Diary,

EVENT + MINI SHOPLOG / Naar de Mode Marché

5/04/2015 Pixels By Emilia 16 Comments

Nederlands: Maandag is de dag waarop ik normaal een foto-overzicht van mijn week upload, maar dat doe ik voor de verandering morgen. Vandaag wil ik jullie namelijk uitvoerig verslag doen van afgelopen zaterdag. Toen was ik door Très Jewellery uitgenodigd om de Mode Marché te bezoeken en omdat ik zo enthousiast was over het evenement en een aantal merken, wilde ik er graag een uitgebreid artikel over schrijven. Mét een mini-shoplog, want ik heb ook nog wat leuke spulletjes van het event meegenomen! Klik op 'read more' voor mijn verslag van de Mode Marché!

English: Monday is usually the day I post a photo diary of the past week, but this week I changed that planning a little, since today I want to share an article about an awesome event I attended last Saturday. I got invited bij Très Jewellery to come to the Mode Marché to get to know the brand Très Jewellery better. I had a lovely afternoon at the event and I even bought something I'm madly in love with, so at the end of the article you'll find a little shoplog! Click 'read more' to read all about my day at the Mode Marché!

De Mode Marché is een gigantische stock sale die werd gehouden in de schouwburg in Rotterdam. Allerlei verschillende modemerken/ontwerpers hadden hier een stand waar zij hun kleding en accessoires presenteerden en waar je natuurlijk meteen kon shoppen. En de meeste merken boden ook geweldige kortingen aan, ook op nieuwe items!

Ik was voor het evenement uitgenodigd door Alexandra, de eigenaresse van de sieradenboetiek Très Jewellery, om kennis te maken met de webshop. Ik vond het zo leuk dat ze me hiervoor vroeg!

Hierboven zie je een aantal foto's die ik heb gemaakt bij de stand van Très Jewellery. Wat een prachtige sieraden! Alle sieraden die in de webshop worden verkocht, zijn handgemaakt en worden vervaardigd uit kwalitatief hoogstaande materialen (wat ik zelf altijd héél belangrijk vind, want ik heb er echt een hekel aan als sieraden verkleuren!). De sieraden zijn allemaal uniek en een aantal merken die Très Jewellery verkoopt, worden in Nederland exclusief in deze webshop verkocht.

Hierboven nog een paar van mijn favorieten van Très Jewellery. Het gouden kettinkje van Lionette, met de drie kleine kegelvormige turquoise hangertjes eraan, staat nu op mijn verlanglijstje. Helaas ben ik pas over zo'n 350 dagen weer jarig en is het ook voorlopig nog geen Kerst...

Toen ik na mijn meeting met Alexandra nog een rondje langs de rest van de stands deed, werd ik aangesproken door Julius Leijger, de oprichter van t-shirtmerk Liger. Of hij wat over zijn merk mocht vertellen. Natuurlijk! De shirts van Liger komen steeds in oplages van 5 ontwerpen, waarvan er elk 360 exemplaren worden gemaakt. De prints worden ontworpen door toffe designers van over de hele wereld. Het merk valt goed in de smaak bij bekend Nederland, want de shirts worden onder andere al gedragen door Martijn Krabbé, Ron Vlaar en Michael Boogerd. Ik vond de shirts onwijs tof en het concept erachter ook, dus binnenkort meer over dit merk op mijn blog!

Op Instagram volg ik al een eeuwigheid de account van Denise Roobol en afgelopen week postte ze ineens dat zij ook op de Mode Marché zou staan. Yes! Ik had mijn oog een tijdje geleden al op de tassen van dit merk laten vallen en nu kon ik deze eindelijk eens in het echt bewonderen! De tassen van Denise Roobol zijn helemaal veganistisch en de ontwerpen vind ik stuk voor stuk fantastisch. Er zit niet één tas tussen die ik niet zou willen hebben en dat komt niet vaak voor bij een merk!

Omdat ik een grijze tas nodig had (mijn enige andere grijze tas is helemaal versleten) en omdat Denise Roobol nu dikke kortingen op de tassen had, heb ik de Cruise Bag in een mooie grijze kleur (of is het taupe?) meegenomen. Ik ben er zielsgelukkig mee en ik heb er zelfs al een outfit mee gedeeld op mijn blog.
En ik heb ook alweer een nieuwe Denise Roobol op het oog... Dus daar ga ik meteen voor sparen. (Of was ik nou aan het sparen voor een nieuwe laptop...?)

Hierboven zie je de inhoud van de goodiebag die Alexandra van Très Jewellery heel lief voor me had samengesteld. Een geknoopt armbandje van Ettika, een ketting met sterren, handcreme van L'Occitane en een doosje snoepjes. De lange ketting vind ik heel stoer, dus die zien jullie binnenkort vast terug in een outfit!

Na een leuke middag ging ik als een pakezeltje op de fiets naar huis. Ik vond het ontzettend tof om eens kennis te maken met verschillende mooie merken en designers op de Mode Marché!

Ben jij weleens naar de Mode Marché geweest? Of naar een andere stock sale?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat een heerlijk verslag en mooie foto's! Klinkt echt als een onwijs geslaagd event, liefde voor je mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik had nog nooit ban de Mode Marché gehoord. Ook niet van Denise Roobol, haha. Maar ik vind haar tassen echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, mooi verslag heb je ervan gemaakt! Wat een prachtige tas heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die kettingen op de foto zien er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, heerlijk verslag meid!
    Die Denise Roobol tas is ZO mooi hè.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi verslag heb je er van gemaakt! Het lijkt mij echt een heel erg leuk event! En ik had gisteren na je outfitpost met je nieuwe tas meteen even de site van Denise Roobol gecheckt en oh my, ze hebben echt hele leuke tassen! Ik ben nu al aan het sparen voor de 'Road Bag' :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tof event, mooie foto's! Ik ben echt verliefd op de tas die je hebt gekocht <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw die tassen van Denise zijn ZO MOOI! Simpel, strak en helemaal mijn smaak, ben meteen op de website wezen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for a beautiful post & great photos! It was a pleasure meeting you. And we're happy you liked the goody-bag:)

    Xx

    Très Jewelry

    www.tresjewellery.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk zeg! Die tassen zien er allemaal prachtig uit inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie spulletjes. Die tas zag ik inderdaad al voorbijkomen in een eerder bericht. Hij blijft mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtige tas!! En we hebben dezelfde smaak merk ik want die turquoise ketting is ook favoriet bij mij, wat een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaauw mop, die tas is echt prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.