Awkward,

AWKWARD / De domste momenten uit mijn leven...

7/17/2015 Pixels By Emilia 17 Comments

Nederlands: De afgelopen weken waren weer gevuld met gênante momenten. Ik durf zelfs te zeggen dat ik een paar van de domste momenten uit mijn leven heb meegemaakt en die ga ik vandaag allemaal met jullie delen. Zo heb ik me ongelofelijk voor schut gezet voor mijn hele opleiding en had ik een behoorlijk beschamende actie achter het stuur. Klik snel op 'read more' om lekker mee te lachen met een nieuwe editie van mijn blogserie 'Awkward'!

English: The past few weeks were filled with awkward moments, again. I think I can even say I did some of the most stupid things I've ever done in my life. In a funny way, though, I can laugh about it now. For example, I totally made a fool of myself in front of all my classmates and I did something extremely stupid while driving the car. If you feel like laughing today, you should definitely click read more for a new edition of my 'Awkward' series!

– Ik zat voor de eerste keer in een halfjaar achter het stuur en reed de auto meteen een bosje in. Wat overigens niet mijn eigen schuld was (in deze video leg ik bij 0:50 uit wiens schuld dan wel...), maar het voelde alsnog be-hoor-lijk dom.

– Heb je weleens voor de grap gezegd dat je zó zenuwachtig was voor een presentatie, dat je in staat was je eigen naam te vergeten? Mij overkwam dat dus écht. Toen ik aan het eind van het schooljaar een pitch moest doen, begon ik met 'Hallo, ik ben Cynthia!'. ZO DOM. Extra gênant omdat zo'n beetje de hele collegezaal gevuld was met leerlingen uit mijn eigen jaar, die vrijwel allemaal weten dat ik Emilia heet. Je kan je dus wel voorstellen hoe hard het gelach was...
(Een kleine verklaring: ik deed de presentatie samen met mijn klasgenootje en zij heet wél Cynthia. Waarschijnlijk heb ik door de zenuwen dus onze namen even verwisseld. Oh, oh.)

– Als ik naar school ga, ga ik meestal op de fiets. En als ik niet helemaal naar school fiets, fiets ik op z'n minst naar de trein. Dus toen ik vlak voor de vakantie met een vriendin met de trein was gereisd, liep ik daarna automatisch met haar mee naar de fietsenstalling. Daar deed ik 5 minuten over het zoeken van mijn fiets, tot zij ineens zei: 'maar je was vandaag tot helemaal niet met de fiets?'. Oh nee...

– Bij de bushalte kwam ik een oude bekende tegen, ik had haar al een jaar of twee niet gezien. Toen ze me aankeek, riep ik dan ook keihard en véél te enthousiast 'Hey!!!'. Waarna ze meteen weer wegkeek en me totaal negeerde. Daarna pas zag ik dat ze oordopjes in haar oren had en dat ze me dus gewoon niet had gehoord, maar alle mensen bij de bushalte aan de overkant hadden me wél gehoord. Daar werd ik dus mooi even door zo'n 10 mensen tegelijk uitgelachen.

– Gisteren viel ik van de trap, omdat ik even was vergeten dat ik met mijn lage boyfriend jeans (die op de foto hierboven) niet zulke grote stappen kan nemen als met de strakke broeken die ik meestal draag. Nu heb ik op mijn scheenbeen een bult zo groot als de Mount Everest en zo paars als een bosbes. Komt ook perfect uit natuurlijk, net nu het weer korte-broeken-weer wordt... Not!

Nou, dat was weer een behoorlijk gênante editie van 'Awkward', he? Nu is het jullie beurt!
Wat is het domste momentje dat jij de afgelopen tijd hebt meegemaakt?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

17 opmerkingen:

  1. Aw! Hahah, wat leuk om te lezen weer! Die dat je je eigen naam was vergeten! Daar moest ik toch stiekem wel het hardste om lachen :P Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, je fiets zoeken terwijl je te voet bent is me ook wel eens overkomen! Gisteren had ik nog een leuke blunder tijdens het lasergamen. Ik heb namelijk 12 minuten als een gek zitten rondrennen in die bunker, en heb niemand geraakt omdat ik de gun compleet verkeerd gebruikte. Kwam ik helemaal bezweet naar buiten, vond ik mijn naam niet eens terug op het score formulier. WAT ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ik heb hier hardop om gelachen! Dit zijn zo'n dingen die ik ook makkelijk zou kunnen meemaken. Die van aan de bushalte heb ik dan ook al enkele keren meegemaakt, gênant...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah oepsie! Hopelijk is je bult gauw weg en die presentatie? Die heb je vast na de naamwisseltruc gerockt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo grappig,hahahaah oeps. Nou in iedergeval best wel dingen waar je achteraf een beetje om kan lachen toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha overkomt ook echt alleen jou weer he! Alhoewel ik dat "hey!" Moment ook een keer heb gehad. Heel awkward!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha! Leuk om te lezen! Je naam vergeten lijkt mij inderdaad heel gênant!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha ik vind dit zo leuk om te lezen want sommige dingen komen mij zo bekend voor...
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ontzettend leuk om te lezen! Verkeerde naam vertellen bij een presentatie lijkt me inderdaad beschamend :')

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah wat een vervelende momenten! Maarja die hebben wel allemaal wel eens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, zo leuk! Goed geschreven ook (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, ik moest wel lachen om deze momentjes. Vooral over die naam, want ik had dat bij mijn laatste presentatie ook. Maar toen had ik de namen van mijn mede projectgenoten verkeerd. Oeps, zo awkward!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha, wauw, die van je eigen naam!!! Die is wel heel erg, dan was je echt zenuwachtig inderdaad. Weer leuk en grappig om te lezen en ook wel herkenbaar. Ik heb ook heel vaak gênante momenten...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha! Wat een heerlijk artikel meis❤ Dat van die fiets komt mij trouwens heel bekend voor. Ik heb ook weleens met iemand zo lopen praten dat ik opeens zei: o shit ik loop helemaal de verkeerde kant op. Mijn leven hangt gewoon aan elkaar met gênante momenten �� X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach gossie! Vooral het laatste awkward momentje! Hopelijk gaat die bosbes snel weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb dat ook altijd met mijn fiets! En wat heb je een super leuke outfit aan op die foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha Emilia, zo grappig is deze rubriek altijd en stiekem ook veeeel te herkenbaar <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.