birthday,

BIRTHDAY GIVEAWAY / Win 2x een nieuwe bikini!

4/22/2015 Pixels By Emilia 38 Comments

Nederlands: Hieperdepiep... Hoera! Ik ben vandaag jarig! Helaas ben ik niet forever 21, maar moet ik alweer 22 kaarsjes uitblazen. Ik ga zometeen op stap met Michael (wat we gaan doen laat ik van de week in een apart artikel zien) en dit weekend vier ik het met het gezin en een aantal vrienden. En op mijn blog laat ik deze feestdag natuurlijk ook niet zomaar voorbij gaan, dus heb ik een winactie voor jullie geregeld! Ik mag 2 bikini's naar keuze verloten en als je op 'read more' klikt, zie je hoe je mee kunt doen.

English: Today is my birthday, I'm turning 22! I'm having a giveaway to celebrate, but since it's only open for my readers from the Netherlands, I'll write this post in Dutch, sorry!

De winactie wordt jullie aangeboden door Lagoen, een heel nieuw en origineel Nederlands bikinimerk. Het bijzondere van Lagoen is dat je alle bikini's helemaal zelf kunt samenstellen. Je kunt namelijk kiezen uit verschillende broekjes en topjes in meer dan 10 verschillende kleuren. En als je een boven- en onderstukje hebt uitgezocht, kun je ook nog kiezen om er strikjes en kraaltjes aan toe te voegen. Lekker mixen en matchen dus. Zo weet je zeker dat je een originele bikini hebt! En om je strandlook compleet te maken, verkoopt Lagoen ook teenslippers met (verwisselbare) strikjes. Schattig!

De bikinitopjes en bikinibroekjes kosten per stuk €24,95 en voor €0,95 kun je er kraaltjes naar keuze bij bestellen en voor €3,50 een extra strik. Een nieuwe bikini heb je dus al vanaf €49,90.
Voor mijn verjaardag mag ik 2 keer een shoptegoed t.w.v. €60 verloten, dus daar kun je zeker een leuke set van samenstellen!

Hoe maak je kans op €60 shoptegoed van Lagoen.nl?
 Ga naar Lagoen.nl en kijk eens rond. Geef dan hieronder in een reactie aan voor welke kleur(en) je zou kiezen als je een bikini mocht uitzoeken. (Dit is niet je definitieve keuze hoor! Je mag altijd nog van gedachte veranderen natuurlijk!)
 Laat ook in de reactie je e-mailadres achter. Dan kan ik contact met je opnemen als je in de prijzen bent gevallen! (Wil je je e-mailadres niet op mijn blog achterlaten? Stuur dan even een mailtje naar pixelsbyemilia@gmail.com met als onderwerp 'Lagoen winactie', dan kun je ook gewoon meedoen!)

Dat is alles! Verder zitten er geen verplichtingen aan de winactie, al zou ik het natuurlijk wel leuk vinden als je mijn blog ook echt volgt, bijvoorbeeld op Bloglovin', Twitter, Facebook of Instagram.
Ik laat de winactie een week lopen en volgende week woensdag (29 april) zal ik lootjes trekken om de gelukkige winnaressen te bepalen.

Heel veel succes! En vergeet niet om vandaag een stuk taart te eten!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

38 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Laat je lekker verwennen vandaag! En wat een leuke winactie. Ik wil al jaren een rode bikini eigenlijk, dus dat zou stiekem heel leuk zijn. :) https://www.lagoen.nl/topjes/rood-triangel-bikini-topje/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte! Super leuk! Ik ga dit jaar naar Lanzarote en zou wel zo'n bikini van Lagoen willen dragen ♥ De donkerblauwe kleur vind ik echt heel gaaf in ieder geval. Ik doe zeker mee. Ik volg je op Bloglovin, Facebook en Instagram :) florien000@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd lieve Emilia! Wat leuk dat je twee mensen blij mag maken. Dat moet vast goed komen. Ik wens je een hele fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een keer gefeliciteerd! <3 Wat leuk dat je deze winactie hebt georganiseerd! Veel plezier vandaag met Michael en geniet van je dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteeeeerd! Hopelijk heb je een heerlijke dag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa van harte met je b-day lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag. En wat betreft de webshop: ideaal! Bikini's kopen is anders toch nooit zo'n fijn klusje. Ik zou voor de kobaltblauwe gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd lieverd! Maak er een geweldige dag van, en veel plezier vandaag! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yay gefeliciteerd lieverd! Ik wens je een hele fijne dag vandaag <3 Als ik een bikini zou kiezen, zou ik gaan voor dr knal roze triangel bikini. Of ik zou twee kleurtjes mixen zoals de gele en turkooise of zo haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super toffe winactie! Ik zou mooi de wild pink gaan met een haltertop en dan een gewoon broekje met strikjes :) ishootlovee@live.nl
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik zou kiezen voor de lichtroze bikini of de blauwe, hmm best moeilijk nog haha. Geniet van je dag vandaag :) <3 Succes iedereen! Liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congrats! Ik zou gaan voor het knalroze bandeau topje gecombineerd met een oranje ormaal broekje! Ik volg je via alle sociale media kanalen. Mijn e-mail adres is florence.wijnen@hotmail.com. Geniet nog van je dag en het komende weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een prachtige dag hebt vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe mee met je winactie, want ik heb nog geen bikini voor de zomer! :) Ik zou gaan voor Wit bandeau bikinitopje - Just White met een felroze strik, en dan een fel roze broekje. Die combinatie lijkt me echt super leuk! Mijn e-mail adres is stuffbybo@hotmail.nl

    Ik ga je ook even volgen op Social Media. Fingers crossed! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd!
    Ik zou.gaan voor en rood bikinitopje en een wit broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je verjaardag Emilia!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd meid, op naar de volgende gelukkige en natuurlijk gezonde jaartjes! hihi.. Ik vier je feestje graag mee hoor... Superleuk, heb nog geen bikini dus dat fijne shoptegoed zal ideaal zijn. Heb al ff in de shop geneusd, en ze hebben zeker veel leuks naar mijn smaak... Ik heb iets met roze, dus het zal wel een iets van roze bikini worden mocht ik winnen! ;-)
    Heb alle verplichte stapjes doorlopen hoor, fijne avond. Groetjes ilsiee prins, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je 22e verjaardag! Ik doe graag mee aangezien ik met mijn zwangere buik wel een nieuwe bikini kan gebruiken voor deze zomer! :) Ik denk dat ik voor de kleur grijs zou gaan, aangezien dit nu het meest flatterend is. ;) Maar groen vind ik stiekem ook wel heel gaaf. Twijfelgevalletje dus.

    Fijne verjaardag nog!
    Liefs, Lisanne
    younailedit@knid.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd meid! En wat heb je een leuke verrassing voor je lezers. Ik had nog nooit van het merk Lagoen gehoord, maar wat hebben ze leuke bikini's! En zeker leuk dat je zelf een setje kunt samenstellen. Ik zou denk ik gaan voor de felle turquoise/blauwe (op de sites noemen ze de kleur groen) of roze of witte variant met als toevoeging wat kraaltjes. En zo'n extra strikje in het midden is ook leuk. Dat zou nog moeilijk worden. In ieder geval keuze zat. Mijn e-mail adres is dreamjewels@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd lieverd!! Wat een super leuke verrassing deze winactie! Bikini's zijn altijd welkom én ik heb nooit genoeg bikini's. Die van vorig jaar vind ik stiekem nu een beetje saai en een nieuwe zou ik erg leuk vinden! Ik vind de bandeau tops heel erg leuk en ik zou voor een knalkleurtje kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd! Ik barst al van de bikini's dus deze sla ik even over ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Allereerst van mij uit natuurlijk ook van harte gefeliciteerd. En wat een fijne winactie. Ik zou kiezen voor een paars setje.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ah wat leuk! Ik zou gaan voor een oranje of rozige :)
    info [at] beauandthecity . nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jeetje, en gefeliciteerd natuurlijk! :)

      Verwijderen
  26. Nog van harte gefeliciteerd. 22 wat een mooie leeftijd. Hopelijk heb je van je verjaardag genoten en maak er een mooi jaar van!
    Wat een leuke winactie. En aangezien ik begin juni op vakantie ga met mijn ouders komt een nieuwe bikini zeker goed van pas. Ik keek even rond op de site en wat een leuke kleuren en modellen bikini's hebben ze. Ik zou gaan voor een oranje of voor een lichtroze. (Benadrukt je huidskleur mooi als je bruin word)

    Mijn e-mailadres is: anoukh7@hotmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O my zoveel keuze ik zou ze allemaal willen ik vind die zeeblauwe ook heel leuk of een (zacht) roze of eentje met een strikje. Heel tof trouwens dat je hem helemaal kan samenstellen zoals jij het wilt maakt je bikini weer uniek! Heel leuk ik doe gezellig mee en ga een maand later naar valencia dus zou goed uitkomen een nieuwe bikini. Iedereen veel succes!

    Mijn mail: info@june-two.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik je uit mijn enthousiasme gewoon te feliciteren met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad! :)

      Verwijderen
  28. Allereerst: van harte!! Welkom bij de 22-ers ;-)
    Wat een origineel concept van Lagoen.nl!
    Ik zou als ik zou mogen kiezen gaan voor een bikini in de kleur Navy Blue, met een triangeltopje en een brazilian broekje, om die (hopelijk tegen de zomer) getrainde squatbillen in te showen... Haha, fingers crossed!
    Mijn e-mailadres: rosalie.13@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Als eerst; van harte gefeliciteerd met je verjaardag Emilia! Wat ontzettend leuk dat je deze winactie hebt geregeld. Ik zou zelf gaan voor het zwarte triangel topje, want hierdoor lijkt ik toch nog iets minder wit dan dat ik al ben en daarbij het zwarte brazilian broekje. Ik hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad!
    Liefs,
    info.liekemarie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beetje te laat, maar Gefeliciteerd!! Heb je een leuke verjaardag gehad?

    Ik heb een super leuke giveaway op de blog doe je mee? <3
    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Met terugwerkende kracht van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Emilia en nog vele jaren.
    22 is trouwens een meestergetal in de numerologie, dus dit jaar kan niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.