feest,

BIG NEWS / De onthulling van mijn 'geheime' project met Tara!

6/21/2015 Pixels By Emilia 27 Comments

Nederlands: Dat het de afgelopen tijd was rustiger was op mijn blog, hebben jullie vast wel gemerkt. Dat had een aantal niet zo leuke oorzaken (lees: 1001 deadlines), maar gelukkig ook een hoop toffe redenen. In die laatste categorie valt mijn nieuwe 'geheime' project met Tara. We zijn een paar weken keihard bezig geweest om iets onwijs gaafs op te zetten en vandaag, de eerste dag van de zomer, gaan we het eindelijk onthullen. Klik dus snel op 'read more' als je benieuwd bent naar onze lancering!

English: Today Tara and I are revealing our 'secret' project! It's in Dutch though, so I'll write this post in Dutch as well. Sorry!

Tara en ik waren al een eeuwigheid van plan om een YouTubekanaal te starten. Sterker nog, ik heb Tara zelfs ontmoet nadat we op social media aan de praat waren geraakt over het maken van zo'n kanaal! Het bleek toen een beetje onmogelijk vanwege honderd verschillende redenen, dus het idee verdween naar de achtergrond en we hadden het er nooit meer over.

Tot we een tijdje geleden aan het bellen waren en het hadden over alle festivals die we dit jaar wilden bezoeken... Ik was ondertussen net terug uit Suriname en was druk aan het vloggen geweest, dus ik zat weer helemaal in een YouTube-vibe. En bam! Daar was ineens het idee voor een kanaal met festivals als hoofdonderwerp. Ik geloof dat dat telefoontje uiteindelijk bijna twee uur heeft geduurd, omdat we ineens zoveel ideeën en inspiratie hadden rondom dit nieuwe thema. We besloten dit keer door te zetten en vandaag is het eindelijk zover: WE ZIJN ONLINE!


Ons nieuwe kanaal heet FESTIVALMEISJES, omdat het over festivals gaat (goh) en omdat het door en voor meisjes is. Hoewel je natuurlijk ook gewoon mag kijken als je een jongen bent!
De bedoeling is dat we elke vrijdag (oftewel: Festival Friday) een nieuwe video uploaden om 12 uur. We gaan onder andere vloggen, lookbooks maken, en we hebben nog veel meer gave plannen met dit kanaal, maar die ga ik lekker nog niet allemaal verklappen.

Ik zou het ontzettend leuk vinden als jullie je zouden abonneren (dat kan via deze link) om op de hoogte te blijven van alle video's die Tara en ik uploaden. Ook kun je ons volgen op social media: Instagram, Twitter en Facebook.

We hebben extreem veel zin om met ons nieuwe kanaal aan de slag te gaan en we hopen dat jullie net zo enthousiast zijn als wij!

P.S. Dit betekent natuurlijk niet dat ik ga stoppen met bloggen!
Het is nu wat rustiger vanwege de tentamenweken, maar over twee weken heb ik officieel vakantie en dan ga ik eindelijk weer zoveel mogelijk artikelen voor jullie schrijven. Oh, en er komen een paar leuke, zomerse winacties aan!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Ah super leuk zeg! Ben heel benieuwd naar jullie video's! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een super leuk concept! Ik ben nu al benieuwd naar alle video's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend tof idee, heel leuk en origineel! Ben benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ben heel benieuwd :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend tof idee zeg! Ik kijk echt uit naar jullie filmpjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah! Wat super leuk dit! Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah wat leuk! Gaaf idee, ben benieuwd naar de video's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ben heel erg benieuwd naar de filmpjes. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo ontzettend leuk! Ik heb gelijk geabonneerd en ben nu al benieuwd naar jullie volgende video :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben één van de weinigen op deze aardbol die niet zoveel heeft met festivals, maarrrr... Omdat ik jullie zo leuk vind abonneer ik me héél graag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk idee! Ik ga jullie in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat onwijs leuk bedacht heel tof zeg! veel succes ermee! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Joepie, ik vind het echt heel leuk voor jullie dat jullie dit gewoon doen. :) Ik ben benieuwd naar de eerste video's.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ~Ja echt supe leuk ben benieuwd naar alle videos!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk onderwerp! Ik ga zeker kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah wauw, wat ongelofelijk tof! Ik kijk nu al uit naar de video's die er aan komen (: XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. "Festivalmeisjes" zullen juist veelvuldig bekeken worden door jongens en daarom is het ook zo'n mooi, doordacht en retegoed commercieel concept. Hier is over nagedacht! De jongens laten zich graag inspireren door deze mooie meiden! En volgens mij weten deze meisjes dat heus wel.. ;-) Complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.