Give away,

5X WINNEN! / De nieuwe special van Fashionista

6/27/2015 Pixels By Emilia 30 Comments

Nederlands: Een van de fijnste dingen tijdens een warme zomerdag vind ik luieren in de tuin (of op het strand) met een liter ijskoud citroenwater binnen handbereik en een boek of tijdschrift. Zie je het al helemaal voor je? Dan heb ik vandaag een onwijs leuke winactie voor je. Ik mag namelijk maar liefst vijf cadeautjes van Fashionista verloten! Het tijdschrift heeft deze maand een nieuwe special uitgebracht (de Feel Good Guide) en vandaag ga ik jullie daar meer over vertellen én dus vijf exemplaren verloten. Klik snel op 'read more' als je trek hebt in wat nieuw leesvoer!

English: Today I'm giving away five magazines, but since the magazines are Dutch, I'll write this post in Dutch as well. Sorry!

Wat is de Feel Good Guide?
De FGG is de nieuwste special van Fashionista die deze week is uitgebracht. Bijna 100 pagina's aan sport-inspiratie, gezonde recepten en leuke tips. Grote namen als Rens Kroes en Anna Nooshin verklappen hun geheimen voor een fijne én gezonde leefstijl. Alles om er voor te zorgen dat jij lekker in je vel zit! En wie wil dat nou niet!?

Hoe maak je kans op 1 van de 5 specials die ik mag verloten?
Heel simpel: laat onder dit artikel een reactie achter met je e-mailadres waarin je zegt dat je meedoet! (Wil je je e-mailadres niet in een comment achterlaten? Stuur dan een mailtje naar pixelsbyemilia@gmail.com met als onderwerp 'Fashionista winactie', dan doe je ook mee!)

Dat is alles! Ik laat de winactie een week lopen, dus volgende week zaterdag (dat is 4 juli), neem ik via de mail contact op met de 5 winnaars/winnaressen. Succes!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. I`m in! Lijkt me een leuke special voor de zomer. Mijn email adres is mysupersweetlife@gmail.com
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoehoe, dit zijn de winacties waar ik van houd. Ik ben verslaafd aan tijdschriften en vooral nu ik bijna zomervakantie heb zou ik deze heel erg graag willen winnen! Liefs,

    amber_w_7@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, dat lijkt me echt een hele fijne special! Gaaf dat je er een paar verloot! Ik probeer de laatste tijd steeds meer er op te letten dat ik een beetje gezond eet, dus dan is dit een mooie aansluiting haha. Mijn email is raspberryandrippedjeans [at] gmail.com! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh yeah! Dit is echt perfect voor komende weken waarin de zon vast heeeel veel gaat schijnen. (Hoop ik!) in de zon met een drankje, muziekje en deze special. Ik zie mezelf al liggen (met een after sushi buik) haha! Ik doe mee :D justine@mycupofcare.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik doe mee! nadinevanspanje1997@gmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuke!! Ik doe zeker mee. labelofsuze@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik doe heel erg graag mee! :-) Super leuk! kim@dansenindestorm.nl is mijn mailadres. :-)
    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend lief! Ik heb deze special van Fashionista de afgelopen week meerdere malen voorbij zien komen en ben heel erg benieuwd. Heerlijk om te lezen in de aankomende zomerperiode (zon, waar blijf je?). Daarom waag ik graag een kansje: judithblogtsolo@hotmail.com :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs leuke winactie! Ik ben zó benieuwd naar de tips van Anna Nooshin en naar de rest van de inhoud! De cover ziet er zo tof uit! Ik doe met liefde mee. Mijn mail: trendlish@hotmail.nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Ik ben benieuwd naar het tijdschrift, dus doe graag mee met de winactie. Mijn emailadres: esthernewsflits@hotmail.com :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik doe graag mee :) Mijn email: info@beauandthecity.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stiekem ben ik hier heel benieuwd naar, dus ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk! Ik lees heel vaak de Fashionista, dus ik denk dat ik dit wel heel leuk ga vinden! Perfect om met lekker weer in de tuin te lezen :) Of in het vliegtuig!

    Email: misshappinez@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh super! Ik doe zeker mee, heb ik wat te lezen op vakantie :) xxx florien.post@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend leuke uitgave dit! Wantwantwant @lchvonk@gmail.com X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe heel graag mee! Ik hou van tijdschriften en de Fashionista heb ik eigenlijk nog nooit gelezen. xx thatgirlwithherblog@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zeg, ik zou graag meedoen met de winactie. (e-mailadres is dina@dinastie.nl). Fijn weekend nog! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk dit! Ik doe graag mee. Mijn e-mail adres is: contact@radiatefashion.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat super dat Fashionista deze special heeft uitgebracht! Zoals het erop lijkt ga ik dit tijdschrift echt way too awesome vinden! Lekker zonnen met dit tijdschriftje erbij, een echte feelgood feeling :). (info@misscraftsy.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier ben ik wel benieuwd naar, meteen weer wat leesvoer voor in de vakantie! Met een zonnetje erbij zou het feel-good gevoel er helemaal zijn. Mijn e-mailadres is brittvanommeren@gmail.com

    Liefs, Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze zou ik dan lekker bewaren voor mijn reis naar Berlijn over een tijdje, heb ik onderweg nog iets leuks te doen! Mijn email is taravommeren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk! Ik maak graag kans, lijkt me heerlijk voor op het strand. XX
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke actie, ik doe graag mee!
    Mijn email is isabelleleussink@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een leuke winactie ik ben benieuwd naar deze feel good guide! Liefs, Alexa info@june-two.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk! Fashionista is wel een van mijn favorieten tijdschriften. In de winkel heb ik zelf ook met deze guide in mijn handen gestaan, maar ik besloot toen toch hem niet te kopen. Wel ben ik er heel benieuwd naar, dus ik doe mee! Mijn email is lone.dechene@gmail.com xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Op jou aanraden ga ik ook maar een keertje mee doen aan een winactie :) Me email adres heb je al :P

    BeantwoordenVerwijderen
  27. aah superleuk!

    inge.oortwijn95@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oeh, hier doe ik graag aan mee! Mijn email adres is denise_koopman_sissy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.