Beauty,

TUESDAY'S TIPS 1 / De lekkerste houmous en de beste deo

3/17/2015 Pixels By Emilia 18 Comments

Nederlands: Een nieuwe rubriek is geboren op mijn blog! Vanaf vandaag ga ik elke dinsdag een paar tips aan jullie geven. Een soort mini-reviews van dingen waarover ik geen heel artikel vol kan schrijven, maar die ik toch met jullie wil delen. En die 'dingen' kunnen van alles zijn: van eten tot apps en van cosmetica tot leuke dingen om te doen. Ik hoop dat jullie het een leuke nieuwe sectie op mijn blog vinden en ik hoop dat het me gaat lukken om elke dinsdag weer een paar tips online te zetten. Klik snel op 'read more' voor de eerste vier tips!

English: I created a new weekly column for my blog! From this week on, I'm going to share a few tips with you guys every Tuesday. Some sort of micro reviews about things I can't write a full article about, but that I'd love to share anyway. And those 'things' can be anything: from food to apps and from beauty products to fun stuff to do. I hope you guys like this new section on my blog and I also hope I'll be having enough inspiration to write these articles every week. Click 'read more' for my first four tips!

Hair Repair Hairmask van Hair Wonder

Eens in de zoveel tijd snakt mijn haar om een oppepper. Toen ik terugkwam uit Suriname was het weer zover... Mijn haar was net een bosje stro en had dringend verzorging nodig. Ik besloot een nieuw maskertje te testen van het merk Hair Wonder, waarvan ik ook een tijdje de shampoo heb gebruikt. En ik was positief verrast! Ik was natuurlijk niet op magische wijze verlost van mijn dooie puntjes (zulke superkrachten heeft helaas geen enkel haarmasker), maar mijn haar glansde weer, was niet meer statisch en voelde heerlijk zacht. En extra fijn: maar haar werd er niet vet van, terwijl dat normaal wel gebeurt als ik een voedend masker of conditioner gebruik.
Dit masker zou ik tippen aan iedereen die last heeft van droog, dof en statisch haar. Een pot van 200ml is voor €6,99 verkrijgbaar (prima prijs voor zo'n fijn product!), onder andere bij De Tuinen en Ekoplaza.

Houmous van Marks & Spencer

De houmous van Marks & Spencer mag zeker niet in dit lijstje met tips ontbreken. Ik heb deze houmous ontdekt dankzij mijn schoonvader, die net als ik graag bij Marks & Spencer winkelt en dan af en toe een bakje voor me meeneemt. Zo lief! En ik kan hem daar niet genoeg voor bedanken, want dit spul is onwijs lekker. Ik heb ooit geprobeerd om zelf houmous te maken, maar die moeite ga ik niet meer doen zolang Marks & Spencer dit product in het assortiment heeft. Want home made kan hier toch niet aan tippen. Als je net als ik dol bent op houmous, dan is dit waarschijnlijk de beste tip die ik je vandaag zal geven. Mmm!


StukTV op YouTube

Ik heb het de laatste tijd eigenlijk veel te druk gehad om nutteloze filmpjes te kijken op YouTube, maar als ik zie dat StukTV een nieuwe video heeft geüpload, dan wil ik die toch altijd even zien. Het kanaal is van drie Nederlandse jongens die elke week een opdracht uitvoeren, die kan worden ingestuurd door de kijkers. En dat levert altijd weer hilarische beelden op. De video's zijn origineel, goed in elkaar gezet en duren nooit langer dan 10 minuten (wat erg fijn is als je stiekem helemaal geen tijd hebt om op Youtube rond te hangen). Als je, net als ik, af en toe even iets anders wil zien dan al die video's over mode en beauty, dan moet je even een kijkje nemen op het kanaal van StukTV.

Deodorant van Dr. Hauschka

Dat ik fan ben van de producten van Dr. Hauschka, hoef ik jullie vast niet meer te vertellen. Over alles wat ik tot nu toe van dit merk heb getest, ben ik laaiend enthousiast. Zo ook over deze deo, die nieuw is in het assortiment. Ik vind het jammer dat de geurcomputer nog niet op de markt is gebracht, want ik zou jullie zo graag deze geur laten ruiken. 'Salie Mint', is de naam van deze deodorant en die geur doet nog het meest denken aan een lekker fris drankje in de zomer. Is dat een rare omschrijving van een geur? Sorry dan, maar ik kan het echt niet beter beschrijven. De geur is niet té aanwezig, maar juist precies goed én blijft de hele dag hangen (yes, zelfs in een warm land als Suriname!).
Deze deodorant zal vanaf volgende maand verkocht worden voor €11,95. Houd de website van Dr. Hauschka dus even in de gaten als je op zoek bent naar een fijne deo! (En als je niet tot volgende maand kunt wachten, heeft het merk trouwens ook nog twee andere deodorants in het huidige assortiment.)

Zo, dat waren mijn eerste vier tips in deze nieuwe rubriek. Ik ben benieuwd of jullie het een leuke toevoeging vinden aan mijn blog!
Hebben jullie nog een leuke tip? Een bepaald 'ding' dat je iedereen zou aanraden?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n rubriekje! Niet van die mega uitgebreide reviews, maar gewoon kort een aantal aanraders, fijn. Die hummus lijkt me echt heerlijk, hij ziet er ook alleen al leuk uit! Zelf neem ik vaak de hummus van Sabra mee uit de winkel, die is ook echt top. En nog een tip voor leuke, grappige video's: het programma Street Lab! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sabra heeft inderdaad ook lekkere hummus! :D Marks & Spencer heeft alleen net iets apartere smaken in het assortiment, zoals die met 'moroccan style' topping, daar zit nog een heel laagje met uitjes en kruiden op. Vet lekker! En Street Lab kende ik nog niet, dus die ga ik eens opzoeken. Ik ben benieuwd!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke tips! Ik vind dit wel een leuk artikel hoor, leuk om zo kleine aanraders te zien. Ik ben niet zo gek op hummus moet ik zeggen.. Maar deze lijkt me wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Houd je niet van de smaak of de structuur? Als je alleen de smaak normaal niet zo lekker vindt, zou je deze soorten wel kunnen proberen, want hier zijn nog allemaal extra kruiden en dingetjes aan toegevoegd. :)

      Verwijderen
  3. Hmm, hummus.. ik vind het altijd heerlijk maar zelf maken is inderdaad zoveel werk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vreselijk he? Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar dat leverde een kapotte blender en een defecte staafmixer op... Oeps!

      Verwijderen
  4. Aah nu heb ik zin in hummus! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt dol op het kanaal van Stuk TV :') Oh, en humus! Heerlijk, dat heb ik al lang niet meer gegeten haha! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Ohhhh echt niet!? Het is onwijs lekker! Op brood, op crackers, als dip met bijvoorbeeld groenten... :)

      Verwijderen
  7. Wat een leuke en handige tips. Het maskertje van Hair Wonder klinkt als een ideaal product, ook voor mijn haar. Ga ik zeker eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik kan altijd zo lachen om StukTV.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke rubriek! Die tip van M&S ga ik zeker onthouden, zij hebben sowieso zulk lekker eten daar altijd <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het nog nooit op, maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben benieuwd naar het masker. Leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om dit zo te lezen! :) Ben vooral benieuwd naar het masker!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.