DefShop,

OUTFIT / She was a skater girl

4/16/2015 Pixels By Emilia 31 Comments

Nederlands: De titel van het artikel van vandaag moet je natuurlijk niet al te serieus nemen. Want al ben ik dol op skeeleren, ik ben geen coole skater girl a la Reggie van Rocket Power. Maar toen Tara en ik afgelopen week outfitfoto's gingen maken bij de skatebaan, begonnen we allebei spontaan het bekende liedje van Avril Lavigne te zingen. En aangezien ik op deze foto's ook nog eens een baggy spijkerbroek en gympies draag, vond ik de titel wel toepasselijk. De sneakers zijn trouwens nieuw! Ze komen van DefShop en ik heb best lang getwijfeld voor ik ze bestelde, omdat ik normaal gesproken niet zo van kleding met opvallende merklogo's houd, maar ik ben ongelofelijk blij dat ze uiteindelijk toch in mijn kast zijn beland. Ze zitten heerlijk en na één dag dragen had ik er al meer complimentjes over gekregen dan ik op mijn beide handen kon tellen. Zo leuk!
Klik op 'read more' voor meer foto's!

English: The title of today's article is of course a little joke. I mean, I love to go skating, but I'm by far not a cool skater girl, like for example Reggie from Rocket Power. But when Tara and I went to shoot these outfit pictures at the skating ramp, we both starting singing the famous Avril Lavigne song instantly. And since I wear baggy jeans and sneakers in these pictures, I thought this actually was quite a decent title for this post. These sneakers are new, by the way! I got them from DefShop and although I really doubted about getting them (since I actually don't like garments with prominent brand logos), I'm happy I got them anyway. They are so comfortable and I lost count on how many compliments I got on them after wearing them for one day already.
Click 'read more' to see more pictures!

Wat vinden jullie van de outfit en de schoenen? En hoe denken jullie over kleding met opvallende merklogo's?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Prachtige outfit, die schoenen staan er heel gaaf bij! Ik vind het merklogo niet zo opvallend omdat het vrij klein is. Bij mij verschilt het per merk of ik wel of niet met een logo wil lopen. Een kleintje vind ik niet zo erg, maar de hele groten laat ik vaak links liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gave en mooie foto's mop! Ik vind logos soms mooi, ligt aan het merk en de grootte. Zo vind ik Nike super tof, maar ik houd bv weer niet zo van LV. Dit logo is overigens vrij klein, valt nauwelijks op, dan vind ik t ook totaal niet storend! Wat zit je haar trouwens weer prachtig chick <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te gekke foto's en super leuke outfit! Ik vind de schoenen écht heel gaaf en van een afstandje zou je misschien nog denken dat het stipjes zijn. Ik vind hier de merkjes echt meevallen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik vind je outfit echt fantastisch! Zou het ook zo dragen. Supergave sneakers ook. En natuurlijk prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw!! Wat een geweldige outfit! Ik zou dit echt zo dragen! Heel tof! De foto's zijn ook prachtig! Zou je een keer kunnen vertellen hoe je je foto's bewerkt? Hihi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke look. Helemaal mijn ding! Ondanks dat ik ook niet van grote logo's houd vind ik de schoenen erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Ik vind de schoenen juist erg gaaf, staan heel mooi bij je verdere look (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's! Je schoenen zijn echt superleuk. Normaal hou ik ook niet zo van al die merklogo's op kleding maar op deze schoenen vind ik het op de ene of andere manier toch heel tof staan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige outfit en wat een toffe locatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow super mooie foto's die zouden zo in een tijdschrift kunnen!
    Ik hou normaal ook niet zo van logo's, maar bij deze schoenen kan het juist heel goed. Omdat het logo er zo subtiel in verwerkt is denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wauw, wat een prachtige foto's! <3 Ik vind die schoenen echt heel erg tof, zeker een goede aankoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke zomerse outfit! Erg mooi die lichte kleuren! Die moet ik zelf ook weer vaker gaan dragen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super outfit! Ik vind je schoenen ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het echt een leuke outfit Emil! Maar jij kan ook alles hebben he! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw.. Wat een prachtige foto's zeg! Je schoenen zijn heel gaaf<3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je outfit heel erg leuk! Ik ben vooral helemaal verliefd op je broek en je hebt 'm ook super tof gecombineerd met die lange witte blazer. Mooie foto's ook weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's! En toffe schoenen. Zien er zeer comfy uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw prachtige foto's. En een heel leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto's! Ik vind je sneakers echt super tof! Normaal houd ik helemaal niet zo van lacoste en dat je het merk zo overduidelijk ziet zoals je zelf ook aangaf, maar bij dit paar vind ik het absoluut niet storend. Wat een beauties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super mooie en leuke foto's! ik hou zo erg van sneakers, mijn verslaving komt weer terug

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohh de sneakers waar je het over had! Wat zijn ze gaaf <3 Prachtige foto's lady!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie outfit en wat een toffe en mooie broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha reggie! Die was vroeger echt mijn idool. De baggy broek staat je zo tof! Zoiets staat mij niet denk ik, jammer. Leuke outfit, mooie foto’s ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een onwijs leuke outfit en foto's! Je schoenen zijn tof. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie foto's! Waar is de blazer van? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.