Diary,

LAST WEEK / Naar festivals, premières en andere events

5/06/2015 Pixels By Emilia 14 Comments

Nederlands: Vorige week was zo leuk! Ik had zo weinig school dat het bijna leek alsof ik vakantie had, en ik had al mijn vrije dagen opgevuld met toffe evenementen en leuke afspraken. Ik ging onder andere naar een gigantische sample sale, vierde Koningsdag op een festival en bezocht de social media première van een musical. En vandaag ga ik jullie daar alle foto's van laten zien! Klik dus snel op 'read more' als je benieuwd bent naar mijn belevenissen van de afgelopen week!

English: Last week was awesome! I had so few classes at school that it almost felt like I was having a vacation, so I planned lots of fun dates and attended a few cool events. I went to a festival to celebrate a Dutch national holiday, attended the première of a musical and went to a huge sample sale. And of course I captured everything I did with my phone's camera and today I'm going to share those pictures with you guys! So click 'read more' if you want to know what I've been up to last week!

De week begon meteen goed, want maandag was het Koningsdag! Samen met Tara ging ik naar een festival in Rotterdam: Oranjebitter!
Het programma was geheim gehouden, dus op het festival zelf ontdekten we pas welke artiesten er kwamen. Onder andere Phalerieau (Valerio) kwam draaien, vet!
Op het festivalterrein stond een reuzenrad en daar moesten we natuurlijk even een ritje in maken. Ik denk dat je aan onze blije hoofden wel konden zien hoe leuk we dat vonden!
Op de rechterfoto zie je één van de foodtrucks die op het festival stonden. Ik wil ook een foodtruck! Ik vind die dingen er altijd zo ongelofelijk tof uitzien.
Links zie je het uitzicht vanuit het reuzenrad. Toen beseften we pas hoe druk het op het festival was! Het was dan ook helemaal uitverkocht.
Rechts zie je mijn avondeten: een broodje Voner, oftewel vegetarische doner, gemaakt van seitan.
Van dinsdag en woensdag heb ik geen foto's, maar donderdag heb ik wel veel leuks gedaan! Eerst naar school en daarna had ik afgesproken met Soesja, om te gaan lunchen. Ik moest nog wel even 2 uurtjes wachten tot Soesja's toets was afgelopen, dus ik ging even bij La Place zitten met een boek.
We waren allebei jarig geweest op 22 april (toeval!) dus we sloten de lunch natuurlijk ook nog af met een taartje, jammie! Ontzettend gezellig was het!
Daarna gingen we nog even shoppen en ik moest heel hard lachen om de afbeelding op de verpakking van deze hoelahoep. Haha, wie verzint zoiets!?
En de quote op deze gum vond ik ook hilarisch. Perfecte tekst voor op een gum!
's Avonds had ik ook nog een eet-date met Martine op de planning staan! Martine is mijn beste vriendin van de basisschool en eigenlijk zien we elkaar veel te weinig, dus we hadden weer veel om over bij te kletsen.
Mijn avondeten was mega kleurrijk! Knaloranje soep, neonroze salade en felgroene groenten. En lekker dat het was!
Mijn beste vriendin Janneke werkt op het hoofdkantoor van een bekend modebedrijf en daar werd een grote monsterverkoop georganiseerd afgelopen vrijdag. En ik mocht met haar mee als introducé! Alles was ongelofelijk goedkoop (van €2,50 voor alle accessoires tot maximaal €22 voor winterjassen) en we waren allebei goed geslaagd, zoals je op de foto kunt zien! Ik ben enorm blij met alle items die ik heb kunnen vinden.
Vrijdagmiddag ging ik naar Amsterdam. Op bezoek bij het pr-bureau Mooi PR. Swarovski is één van de merken die zij vertegenwoordigen en hierboven zie je daarvan een aantal items uit de lentecollectie van 2015. Het lijkt wel een sprookje!
Nog meer Swarovski. Hoe gaaf is die kever!?
Rechts zie je nog wat prachtige items van Swarovski en links een heel rek met de producten van Human+Kind, een Nederlands verzorgingsmerk dat helemaal natuurlijk, vegan en dierproefvrij is. Weten jullie nog dat ik een tijdje terug een review schreef over dit merk? Ik gebruik de producten die ik toen testte nog steeds dagelijks en ik ben er nog net zo enthousiast over!
Etos heeft nieuwe verpakkingen en ik vind ze zoveel leuker dan de oude! Lekker simpel, vrolijk en kleurrijk, precies leuk. Wat vinden jullie?
En nog meer nieuws van Etos... Thee! Het huismerk van Etos heeft nu ook thee in de collectie en als rasechte theeleut ben ik daar natuurlijk onwijs benieuwd naar. De verpakkingen zien er in ieder geval al heel tof uit!
Hier zie je de sportkleding van Hunkemoller. Ik draag zelf nooit roze, maar de neonroze items uit deze collectie vond ik eigenlijk hartstikke gaaf. En dat shirt op de rechterfoto zou ik wel willen hebben! Mooi voor bij mijn grijze sportlegging, denk ik.
Tussen de collectie schoenen van webshop Omoda spotte ik deze sneakers: Adidas ZX Flux (hoe verzinnen ze die naam?). Ik had ze al op internet gezien, maar nog niet in het echt kunnen bewonderen, en ik vind ze behoorlijk stoer!
Toen ik alle merken bij Mooi PR uitgebreid had bekeken, ging ik even in m'n uppie bij Starbucks zitten. Ik had met Tara afgesproken in Amsterdam en ik vond het niet de moeite om tussendoor weer terug naar huis te gaan, dus ik heb me gewoon een paar uurtjes vermaakt met mijn boek en een soja cappuccino.
Ik ging 's avonds met Tara mee naar de social media première van de musical Dream Girls! Wat hebben we genoten, het was een ontzettend leuke avond.
Het was dus de social media première, dus tijdens het fotomoment had iedereen z'n telefoon in de hand. Ik vond het er zo grappig uitzien dat ik daar ook even een foto van moest maken (met mijn telefoon, ja).
In de foyer was een aparte hoek ingericht voor de social media reporters, waar we cocktails mochten halen. Die cocktailmaker kon allemaal trucjes tijdens het maken van de drankjes, heel cool om te zien.

Zaterdagochtend was ik vrij van mijn werk en sliep ik dus lekker uit (voor mijn werk moet ik meestal op rond 5 uur en aangezien we rond 2 uur thuiskwamen van de première, leek me dat niet zo'n goed idee) en 's middags ging ik naar de Mode Marché! Ik kocht niet heel veel, maar toch stond mijn fiets erbij als een pakezeltje. Ik heb over deze middag al een heel verslag geschreven, dus in dit fotodagboek hoef ik er denk ik niets meer over te vertellen!
En bij mijn fotodagboek van deze week heb ik weer bonusmateriaal... Een vlog van Oranjebitter! (Zijn jullie al geabonneerd op mijn youtubekanaal?) Ik heb onze hele Koningsdag gefilmd en ik heb hardop zitten lachen tijdens het in elkaar zetten van de video. Vooral bij het stukje van de silent disco.... Nou ja, je ziet het zelf wel als je de video bekijkt!
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

14 opmerkingen:

  1. Dreamgirls is leuk he! ik heb ook erg genoten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te zien! Ik vind jouw diaries altijd zo leuk. Een en al vrolijkheid <3 Nog twee weken en dn sushi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! :) Zo veel blijheid en zonnigheid!
    Je broodje Voner, wow, dat ziet er bijzonder uit. Was het lekker? Kan me er niks bij voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hoop leuke foto's! Zo tof die vegetarische foodtruck, zoiets heb ik nog nooit gezien. En wat geweldig die mega sale, ben benieuwd naar je geshopte items :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Swarovski sieraden zijn echt heel mooi! Wat een leuke week heb je gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word altijd zo blij van al die foto's -ze zijn leuk! En serieus, wat leuk dat je gewoon lekker met een boek en wat te drinken je een paar uur kunt vermaken. Lijkt me fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een heerlijke foto's allemaal zeg!
    Dat festival van Koningsdag ziet er heel gezellig en druk uit. Wat tof dat ze ook vegetarische dingen hadden! Dat heb je niet zo heel vaak.
    En MooiPR heeft een prachtige dingen altijd. Die Swarovski sieraden zijn echt pareltjes.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er uit als een super leuke week. Aaaah en dat broodje voner ziet er heerlijk uit. En thanks dat je die hoepel foto plaatste! Gotta love flying tiger!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een boel leuke foto's! En je vlog is ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er heel erg leuk uit en wat leuk dat je er ook nog een vlog bij hebt gedaan! Ik heb ook een product van human+kind en vind het echt heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die schoenen van adidas zijn heel gaaf! Leuk weekje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk overzichtje! Ik wil ook een foodtruck, haha. Ik zag er gister ook best veel op Bevrijdingspop Haarlem en lijkt me zo leuk om er eentje te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, wat een heerlijke week zeg! Wat heb je superveel leuke dingen gedaan. En de foto's van al het eten.. heerlijk ziet het eruit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, wat een heerlijke diary! :D Ik vond het ook heel gezellig en lig nog steeds dubbel om die verpakking van die hoepel, hahaha! Tof dat Dreamgirls zo leuk was, het ziet er echt geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.