Denim,

OUTFIT / Zwart en denim

4/02/2015 Pixels By Emilia 29 Comments

Nederlands: Ik begin het artikel van vandaag maar meteen met een bekentenis: de spijkerblouse die ik hier op de foto's aanheb, hing al sinds 2008 ongedragen in mijn kast. Dat betekent dat ik al zo'n zeven jaar fan ben van denim shirts, maar al die tijd wist ik er gewoon geen mooie combinatie mee te bedenken. Dat komt waarschijnlijk doordat ik vrijwel altijd spijkerbroeken draag en denim-op-denim vind ik altijd een beetje tricky. Nu heb ik hem alsnog gecombineerd met jeans, maar omdat deze zwart is én een coating heeft, vind ik het nu juist heel leuk. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!

English: I'm going to start today's article with a little confession: the denim blouse I'm wearing in these pictures, has been hanging in my closet since 2008, unworn. That means I've been a denim shirts lover for seven years or so, but all this time I just couldn't think of a nice way to combine it. Usually, I'm afraid of denim-on-denim and since I wear jeans basically every single day, I never got to wear this blouse. Until now! Although it's double denim in this outfit anyway, I like it better this way, since this pair of jeans is black and has a coating. I'm curious to know what you guys think of this look!
Click 'read more' to see more pictures!

Wat vinden jullie van deze outfit? En van denim-op-denim?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Denim op denim vind ik prima zolang de 2 spijker kleuren maar niet precies hetzelfde zijn. Hier viel het niet eens op eigenlijk! Leuk gecombineerd en mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik vind hem heel leuk! Vooral met die laarsjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is denim op denim weer helemaal hip (maar dat weet ik niet zeker, want ik heb er niet zo veel verstand van ahha). Mooie foto's, de laarsjes vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie look dit! Gaaf dat denim op denim, kan je goed hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's en mooie outfit! Over het algemeen draag ik geen denim op denim omdat vaak bij mij de kleur snel in de buurt van elkaar komt, maar dit kan prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die denim blouse, echt onwijs pretty! Hoop je snel weer te zien! <33

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Denim op denim heb je hartstikke goed gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heb je dat leuk gecombineerd, prachtige blouse is het!
    Denim op denim kan prima zolang de tinten inderdaad verschillen.
    Prachtige foto's meis!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan is het na 7 jaar toch nog gelukt om er een mooie combinatie van te maken ;) Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk! Je hebt er echt een leuke combinatie zo van gemaakt, dan kun je de blouse weer vaker dragen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh i like! Wat een leuke combo heb je ervan gemaakt! Staat je heel leuk. Dat bloesje had je veel eerder uit de kast moeten trekken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is inderdaad een erg leuke combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke outfit, kan je heel goed hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk gecombineerd. Maar goed dat je die bewaard hebt!
    Ben overigens helemaal verliefd op je schoenen. Zo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat kasje is zo vet! Waar is die van? Ik vind het persoonlijk erg fijn als de merken van de items onderaan het artikel staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw!!! Echt een heeeele toffe outfit! Ik zou dit zo aantrekken! Ik snap dat je denim op denim een beetje tricky vind, maar dit is echt heel erg leuk! Super grappig dat je die blouse al zo lang hebt hahah! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Denim en zwart is echt een mooie combi! Staat je heel goed deze outfit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yeaaash gurl, yeaaash! Dit is dé combinatie! Daarom moet je niet altijd al je kleding weggooien, tenzij er gaten in zitten, de kleur eruit is gewassen, maar soms kan je een item weer helemaal terughalen zoals jij doet. Ik vind de blauwe kleur gecombineerd met de zwarte jeans fenomenaal. So true btw met denim op denim, dat is ook tricky, maar je hebt het prachtig gecombineerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuke outfit en vind dat jasje ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik combineer mijn denimblouse op precies dezelfde manier :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toffe outfit! Denim op denim is inderdaad niet altijd mooi, maar op deze manier is 'ie heeel leuk!

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke blog heb je! Ik kende je nog niet, maar ben je meteen even gaan volgen.
    Mijn blog is http://fablefrique.com - mocht je het leuk vinden om een kijkje te nemen.
    Liefs,
    Frederique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.