Awkward,

AWKWARD / Door stoelen zakken en andere gênante momenten

5/22/2015 Pixels By Emilia 15 Comments

Nederlands: Blooper time! Ik heb al een poos geen nieuwe blunders meer gedeeld, maar ik vind dat het vandaag wel weer eens tijd is voor een nieuwe editie van 'Awkward' (de serie artikelen waarin ik mijn domste acties opsom)! Dus als je benieuwd bent naar welke stomme dingen ik nou weer heb gezegd of op welke andere manieren ik me de laatste tijd voor schut heb gezet... Klik dan snel op 'read more'!

English: Blooper time! Today I'm going to share a new edition of 'Awkward', my series of articles in which I sum up some of my most embarrassing moments of the past few days. So if you'd like to know what awkward things I said, did and experienced lately, you should definitely click that 'read more' button underneath!

1. Mijn thee drink ik altijd uit zo'n grote beker die je kunt afsluiten, zodat het langer warm blijft en de kans op morsen kleiner is. Dat gaat altijd goed. Nouja, bijna altijd dus. Afgelopen week had ik trek in chocolade(soja)melk en dat deed ik dus ook in die beker. Drie keer raden wie het deksel er niet goed op had gedraaid en alle warme chocola over zich heen kreeg toen ze een slok wilde nemen? (En dat precies die ene keer in het jaar dat ik chocolademelk drink in plaats van thee... Wát een troep.)

2. Vorige week had ik het er met mijn vriend over dat het zo lawaaierig was en dat ik 'anti-gehoorapparaten' zou willen ontwerpen om me van de herrie af te sluiten. 'Zoiets als oordopjes, bedoel je?' Oh, ja...

3. Als er groepsfoto's gemaakt worden, is er altijd zo'n momentje dat iedereen een rare pose aanneemt en een gekke bek trekt. Maar op de een of andere manier schat ik dat moment altijd te vroeg in, waardoor ik als enige bespottelijk op de foto sta. Al-tijd.

4. Ik zakte door een stoel. (Maar: de stoel was ouder dan ikzelf ben.) (Maar 2: Ik heb een gezond BMI van 18,2, dus maak je geen zorgen over mijn gewicht.) (Maar 3: Oké, genoeg ge-maar, het was gewoon erg gênant.)

5. Het zadel van mijn fiets is al een tijdje lek en daarom doe ik er altijd een plastic tasje omheen. Maar vorige week bleek er in dat tasje dus ook een gat te zitten. Helaas kwam ik daar na een halfuur fietsen pas achter... Toen was mijn hele kont dus al nat en zag het er precies uit alsof ik nog niet zindelijk ben. Zó gênant.

6. Gisteravond was ik gezellig met Tara aan het bellen, toen ik per ongeluk het gesprek wegdrukte met mijn oor. En dat gebeurde dus niet één keer, maar meerdere keren. Eh... Hoe gaat dat gezegde met die ezel en die steen ook alweer...?

Wat was jouw gênantste momentje de afgelopen week?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

15 opmerkingen:

  1. Oh ik begrijp je met die gekke bek haha. Maar op deze foto sta je niet lelijk! Daar heb ik dan weer wel last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, zooo leuk weer om te lezen! Mijn moeder drukt serieus altijd het gesprek weg met haar oor! En wauw, die chocolademelk die je over je heen kreeg, wat een ongeluk hahah... Aw! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik vind dit zon leuke post, moet je vaker doen! Jij bent ook zo grappig he. Die oordopjes, hahaha. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha Emilia, geweldig! Anti-gehoorapparaten :') Ah well, het zou mij ook kunnen overkomen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha heerlijk artikel! Het gesprek wegduwen met je oor? Dat is zo knap! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha door een stoel zakken, dat is wel erg ja! Maar het lag inderdaad eerder aan de stoel dan aan jou! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke post. Oh dat is idd erg genant als je door een stoel zakt en zo een mooi figuurtje als jou hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, volgens mij ben jij echt een heel leuk persoon om mee om te gaan! Ik heb ook heel vaak van dit soort dingen, daar sta ik dan weer bekend om bij mijn vrienden en vriendinnen. Dat met die chocolademelk zou mij ook zo kunnen overkomen :').

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, hele leuke bloopers om te lezen! :-) En die chocomelk... Dat is echt enorme pech! Dat maakt inderdaad een heleboel troep, weet ik uit ervaring, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha die laatste is zo herkenbaar... Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om te lezen! Laatst kwam een vriendin bij me langs en ze liet mij een voicemailbericht horen (van 19 minuten!) waarin ik mezelf hoorde lopen, zingen(!) en tegen de katten praten. Whoeps.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha om punt nummer zes moest ik erg lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha geweldig. Dat met die chocolademelk is ook echt iets voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, die laatste is ook grappig! Die foto met jou en Saar is zo leuk! Je staat er juist leuk op.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.