Daniel Wellington,

LOVE / Mijn nieuwe horloge van Daniel Wellington

7/30/2015 Pixels By Emilia 25 Comments

Nederlands: Ik ben echt een horloge-meisje. Van al mijn sieraden zijn mijn horloges mijn meest gedragen accessoires. Je kan je dus vast wel voorstellen dat ik een gat in de lucht sprong, toen ik van Daniel Wellington een mailtje kreeg of ik misschien een horloge wilde uitzoeken om over te schrijven. Wow! Ik vind die horloges zo tof! Na uren twijfelen wist ik mijn keuze te maken en vandaag ga ik jullie laten zien welke het geworden is en zal ik vertellen waarom ik er zo blij mee ben. Klik op 'read more' om alles te lezen over mijn nieuwe liefde!

English: When it comes to jewelry, I'm a real watch lover. Watches are my favorite kind of accessories. So you can imagine how excited I got when Daniel Wellington got in touch with me! They offered to send me a watch to write about on my blog. Wow! I took me hours to pick the watch of my choice and today I'm going to show many pictures of the one I received and tell why I love it so. Click 'read more' to read all about my new jewelry love!

Omdat ik al drie vrij basic horloges heb (als je daar benieuwd naar bent, kun je het artikel over mijn mooiste sieraden lezen), besloot ik deze keer voor een opvallender exemplaar te gaan. Zo'n horloge dat een simpele outfit meteen een stuk specialer maakt. Daniel Wellington heeft verschillende klokjes met gestreepte bandjes in de collectie en ik besloot voor een rood-wit-blauwe te gaan. Ik draag veel wit en donkerblauw en daarom leek dit bandje me perfect.

De kleur van het klokje mag je bij elk horloge zelf kiezen: zilver of roségoud. Hier heb ik ook een tijdje over getwijfeld. Ik draag zelf veel zilver, dus dat was een logische keuze geweest. Maar ik vond roségoud net iets mooier bij het bandje en bij de stijl van het horloge passen, dus uiteindelijk heb ik voor die kleur gekozen.
Op de foto's op de webshop vond ik het klokje trouwens 'normaal' goud lijken, maar het is dus echt rosé! Let daar dus goed op als je zelf eens zo'n horloge zou willen bestellen. Ik vind deze tint goud in ieder geval prachtig.

Een paar dagen nadat ik mijn bestelling had doorgegeven, werd er een prachtig doosje bezorgd. Alleen al die verpakking maakt de ervaring van dit horloge heel bijzonder en luxe. Toen ik het doosje opende, was ik zelfs nog enthousiaster dan ik had verwacht. Ik bedoel, ik wist al dat de horloges van Daniel Wellington heel mooi zijn, maar ik had ze alleen nog op foto's gezien. En geloof me, in het echt zijn ze nog véél mooier. Het roségoud glansde me tegemoet. De wijzerplaat is heel eenvoudig en daardoor prachtig. Het horloge is groot genoeg om op te vallen, maar niet zo groot dat het patserig wordt. Het is gewoon perfect.

Het horloge waarvoor ik heb gekozen is de Daniel Wellington Classic Canterbury Lady. Je kunt hem bestellen via de website van het merk (danielwellington.com) en het model dat ik heb kost €129. Best een investering, maar een goed horloge kun je dan ook jaren gebruiken. En helemaal leuk: ik heb een kortingscode voor jullie! Als je bij het afrekenen de code 'pixelsbyemilia' (zonder hoofdletters dus) gebruikt, krijg je 15% korting op je nieuwe horloge! De code is geldig t/m 31 augustus.

De foto hierboven komt trouwens uit een artikel van vorige week, waarin ik een outfit met het horloge laat zien. Dus als je benieuwd bent naar hoe ik mijn nieuwe klokje combineer, klik dan even hier om naar dat artikel te gaan.

Wat vinden jullie van de horloges van Daniel Wellington?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Oh wauw, zo'n exemplaar is ook hartstikke mooi! Ik heb voornamelijk de lederen bandjes voorbij zien komen, maar zoiets geeft ook meteen een leuke twist aan je outfit. Nice, er staat er nog altijd eentje op mijn wishilst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja erg mooi! Daniel Wellington blijft toch een prachtig tijdloos horloge :) Prachtige foto's ook van je meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig horloge! DW blijft fantastische horloges hebben! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtig horloge, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik vind dit dus echt een plaatje! Ik zit al heel erg lang te azen op dat blauw/roze DW horloge. Maar het is inderdaad best een flinke investering!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt echt een super mooie versie gekozen, wauw! Ik heb zelf een zilveren met een zwart leren bandje, bewust voor een hele basic gegaan haha. Maar vind deze combi ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem heel mooi, simpel, maar prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw! Ik wil zo graag een Daniel Wellington horloge, ze zijn zo prachtig. Je hebt er een leuke uitgekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat super gaaf! Een DW horloge staat ook heel hoog op mijn wishlist. Dit exemplaar vind ik persoonlijk een stuk leuker dan de standaard leren bandjes. Het staat je echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, hij is echt prachtig, goed gekozen! Zo'n stijl horloges is echt iets voor mij. :)
    Ik heb al vaak gelezen over deze horloges, iedereen is zo positief over ze. Zal er dus echt eens eentje moeten aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wauwie! Zo leuk om de horloge eens als eyecatcher te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaa wat een mooie! En je hebt er hele mooie foto's van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw <3 Ik zou ook zeker een gat in de lucht springen haha. Je horloge is echt prachtig! Toffe kleurtjes heeft het bandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahh wat een leukerd is dat! Ik vind hem echt heel tof staan! De combinatie van kleuren vind ik ook net even wat specialer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh die is gaaf Emilia en de laatste foto is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, deze staat ook op mijn wishlist maar dan het NATO bandje met blauw en roze!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.