Fashion,

OUTFIT / Mijn allereerste statement-ketting

6/13/2015 Pixels By Emilia 40 Comments

Nederlands: Vandaag heb ik weer eens een primeur voor jullie! Ik draag namelijk voor het eerst in mijn leven een statement-ketting. Opvallende sieraden vind ik altijd heel gaaf staan bij anderen, maar ik had nog nooit een exemplaar gevonden dat ik zelf ook leuk kon combineren. Totdat ik een paar weken geleden een item mocht uitzoeken bij Happiness Boutique, een sieradenwebshop. Ik moet toegeven dat ik eerst een beetje sceptisch was, want de hoop op een statement-ketting had ik eigenlijk al een beetje opgegeven. Maar... na een uurtje doorklikken en zwijmelen op die webshop, vond ik eindelijk een ketting waar ik binnen een seconde verliefd op werd. Een paar dagen later viel de ketting door de brievenbus en ik kon niet wachten om er een outfitpost mee te maken, dus klik snel op 'read more' om alle foto's te zien!

English: Today's outfit post is a very special one, since I'm wearing a colorful statement necklace for the very first time in my life. I've always loved big statement pieces, but somehow I could never find an eye-catching necklace that suited me. Until Happiness Boutique contacted me a while ago and asked me if I would like to pick an item from the webshop. I was a little sceptic at first, since I already gave up the hope to find the perfect statement necklace, but after spending an hour clicking through their massive collection, I finally found one that I fell in love with. A few days later the necklace got delivered and I couldn't wait to share an outfit with it with you guys, so click 'read more' to see all pictures!

Ketting: Happiness Boutique, broek: Sisley, blouse: Forever21, horloge: Guess, sandaaltjes: Zara

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn eerste statement-ketting vinden en van de manier waarop ik hem heb gecombineerd! Oh, en wat vinden jullie van de foto's? Die heb ik samen met Kim, een vriendin van mijn werk, gemaakt. Afgelopen donderdag was het natuurlijk heerlijk zonnig en toen hebben we de hele middag ijs gegeten en sapjes gedronken op een terrasje en het was echt onwijs gezellig (maar dat kun je aan de vrolijke foto's ook wel zien, denk ik!).

Wat vind jij van statement-sieraden?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

40 opmerkingen:

  1. Aah weer zo'n prachtige foto's! Alleen daar kan ik al van genieten! De ketting staat onwijs goed bij je outfit! Mooi ook dat ie naar mijn mening het geheel net wat leuker maakt in plaats van dat ie overheerst! Houd ik persoonlijk wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's, heerlijk zomers! Echt een prachtige ketting, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals Sophie ook al op Twitter vermeldde, de foto's zijn prachtig! En wat een mooie ketting :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtige ketting! Hij staat je ook fantastisch! Ik vind dat je het ook heel mooi hebt gecombineerd.
    xx
    Curvybird.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige outfit en die ketting is echt heel erg mooi! Je hebt het wederom prachtig gecombineerd (de kleur van je ogen matcht echt perfect!) Fijne dag, hihi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit! De ketting is heel mooi, maar ik vind alles echt precies bij elkaar passen. Vooral de blouse vind ik ook te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Ik houd echt van jouw outfits altijd! Ik heb eerlijk gezegd ook niet echt vertrouwen in statement kettingen bij mezelf, maar nu ik jouw enthousiasme zo hoor ga ik het misschien ook een keertje doen... :D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kim is heel erg getalenteerd, wat een prachtige foto's! Vind de ketting heel erg mooi hoewel ik persoonlijk niet zo van goudkleurig houd, maar hij staat goed bij je, zeker in combinatie met die blouse! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige ketting Emilia! Hij staat ook zo mooi bij die blouse. Echt een hele leuke outfit en wat een mooie, zomerse foto's! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah wat ontzettend mooi! Ik ben meestal ook niet zo van de statementkettingen maar deze vind ik tegelijkertijd toch ook heel subtiel. Ik ga die webshop ook eens onderzoeken :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow de foto's, de outfit en de ketting zijn awesome! :D Echt heel mooi, vind de ketting heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie ketting, je hebt 'm heel leuk gecombineerd met die blouse, de kleuren passen goed bij elkaar! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al die kleuren staan je zo mooi en leuk met de ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waaaaaauw, wat een mooie en leuke foto's! Jouw haren, jaloers! Die ketting staat je ook prachtig. Zeker vaker doen hoor! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waauuw! Wat een prachtige foto's weer (zoals altijd) En ik ben oprecht verliefd op je ketting! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie ketting zeg, matcht perfect met je top! Supermooie foto's ook<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind de ketting echt prachtig, vooral de kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ben jij een mooie meid zeg! <3 Deze outfit staat je heel erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit, die ketting staat je mooi hoor haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, alles past zo goed bij elkaar ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wauw, wauw! Je ziet er prachtig uit meid.
    Ik vind je allereerste statement ketting heel tof! Mooie kleuren bij elkaar ook.
    En wat zijn de foto's leuk geworden! Lekker vrolijk en spontaan.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waaauw, wat een práchtige foto's Emilia! Je outfit is ook echt fantastisch, heel mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je bent prachtig Emilia! Ik vind de ketting heel leuk, en je hebt het heel erg goed gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh zo leuk gecombineerd!! En ik snap het helemaal, zelf ben ik ook al lang op zoek, maar heb ook nog altijd niets gevonden naar mijn gedacht. Hopelijk heb ik ook zoveel geluk als jij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zooo ontzettend leuk. Ik hou zo erg van jou outfit foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, prachtige ketting heb je uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super mooie foto's en wat een mooie combinatie. Oranje staat je echt ontzettend goed en de zara sandaaltjes zijn acute.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super leuke outfit en wat een mooie statementketting!
    Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige outfit, stralende foto's en leuke statement ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, wat een prachtige foto's en ook een prachtige outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Aah, wat een mooie ketting en prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wij hadden vroeger, ergens in de vorige eeuw dus lang geleden... ;-) een leren veter (met een knoop) om onze nek hangen, was hartstikke hip toen der tijd! De ketting van Emilia doet mij echter een beetje denken aan de Flower Power meisjes uit de jaren 60, enorm psychedelic, gewoon prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De ketting staat echt super goed bij je bloes! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.