Fashion,

OUTFIT / Witte All Stars

5/23/2015 Pixels By Emilia 31 Comments

Nederlands: Als je mij op een zonnige lentedag ergens tegenkomt, is de kans groot dat ik er zo uitzie: licht zomerjasje, fijne sneakers en met mijn fiets bij de hand. Daarom leek het me wel leuk om die fiets ook eens op de foto te zetten, die hoort er toch een beetje bij. Verder heb ik eigenlijk niet zoveel over deze outfit te vertellen, behalve dat ik heel blij ben dat ik mijn All Stars weer aan kan. In de winter draag ik die nooit (veel te koud!) en dan vergeet ik hoe lekker ze eigenlijk zitten, maar als ik ze dan op de eerste dag van de lente weer aantrek, ben ik er altijd weer helemaal verliefd op. Maar ja, wie houdt er niet van Converse?

English: If you spot me on a nice day in spring, this is what I'll probably look like: wearing a cute summer jacket, some comfy trainers and riding my bicycle. That's why I decided to capture the bike with this look, since I use it so much it's almost an accessory. Furthermore, I don't have much to say about this outfit, except for the fact I'm super happy the Converse season has started again. I never wear my white All Stars during winter (way too cold) so I always forget how comfy they are, until I put them on again the first day of spring and realize how much I love them. But who doesn't love Converse?

Jasje: Forever 21, blouse: sample sale, broek: Zara, schoenen: Converse, ketting: Très Jewellery 

Wat vinden jullie van de outfit?

P.S. Als je je afvraagt waarom mijn fietszadel er zo gek uitziet, dan moet je even dit artikel lezen.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Ah wat een leuke outfit weer! Ik ben echt dol op All Stars, maar mijn huidige paar (laag, zandkleur) zijn zo vies geworden op een feest en de zool was na 2 keer lopen al helemaal gerimpeld. Ze zijn vanaf dag 1 echt niet mooi geweest, zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n prachtige outfit. Deze kleuren staan je onwijs goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfit! Ik heb sinds een jaar ook de converse helemaal ontdekt, en heb daarom ook al een tweede paar aan de collectie toegevoegd. Mooie foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw weer zo'n mooie foto's! Ik krijg bij deze een beetje een 'girls behind the camera' feeling. Zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw! Die is echt een super mooie outfit! Dit zou ik ook zo kunnen dragen! Mij tref je waarschijnlijk precies in de zelfde situatie aan op van die mooie dagen! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Wat een prachtige foto's! Heel mooi! Ik vind je blouse prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw mooie foto's! Leuk dat je dit keer in de natuur hebt geschoten, geeft gelijk een hele andere sfeer. Super mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah lieverd, wat zie je er toch weer prachtig uit!
    De foto's zijn werkelijk ontzettend mooi geworden.
    En witte all stars staan ook nog op mijn wishlist. Past zo fijn overal bij!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zie je er weer mooi uit! Prachtige foto`s, jouw blouse is zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You so pretttteh!
    ps. Zomervakantie, jij, ik, sushi, ja?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's! Ook leuk met die fiets er een keertje bij :-). En jaaa all stars, ik hou van die schoenen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind bij mezelf witte Allstars altijd zo enorm lijken aan mijn voeten, alsof ik reuze voeten heb. Bij jou staan ze heel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een prachtige foto's! En super leuke outfit! Mijn voeten sterven altijd in All Stars haha dus ik koop ze niet meer, ook al vind ik die witte wel echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een mooie outfit! De all stars zijn zo leuk<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke zomerse outfit! Het staat je echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's! Je outfit is echt helemaal mijn ding, heel leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw prachtige foto's! Ik heb die All Stars een tijdje geleden ook gekocht, zo lekker zomers. En die blouse vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aaaah Emilia, deze foto's zijn echt prachtig! Je moet echt heel snel model gaan worden! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige foto's! Ik ben ook gek op witte all stars in de zomer. En wat heb je je haar mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt gorgeous photo's! Ik heb net zwarte allstars gekocht en ben er heel blij mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie outfit zeg, en prachtige foto's as usual!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toffe outfit! Ik heb zelf ook al heel wat paar all stars versleten, ik ben echt wel weer aan een nieuw paar toe! Je foto's zijn weer eens geweldiigg! Ik vroeg me trouwens af wat voor camera en lens je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige foto's én echt alles klopt aan je outfit! Je lichte jasje vind ik ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een heerlijke frisse en zomerse outfit, staat je tof zeg! Ik krijg er echt de zomerkriebels van :) Leuk ook dat je eens met je fietsje erbij op de foto bent gegaan, geeft net wat extra's :) En toffe sneakers ook trouwens, ik heb zelf net de legergroene lage gekocht, ook helemaal happy mee. Fijne zondag, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Moooooie schoenen! Ik hou van witte All Stars. <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt n geweldig outfit ♡ Die foto van je schoenen kan zo op Tumblr!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw! Super mooie outfit en hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.