Diary,

PERSONAL UPDATE / Ik leef (weer)!

4/11/2015 Pixels By Emilia 22 Comments

Nederlands: Sommigen van jullie was het al opgevallen (bedankt voor de lieve en bezorgde mailtjes!), anderen gelukkig nog niet: de afgelopen week was het stil, heel stil, op mijn blog. En eigenlijk ook op al mijn andere sociale kanalen op het internet. Het gebeurt niet vaak dat ik zo'n lange tijd mijn site niet update, maar de laatste dagen had ik echt even geen keuze. Waarom niet? Dat ga ik jullie vandaag vertellen. Klik dus snel op 'read more' als je benieuwd bent wat ik de afgelopen tijd heb uitgespookt!

English: Some of you guys already noticed (hence the sweet and worried messages I received), some of you luckily didn't: last week it's been super quiet on my blog. Or on any other social media platform I have an account on. It doesn't happen too often that I don't post anything on my website for so long, but the last few days I just had no choice. Why not? That's what I'm going to try to explain in today's article! So, if you're curious about what I've been up to lately, click 'read more'!

Deze spullen moesten we gisteren mee naar school sjouwen...
Laten we maar meteen bij het serieuste gedeelte beginnen: het assessment. Gisteren had ik van 09:00 tot 16:00 een toets die uit 3 onderdelen verdeeld over 7 delen bestond. (Snap je het nog?) We kregen onder andere een Excel-opdracht met mondelinge nabespreking, een oedeembehandeling met simulatiepatiënt en een intake incl. schriftelijke terugrapportage naar de huisarts. Zoveel toetsen op één dag!
Hierboven zie je de bagage die we mee naar school moesten slepen, twee overvolle tassen per persoon. Daar zaten onder andere onze spullen voor het praktijkgedeelte in: een hoeslaken, twee grote handdoeken, een wit schort en een zwachtelset. Ik was zo bang dat ik iets zou vergeten!

Ik was deze week dus erg jaloers op de kat, die elke dag in deze luie houding naast me lag, terwijl ik keihard moest werken.
Ik heb de hele week naar dat assessment toegeleefd, ben een middagje naar mijn schoolvriendinnetje Cynthia geweest om het praktijkonderdeel te oefenen en... Heb mezelf verboden om deze week aan mijn blog te werken. Omdat ik weet dat als ik eenmaal begin te bloggen, ik niet meer kan stoppen en dan zou ik de voorbereiding van het assessment dus helemaal vergeten!
Maar goed, de grote dag is gelukkig voorbij (en ging best oké) en ik heb de komende twee weken alleen nog twee schriftelijke toetsen, dus vanaf nu mag ik van mezelf weer lekker aan mijn site werken!

Omdat Tara tussen al de drukte door gezellig kwam bijkletsen, haalde ik heel veel lekkers in huis. We hadden allebei vooral chocola nodig. Deze snacks zijn trouwens allemaal helemaal vegan (yes, zelfs de koeken)!
Mijn uitzicht tijdens het skeeleren. Best fijn om in een dorp te wonen!
Wat ik verder deze week heb gedaan? De mensen die mij een beetje kennen, weten dat ik het grootste gedeelte van de tijd die ik inplan om te leren, besteed aan... soggen. Mijn concentratieboog is namelijk korter dan de pootjes van een teckel. Daarom heb ik de afgelopen week flink wat kilometers geskatet (heeft iemand een goede tip tegen beurse enkels na het skaten!?), heb ik een paar keer afgesproken met Tara om foto's te maken en film te kijken (uiteindelijk hadden we tot zo laat gekletst, dat we geen film gezien hebben), heb ik Pasen gevierd met het gezin en heb ik ook nog drie dagen gewerkt. Poeh.

Deze foto maakten we na een outfitshoot, ik word hier zo vrolijk van! Het was onwijs zonnig die dag en we hebben weer keihard gelachen. Altijd gezellig met Taar!
De komende weken worden qua school gelukkig een stuk rustiger en ik heb weer een hoop ontzettend leuke dingen op de planning! Zo ga ik vandaag naar de Efteling en ga ik volgend weekend ook iets héél tofs doen, maar daar horen jullie tegen die tijd meer over. Ik denk dat ik dan weer ga vloggen, zouden jullie dat leuk vinden?

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Geniet ervan!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

22 opmerkingen:

  1. Hopelijk ging die grote toets super goed! Ik duim alvast nog voor de twee laatste toetsen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het ging best wel oké! :) Het ene onderdeel ging iets beter dan het andere, maar ik heb er in ieder geval geen slecht gevoel over. Dankjewel!

      Verwijderen
  2. Wat een hoop toetsen! Aaah, wat leuk dat je vandaag naar de Efteling gaat, blijft een leuk dagje uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jeetje ik zou ook bang zijn dat ik iets vergeet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat een drukte zeg, erg vervelend! Geniet van de Efteling vandaag <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahh fijn dat dat achter de rug is en dat het goed is gegaan! :) succes nog met je laatste twee toetsen en heel veel plezier in de efteling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei klinkt als een heftig dagje, zo'n assessment! Maar fijn om te horen dat het voor je gevoel in ieder geval best oke ging! En slim om dan even het bloggen op een lager pitje te zetten uit zelfbescherming ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Noh, mijn comment was ineens foetsie! Een korte samenvatting wat ik had getypt: ik moest lachen om de korte pootjes van een teckel beschrijving én ik hoop dat je ass hebt gekickt op je assessment!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jeetje klinkt heftig zo een assessment , als je er een goed gevoel bij hebt dan komt het vast wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig heb je wel een goed gevoel over je assessment! Je hebt ook nog veel leuke dingen gedaan lees ik! Veel plezier vandaag in de Efteling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap dat je de prioriteit bij school hebt gelegd. Nu maar hopen dat je de assesments voldoende hebt gemaakt! Ik zal voor je duimen <3 Geniet vandaag lekker in de Efteling, super leuk dst je daarheen gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een drukte Em! Wel super goed dat je je er zo goed voor hebt ingezet en hopelijk ging het goed. Succes met de aankomende twee toetsen, je kunt het! <3 Veel plezier bij de Efteling!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weer meer tijd hebt om te bloggen! Ik vind het ook heel moeilijk me te concentreren op één ding, daarom moet ik soms ook streng voor mezelf zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pfoeh, weer even ademen. Wat heb je het druk gehad! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je weer terug bent lieverd, goed om te horen dat het redelijk gegaan is. Knap dat je het bloggen even aan de kant kunt zetten, soms is het gewoon even nodig en heel begrijpelijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow zoveel toetsen! Wel een super leuke foto met Tara zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed dat je je zo hebt gefocust op school, fijn om te horen dat het oké ging. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een drukte! Succes met de laatste toetsen :) En hé, waar jij hebt geskeelerd, loop ik vaak hard , precies daar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel plezier in de Efteling, en wat goed dat je tegen jezelf kunt zeggen: nu even niet bloggen. Moet ook kunnen! Liefs Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hoop dat je assesment goed is gegaan. Succes met je laatste toetsen en heel veel plezier in de Efteling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk dat je weer terug bent en ja heb je artikels gemist! succes nog even met de laatste toetsen en school is idd erg belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop dat je al je toetsen gehaald hebt! :) Die korte concentratieboog ken ik trouwens wel. Ik heb er nog niet echt een goede remedie tegen gevonden, jij wel ? ;)

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.