food,

TUESDAY'S TIPS 3 / Favoriete serie en goedkope skeelers

4/14/2015 Pixels By Emilia 16 Comments

Nederlands: Yes, het is dinsdag en dat betekent dat ik weer een aantal fijne tips met jullie ga delen! Ik verklap vandaag wat mijn favoriete serie van het moment is, ik laat zien wat mijn all time favorite vegan chocoladekoeken zijn én ik heb een goede aanbieding gevonden voor goedkope skeelers... Klik snel op 'read more' als je benieuwd bent naar de Tuesday's tips van deze week!

English: Yay, it's Tuesday, which means I'm going to share a few nice tips with you again! Today I'm going to tell you guys what my favorite series of the moment is, I'm going to show my all time favorite vegan chocolate chip cookies and I'll also share a nice offer for new skeelers... So click 'read more' if you want to see my tips of the week!

De allerlekkerste chocokoeken

Kennen jullie die reclame nog, van die banketbakker die de koeken van LU uit de verpakking haalde en die verkocht alsof hij ze zelf versgebakken had? Ik dacht altijd dat alles in reclames enorm werd overdreven, maar nu moet ik toch echt toegeven: deze koeken zijn oprecht net zo lekker als het de reclame doet vermoeden. Echt waar. Deze 'robuuste koeken' zijn beste chocolate chip cookies die ik ooit heb gegeten. En het beste is dat ze 100% veganistisch zijn én bij elke supermarkt te koop zijn.
(En eh, ik besef me dat ik nu ook een beetje als een reclamespotje klink, maar nee, ik word (helaas) niet gesponsord door LU.)

Skeeleren

De laatste tijden heb ik het skaten weer helemaal herontdekt. Vorige zomer was ik er dol op, maar in de winter heb ik mijn skates niet één keer aangeraakt. Omdat het óf te koud was, óf regende (en ik wil geen roestende wieltjes). Maar nu is het eindelijk weer lekker weer om rondjes te rijden! Echt een tip, vooral als je net als ik in een dorpse omgeving woont (in de stad zou ik het wel eng vinden, want ik kan niet remmen), om een paar skates aan te schaffen en lekker naar buiten te gaan. En ze hoeven niet eens duur te zijn, ik zag bijvoorbeeld dat Aldi deze week volwassenenskates verkoopt voor ongeveer €35! Die tip moest ik echt even met jullie delen.

Game of Thrones

De echte fans is het vast niet ontgaan: het nieuwe seizoen van Game of Thrones is deze week van start gegaan! Deze serie vind ik echt een aanrader, maar gek genoeg kan ik niet uitleggen waaróm ik het een aanrader vind. Game of Thrones is namelijk een combinatie van alles wat ik verafschuw (oorlog, moord, vechten, dood en verderf) en toch vind ik het zo leuk, dat ik nog geen aflevering heb gemist. Ben je, net als ik eerst was, enorm sceptisch over deze serie vol moord en doodslag? Dan is mijn tip om toch eens een paar afleveringen te kijken, want geloof me, het is verrassend verslavend! En geen zorgen, het is niet alleen gewelddadig hoor. Er zit ook humor in. En romantiek. En Kit Harington.
Wie heeft de eerste aflevering van seizoen 5 al gezien? (Ssst, niets verklappen hoor! Ik heb morgen pas tijd om te kijken!)

Dat waren de drie tips van deze dinsdag! Hebben jullie nog een leuke random aanrader?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

16 opmerkingen:

  1. Jaaa, skeeleren heb ik ook helemaal herontdekt! Zo leuk is het om nu een flinke ronde te maken, met héél veel spierpijn als gevolg haha! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, skeelers. Die heb ik thuis ook nog liggen, ik denk dat ik ze maar weer eens ga pakken. Ik ben ook gek op GoT, ik ben pas bij seizoen 2 dus ik heb nog genoeg te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn skeelers ook weer gevonden in de garage! Vanavond eens kijken of ik ze nog pas. Het is heerlijk om met dit weer 's avonds een rondje te skeeleren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Skeeleren lijkt me ook echt heel erg leuk om weer eens te doen! Maar naast de sportschool en het hardlopen is het denk ik net iets teveel van het goede ;) Wel leuke tips weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Skeeleren dat heb ik echt te lang niet meer gedaan wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef, die robuuste koeken haal ik expres niet in huis, die zijn veel te snel op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zat er toevallig gisteren aan te denken om mijn skates er weer bij te pakken! :-) Het is veel te lekker weer om binnen te blijven! Game of Thrones wil ik ook nog steeds kijken, maar ik heb het nog veel te druk met andere series, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vorig jaar voor het laatst geskeelerd ik pas mijn oude gewoon nog echt heel erg chil! Game of Thornes heb ik echt nog nooit gekeken weet ook niet of het wat voor mij is haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben hem gisteravond samen gekeken! Heerlijke serie, dit is ook de enige die ik trouw volg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk artikel! Skeeleren is inderdaad super leuk, dat zou ik weer eens moeten doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha ik denk precies hetzelfde over Game of Thrones. Vind de serie echt geweldig, maar heb een hekel aan dit soort films of series. Een typisch geval van eerst kijken, dan beoordelen.
    Xx Anne
    www.anneplace.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aaah mijn vriend is helemaal gek van Game of Thrones. Ik kan de serie gewoon écht niet kijken, want er komt zoveel geweldig in voor (ja ja, ik weet het, ik klink nu waarschijnlijk echt als een oude taart).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi ik heb de eerste 4 afleveringen al gezien :D En die LU koekjes hebben wij standaard in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind Game of Thrones zo leuk! Ik heb de eerste 3 seizoenen gezien, maar nu ben ik even gestopt. Die robuuste koeken vind ik ook zó lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik moet Game Of Thrones geloof ik echt eens gaan kijken.. jeetje! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.