Personal,

SURINAME VLOG 4 / Geslagen (!?), hotpotten en naar de tv

4/04/2015 Pixels By Emilia 10 Comments


Nederlands: Ik ben een beetje sip, want vandaag ga ik mijn allerlaatste vlog over Suriname met jullie delen. Ik vond het onwijs leuk om de video's te maken, omdat het echt tof was om de reis zo steeds een beetje te herbeleven. Tijdens onze laatste dagen gingen mijn zus en ik onder andere hotpotten bij Squeezy, ging ik met stage op bezoek bij een televisiestation, ontdekte ik de lekkerste variant van de bekende Oreokoekjes en gingen we shoppen bij de Chinese winkels (die van binnen een beetje op een offline eBay lijken). En dat laat ik in het filmpje hierboven allemaal zien! Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om naar te kijken!
Heb je de vorige vlogs gemist? Dan kun je ze hier bekijken: deel 1, deel 2 en deel 3.

English: Today I'm sharing my last vlog about Suriname, but once again it's in Dutch, I'm sorry!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

10 opmerkingen:

  1. Leuke video weer Emilia! Jammer dat het er al weer op zit, ik heb genoten van je vlogs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne tijd heb je daar gehad zeg! Ook superfijn dat je zoveel vrije tijd hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah zo leuk dat je alles gevlogd hebt! Vooral voor jezelf natuurlijk, maar ik vind t erg leuk dat we een kijkje mochten nemen in jouw tijd in Suriname. Super leuk mop <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat onwijs naar dat je zomaar in je gezicht werd geslagen.. ik zou ook echt zoiets hebben van WTF? een dag lang.. ik snap het wel! verder erg leuke vlog en je praat zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SURINAMEEEEE! <3 Loved the vlogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stella de Kooning4 april 2015 om 18:02

    Ga je ook nog vloggen ooit in NL? Ik vond echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een super leuk filmpje. Wat naar zeg dat je ineens geslagen werd. Ik zou ook enorm geschrokken zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat je opeens werd geslagen :(! Oee die oreo!! Die winkels zine er echt super leuk uit net eBay haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag al het een en het ander op Instagram dat je naar Suriname was, wat tof dat je het hebt gevlogd. Wat zag het er geweldig uit, leuk dat je alles hebt gevolgd. En ooh die oreo fudge creams zien er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.