit, heerlijk! En wat een prachtige foto's (en outfit!) weer! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Zo leuk en wat een prachtige foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's! Ik ben ook dol op wit en vooral met mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wauw, wat een ontzettend mooie jurkje en wat sta je prachtig op de foto's!
    Ik ging trouwens even terug denken en kwam er ook bij uit dat wit by far mijn meest gedragen kleur is. Combineert zo mooi en fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh zo mooi, wat een stralende foto's! Je horloge is ook echt prachtig, maakt de outfit helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah! Wat mooi zeg <3 Mag ik een beetje van jou fashiongehalte lenen haha ;-) ? Je hebt echt een prachtige outfit samen gesteld welke jou ook nog echt prachtig staat zeg. Ik ben fan in ieder geval ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtige foto's! Dat witte jurkje staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaaaaaw wat een mooie foto's mop! echt prachtig. Dat jurkje is ook heel erg mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een outfit die ik zelf ook zou kunnen dragen, prachtig! Simpel maar oh zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaauw, hele mooie look en foto's! :)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi jurkje, hij staat je ook prachtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat zie je er mooi uit! Prachtig jurkje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Emilia. JE BENT ZO MOOI! There. I said it. Echt prachtige foto's dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer super mooie foto's! Hele fijne outfit ook! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Wat een prachtige foto's! Mooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig jurkje, hele mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat prachtig zeg... Dat jurkje, horloge, en alles is perfect!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie foto's zeg, wauw, zo licht! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. In een woord: WAUW! Wat een ongelooflijk prachtige foto's! Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In een woord: WAUW! Wat een ongelooflijk prachtige foto's! Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. In een woord: WAUW! Wat een ongelooflijk prachtige foto's! Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een prachtige foto's en mooie outfit! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Staat je super! Erg mooie en stijlvolle foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige perfecte foto's! Het witte jurkje staat je super mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat een prachtige outfit, staat je echt té goed! En wat ben je een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Waauw, mooie outfit en prachtige foto's!! Het horloge staat er inderdaad super bij :)

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw! Wat een mooie outfit! Simpel, maar oh zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.