Personal,

SURINAME VLOG 2 / Jeepsafari, bruiloft en 9D bioscoop

3/11/2015 Pixels By Emilia 14 Comments


Nederlands: Hier is alweer mijn tweede video van Suriname! Ik denk stiekem dat deze leuker is dan de vorige, omdat we in deze vlog zoveel verschillende dingen beleven. Zo gaan we een hele dag op jeepsafari, zijn we uitgenodigd voor een Hindoestaanse bruiloft en gaan we naar een 9D bioscoop (waarvan ik niet eens wist dat het bestond...). Oh, en halverwege de zevende minuut zie je ook nog een jongetje op een tijger rijden en geloof me, dat wil je niet missen. Hilarisch!
Laten jullie weer even weten of jullie die video leuk vonden om te zien? (Opbouwende) kritiek is ook hartstikke welkom, want dan weet ik wat ik de volgende keer beter kan doen. Ik ben heel benieuwd naar jullie meningen!
Als de video niet goed werkt, klik dan even hier.

English: Time to share my second vlog of Suriname! I'm sorry, but again, it's in Dutch!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vlog! Wat gaaf zo een jeepsafari

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke vlog, die safari lijkt me ook zooo gaaf! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige vlog, het ziet er allemaal heel erg mooi uit. Niet vervelend om daar te mogen fietsen, woeh! En die jeepsafari, wat lijkt me dat een te gekke ervaring! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh, ik had ook nog nooit van 9D gehoord, ziet er wel gaaf uit! Wat heb je weer ongelooflijk mooie dingen meegemaakt in deze vlog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke vlog, tof dat we mee mogen kijken in jouw prachtige reis <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vlog! Ik ben hier geboren, en mijn ouders zijn Surinaams. Maar ik heb zelf het land nog nooit gezien. En als ik dit soort filmpjes zie krijg ik echt zin om te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vlog! Hahaha die jongen op die rijdende tijger, supergrappig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke vlog!! Een jeepsafari lijkt me ook zo leuk om eens te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke vlog! Ziet er heel tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vlog! Die jeepsafari lijkt me ook mega vet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke vlog!
    Leuk om te zien hoe je daar de dag doorkomt en hoe het er daar aan toe gaat!
    Mooie beelden zitten er tussen:).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wederom was deze tweede vlog ook weer ontzettend leuk om te zien! You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke vlog om te zien! Die jeepsafari lijkt me erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah wat gaaf! Zo leuk om te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.