Fashion,

OUTFIT / Met mijn nieuwe droomtas

5/03/2015 Pixels By Emilia 35 Comments

Nederlands: Ik ben het gelukkigste meisje op aarde, want na heel lang dromen, heb ik eindelijk de tas gekocht die al maanden bovenaan mijn verlanglijstje stond. Gisteren ging ik namelijk naar een héél tof event en daar had Denise Roobol een stand waar ze haar tassen verkocht. Ik zal morgen een artikel uploaden over het evenement en dan vertel ik ook meer over het merk Denise Roobol, maar omdat ik niet kon wachten om jullie de tas te laten zien, heb ik meteen foto's gemaakt van de outfit die ik naar het event droeg. Mét de tas dus, want die vond ik er meteen perfect bij staan.
Als je op 'read more' klikt, zie je nog veel meer foto's!

English: I feel like I'm the happiest girl in the world, since I finally bought the bag that's been on top of my wish list for ages. Yesterday I went to this super awesome event where Denise Roobol had a stand where she sold her bags. Tomorrow I'm going to tell you guys all about the event and I'll also tell more about the brand Denise Roobol, but today I'm already giving you guys a preview of the bag since I couldn't wait to share it. This is the look I wore to the event and the bag happened to match perfectly with it! Such a lovely coincidence.
Click 'read more' to see many more pictures!

Wat vinden jullie van de outfit? En van mijn nieuwe tas?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

35 opmerkingen:

  1. Die tas is geweldig, maar de rest van je outfit ook! Wat een prachtige jas en je schoenen zijn ook al zo mooi. Love it!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tas én ik vind je hele outfit heel erg mooi! Casual, maar ook een beetje classy! Je jas daar ben ik echt verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie foto's van een supermooie outfit! Ik vind vooral je jas prachtig, gelukkig heb ik ook zo'n gelijkaardige kunnen scoren! :-) Je tas is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie outfit! <3 Ik vind de tas ook zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tas! Hij is echt heel mooi en stijlvol! Je jas staat je ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een práchtige tas! En ook een te gekke outfit (foto's) weer! Op de een of andere manier ziet de tas er ook super zacht uit, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw! Wat een prachtige tas is dat zeg! Sowieso echt een hele mooie outfit weer! Altijd leuk om na een tijdje iets te kopen wat je al heel lang wilt hebben hihi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De tas is heel erg mooi, volgensmij heeft 'ie ook echt de perfecte grootte! Ik vind je jas ook heel erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw de tas is zo mooi en het staat zo leuk met deze combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de jas die je draagt ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wauw wauw, wat een perfecte foto's, zo mooi! Ik vind je tas super leuk, maar je jas vind ik ook heeeel nice. Zo eentje zoek ik al eventjes hihi. Wat ben je toch een knapperd <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank youuuu! :D De jas heb ik van de week tijdens een monsterverkoop gekocht, het is een sample en ik weet niet of die ook in de winkels komt! :(

      Verwijderen
  12. Mooie outfit! Maar waarom zet je er nooit bij waar je iets gekocht hebt? Dat vind ik jammer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik doe dat eigenlijk niet om meerdere redenen! De meeste kleding die ik draag, komt uit oudere collecties en hangt toch niet meer in de winkels. Daarnaast hecht ik zelf eigenlijk geen waarde aan merken en vind ik het ook niet zo belangrijk om die te vermelden. Ik zal er eens over nadenken om het misschien toch te doen, want wat vind je er precies de voordelen van? Je kunt in ieder geval altijd een berichtje sturen als je benieuwd bent waar ik bepaalde items heb gekocht. :)

      Verwijderen
  13. Wauw, de tas is echt geweldig! En je schoenen trouwens ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow die tas is echt prachtig! En mooi gecombineerd ook. Ik snap je liefde voor de tas haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat en prachtige tas! Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een ontzettend mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, die tas is zo ontzettend mooi! Ik snap dat je hem heel lang op je verlanglijstje had staan! Gelukkig is ie nu van jou! Het zijn weer prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig! Zowel de tas als de rest van je look!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, hele mooie look en de tas ik ook heel mooi en staat er perfect bij! En je foto's zijn ook weer heel mooi! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, die tas is echt jaloersmakend mooi, haha! En wat staat deze look je mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, zo'n mooie tas! Ik vind ook je jas supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Knapperd!! Wat een mooie outfit en die tas is heel erg mooi! Ik ken Denise zelf en haar merk vind ik ook echt prachtig, goede kwaliteit tassen, mooie prijsjes en verantwoord :)

    xxx Saranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Girl, je maakt me jaloers!
    Wat is die tas geweldig mooi zeg! (net als jij natuurlijk)
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat een mooie outfit. Ik vind tas mooi maar de jas die je aan hebt vind ik echt geweldig. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je outfit is supermooi :)! En je nieuwe tas ook. Leuk als je na een tijdje iets kunt kopen waar je zo blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je ziet er weer heel mooi uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke outfit! Ik hou van een eenvoudige look. Erg mooi! Je bent zelf ook prachtig. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke outfit! De tas is inderdaad heel erg leuk. Mooie jas ook :)

    xx yasmine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooi! Het is net als of de foto's zo uit een catalogus komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.