Diary,

SURINAME VLOG 3 / Nieuw Amsterdam, Colakreek en regen

3/25/2015 Pixels By Emilia 15 Comments

Nederlands: Hier is eindelijk het derde deel van mijn vlogs over mijn reis naar Suriname! Het heeft deze keer iets langer geduurd met editten, want er ging van alles mis (waardoor het filmpje nu blijkbaar ook niet in HD bekeken kan worden, sorry!). Maar goed, hij staat online en dat is het belangrijkste! In deze video gaan we onder andere een kijkje nemen bij Fort Nieuw Amsterdam, laat ik zien hoe ongelofelijk hard het kan regenen in Suriname en gaan we een middagje zwemmen bij Colakreek. Binnenkort zal ik het laatste deel van de serie uploaden (hopelijk volgende week, als alles deze keer in één keer goed gaat) en als je daarvan als eerste op de hoogte wil zijn, kun je je natuurlijk abonneren op mijn kanaal op YouTube!

Engels: Today I'm sharing the third part of my Suriname videos! But I'm sorry, it's in Dutch again!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

15 opmerkingen:

  1. Geweldige vlog! Lijkt me zo mooi om daar eens een keer heen te gaan. Oja, waarom word je geen model? Je bent echt een prachtige meid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! :D Ahh en ik vind het onwijs lief dat je dat zegt, maar ik denk niet dat ik daar de maten en het gezicht voor heb hoor!

      Verwijderen
  2. Deze vlog is weer top! En waaauw, dat plaatje van je filmpje is prachtig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah ik hou van je vlogs. Je bent echt een natuurtalentje, hoop je snel weer te zien! <33

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat ziet de Colakreek er prachtig uit! Net als dat Fort, hoewel dat er 's avonds vast wel heel erg creepy uit ziet haha. En al die regen, dat het zo lang zo hard door plenst, woah! Superleuke vlog weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies, ik denk echt dat het daar 's nachts een soort spookhuis is, haha! Dankjewel Soph! :D

      Verwijderen
  5. Wat een leuke vlog! Het ziet er echt gaaf uit behalve dat enge huis dan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk weer, ik word helemaal vrolijk van je vlogs. Je bent ook zo lekker relaxed en vrolijk in je vlogs, echt fijn om naar te kijken! Zon omgeving als de Colakreek is ook echt bizar mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke vlog! Leuke blouse heb je aan trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah! Wat een leuke vlog/video weer! Het ziet er echt zo mooi uit daar! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaaauw, wat ontzettend gaaf dat je dit met je stage kan combineren zo! Dat zijn nog eens herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt superleuk om zo'n video te zien! Je komt net zo spontaan over :).

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.