Dagboek,

LAST WEEK / Yoga, weekend Den Haag en stappen (+ VLOG!)

4/20/2015 Pixels By Emilia 23 Comments

Nederlands: Het is maandag en dus weer tijd voor een fotodagboek van mijn afgelopen week! Een extra leuke editie deze keer, want ik heb niet alleen afbeeldingen om te delen, maar ook een video. Ik heb namelijk weer eens gevlogd! Ik ging een weekendje naar Den Haag met Tara om een hotel te reviewen (hoe cool is dat?) en daar heb ik al onze belevenissen gefilmd. Verder heb ik deze week een yogaworkshop gevolgd met een gezellige groep bloggers en ook daarvan heb ik natuurlijk een hoop beeldmateriaal. Klik snel op 'read more' voor een kijkje in mijn week!

English: It's Monday which means it's time to share another photo diary with you guys! This time the diary is double the fun, since I'm not only going to share pictures but also a video! I went to The Hague with my friend Tara and we thought it would be a fun idea to record all our adventures and so we did. Also, I joined a yoga workshop with some fellow bloggers and of course I've got a lot of pictures of that day as well. Click 'read more' if you want to see what I've been up to last week!

Deze week heb ik geen foto's gemaakt van álle dagen, maar alleen van de bijzondere dagen. Van maandag t/m donderdag heb ik namelijk vooral school gehad en gewerkt en daar heb ik deze week niet echt iets interessants beleefd. Maar vrijdag begon de lol! Ik was uitgenodigd voor een middag yoga met medebloggers! Hierboven zie je de ingang van de yogaschool en de zaal waar we de workshop kregen.

Een heleboel van mijn blogvriendinnen waren er ook bij! Deze groep meiden ken ik dankzij het bloggen al een tijdje en het was onwijs gezellig om nu weer zo met z'n allen tegelijk aan een evenement deel te nemen.
Op de foto zie je op de voorste rij: Ingeborg, ik en Anne. Op de achterste rij: Justine, Sophie, Kimberly en Dagmar. Dagmar had trouwens geholpen bij de organisatie van het event, heel gaaf dat ze dit mocht doen!

Heerlijke hapjes én een geweldige goodiebag! Het event werd georganiseerd door uitgeverij Kosmos ter ere van twee nieuwe yogaboeken en deze boeken heb ik dan ook meegekregen in de goodiebag.
Het ene boek heet 'Yoga geeft ruimte' en is geschreven door Skadi van Paasschen. Het andere boek is uitgebracht door twee auteurs, Ganga Hoogendoorn en Willemke Stilma, en heet 'Transformatieve yoga'.
Van alledrie deze schrijfsters kregen we die dag een masterclass. Echt een toffe manier om de boeken te introduceren! Vooral de workshop van Skadi van Paasschen vond ik indrukwekkend, na afloop voelde ik me helemaal kalm en uitgerust.
Ik ga de boeken lekker doorlezen de komende tijd en als ik er net zo enthousiast over ben als ik was over de workshops, dan kunnen jullie er binnenkort een review van verwachten!

Naast boeken zaten er ook nog een hoop andere leuke spulletjes in de goodiebag, waaronder allerlei veganistische snacks (Lovechock! Mijn favoriete chocolade!), een notebook en heerlijke thee. Allemaal dingetjes waar ik heel gelukkig van word!

En nog even een foto van de leuke inrichting van de yogaschool. Het zag er zo gezellig uit daar! Voor de geïnteresseerden: de yogaschool heet Sai Mithra en zit in Amsterdam Oost.

Zaterdagochtend moest ik gewoon werken en 's middags ging ik naar Den Haag met Tara. Zij was uitgenodigd om een nachtje te logeren in het Ibis City Center hotel en ik mocht mee. Zo leuk! Ik heb alles gefilmd en onderaan dit artikel kun je de video bekijken, maar ik heb natuurlijk ook nog wat foto's gemaakt. Hierboven zie je de hal van het hotel.

En dit was onze slaapkamer! In de vlog zit een soort 'roomtour', dus als je benieuwd bent hoe de kamers van het hotel eruit zien, kun je de video even bekijken.

Dit was het uitzicht vanuit onze kamer. De skyline van Den Haag! Het hotel zit echt middenin de stad, dus het is de perfecte uitvalsbasis voor een citytrip. Daar hebben wij goed gebruik van gemaakt, want we zijn gaan winkelen, uit eten geweest, naar een karaoke-avond geweest én gaan dansen in een club (zoals allemaal in de video te zien is). En overal konden we te voet heen, omdat alles zo dichtbij was!

Nee, dit is niet de Fata Morgana in de Efteling, maar het restaurant waar we zaterdagavond gingen eten. Gaaf he? Ik zal hier binnenkort in een artikel wat meer over vertellen, want dit restaurantje verdient wel een uitgebreidere vermelding op mijn blog. Zo mooi!

Ontbijttijd! Meloen is één van mijn favoriete fruitsoorten en ik heb zoveel keer opnieuw opgeschept, dat ik uiteindelijk misschien wel een hele watermeloen heb gegeten. Mmm.

Hierboven zie je dus de vlog van ons weekendje Den Haag (klik hier als de video niet goed werkt)! Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik weer een video heb gemaakt en Taar en ik zijn heel benieuwd naar de reacties!

Komende week wordt ook weer heel leuk, want ik ben woensdag jarig (woehoeee) en dan ga ik iets héél tofs doen met Michael! Daarnaast heb ik weer een blogevenement op de planning en ga ik een hoop persbureaus bezoeken voor mijn blog. Oh, en tussendoor wil ik eigenlijk ook nog naar de kapper...

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

23 opmerkingen:

  1. Aaah zo leuk om je vrijdag te zien en wat was het onwijs gezellig! Echt supermooie foto's heb je gemaakt, ziet er echt prachtig uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, watermeloen als ontbijt! Leuk dat je mee deed aan de yoga workshop! Ik heb vorig jaar op school een paar lessen yoga gehad, en vond het ergens wel heel fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's en wat een leuk filmpje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat jullie dat hotel mochten testen, leuk ook die yoga workshop :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er super leuk uit zeg! en wat tof dat jullie een hotel mochten testen! yoga zou ik ook nog wel een keer willen proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat ziet dat Yoga evenement er te gek uit! <3 Dat moet vast heel erg ontspannend zijn geweest :-) De vlog van het hotel ziet er ook heel gezellig uit, hotelontbijtjes zijn altijd heel erg lekker, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke week: dat yoga event ziet er super uit (en een super toffe goodie bag!) en dan ook nog eens een lekker nachtje slapen in Den Haag :) Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat een gezellige vlog meid!
    Ik ben ook altijd zo dol op hotelontbijtjes. Heerlijk!
    En wat een leuk event zeg! Yoga is zo heerlijk ontspannend :)
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tof event zeg! Ziet er ook heel gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat heb je mooie foto's gemaakt tijdens het event. Vond het zo leuk om je te mogen ontmoeten! Dat hotel ontbijtje ziet er echt lekker uit! Heerlijk dat de tijd van watermeloen eten weer is aangebroken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw supergaaf! Hoe tof dat je een hotel mag reviewen. Ontzettend leuk en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahh leuk dat je naar Danzig bent geweest! Hoe vond je het haha? Echt echt leuke vlog:) Liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf dat jullie het hotel konden en mochten testen! :) Mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's! Ziet er gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga deze week ook eindelijk aan yoga beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga deze week ook eindelijk aan yoga beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah wat een leuke vlog! Die Yoga ruimte ziet er echt heel erg tof uit, net als dat hotel trouwens. Heel tof dat jullie het mochten uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super tof zo'n yoga experience en dat met zo'n gezellige groep meiden. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke vlog en ik zou echt een keertje yoga willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk overzicht en een hele leuke vlog! Ik word er helemaal vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.