boyfriend jeans,

OUTFIT / Boyfriend jeans & girly blazer

7/11/2015 Pixels By Emilia 28 Comments

Nederlands: Vandaag laat ik een outfit zien die je eigenlijk helemaal niet bij me zou verwachten, want zoals jullie vast wel hebben opgemerkt, draag ik bijna altijd skinny jeans en zelden sneakers. En toch voel ik me helemaal thuis in deze outfit. Afgelopen donderdag ging ik mijn blogvriendinnetje Justine opzoeken in het verre Brabant (wat voor mij zo'n 3 uur reizen is) en wat is nou een comfortabelere treinoutfit dan een baggy jeans met gympen? Normaal zou ik me in zo'n outfit hartstikke mannelijk voelen, maar dat was snel opgelost met mijn poederroze blazer. Klik snel op 'read more' voor meer foto's en de merken!

English: Today I'm showing an outfit that you wouldn't expect on me in the first place, since as you've probably noticed from my other outfit articles, I wear skinny jeans most of the time and I barely wear sneakers. But yet I feel totally fine wearing this look. Last Thursday I went to visit my blogger friend Justine, who lives a three hours train ride away, and I thought this was the most perfect comfy outfit for travelling for so long. Usually I'd think this outfit would be a bit too boyish for me, but adding a powder pink blazer seemed like the perfect solution to that. Click 'read more' for more pictures and the brands I'm wearing!

Mijn sneakers zijn trouwens nieuw, deze heb ik van Sacha ontvangen. Ik heb de schoenen online mogen bestellen en ze werden binnen een dag bezorgd. Ik ben er zo blij mee! Ik vind het heel lastig om leuke, platte schoenen te vinden (ik ben meer een hakken-meisje), maar voor mijn opleiding moet ik platte schoenen dragen en op deze was ik meteen verliefd.
Verder draag ik een shirt van H&M, boyfriend jeans van Diesel, blazer van Zara, horloge van Casio, ketting van LUZ en mijn favoriete tas van Denise Roobol.

Wat vinden jullie van de outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

28 opmerkingen:

  1. Mooie outfit, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfit! Sneakers maken zo'n outfit altijd lekker casual, hou ik van !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie outfit, lekker basic maar toch heel leuk! En wat vind ik je haar mooi, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een super leuke outfit! Classy maar toch ook lekker casual! Ik vind je schoenen inderdaad wel echt super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooooooeeeew! Ze zijn goed gelukt, maar dat had ik ook niet anders verwacht met zon model als jij! Pretty <3 Hopelijk gauw weer wat afspreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw staat je echt super mooi! Totaal niet mannelijk inderdaad maar juist heel vrouwelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, wat een prachtige outfit zeg!
    Ik ben zo dol op je tas! Matcht overal bij.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsja, misschien niet een outfit die we bij je zouden verwachten, maar toch staat het je super! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's en hele leuke outfit! De schoenen zijn echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwww, wat een prachtige foto's en wat ben je toch mooi! <3 Ik vind het echt een leuke outfit, misschien ietsje anders, maar het past alsnog super goed bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heel erg leuk! Ik vind de sneakers er heel goed bij passen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vette outfit, vind je roze blazer heel mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aaah je foto's zijn altijd zo prachtig! Ik vind je tas nog steeds zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah wat gaaf dat je die schoenen hebt uitgezocht, ik zat ook nog zo te twijfelen.. Leuk is het kettinkje he! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige blazer! Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuk vestje voor in de zomer en deze blazer ziet er heel erg comfi uit, ik ga eens een kijkje nemen bij de Zara! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk! Ik snap wel wat je bedoeld met het mannelijke maar zo is dat helemaal niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ben je een mooie dame! Deze outfit staat je ook weer heel erg mooi, ik vind vooral de sneakers tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. erg mooie foto's en outfit die kleur staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zie je er prachtig uit! Zelf ben ik ook niet zo van de sneakers en niet-skinnyjeans, maar dit staat je echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie blazer! Je outfitfoto's zijn erg mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.