Personal,

SURINAME VIDEO #1 – Vliegen, bioscoop en een food shoplog

3/04/2015 Pixels By Emilia 12 Comments


Nederlands: Al ben ik al een halve week terug in Nederland, we blijven nog even in de Suriname-sferen op mijn blog! Naast het maken van heel veel foto's, heb ik een groot deel van de reis vastgelegd op film. Voor school moest ik namelijk een video over de stage maken en toen bedacht ik me dat ik er net zo goed meteen een vlog van kon maken, als ik dan toch aan het filmen was! Ik vind het wel enorm spannend om dit te delen, omdat ik mezelf best irritant vind op video, maar ik vind het tegelijkertijd ook heel leuk jullie zo weer meer van de reis te laten zien. In dit eerste deel van de vlogs zie je wat we de eerste vijf dagen in Paramaribo hebben gedaan en ik ben al bezig met het bewerken van het volgende deel, dus dat komt er snel aan! Als je je abonneert op YouTube.com/PixelsByEmilia blijf je op de hoogte van alle video's!

English: Today I'm sharing the first video I made about Suriname! It's in Dutch, I'm sorry!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

12 opmerkingen:

  1. Enorm leuk zo'n videoverslag en een kijkje in Suriname! Wat heb je heerlijk weer gehad en ik zie weer een hangmatje! Zo leuk :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk om te zien! Ik ben heel benieuwd naar je volgende filmpjes (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leuk om te horen! :D Het volgende deel is onderweg!

      Verwijderen
  3. NIET NAAR JE SCHERMPJE KIJKEN!!!! hahaha, grapje, ik vind het echt superleuk als jij vlogt en je bent echt exact precies helemaal zoals je in het echt ook bent en daar word ik gewoon blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha ja ik moest er nog even aan wennen joh! Bij het volgende deel is het al een stuk minder erg! :D En jeeej, blij dat je het leuk vindt!!

      Verwijderen
  4. Wat een leuk filmpje! Heerlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw! Het ziet er echt geweldig uit! Super leuk dat je hebt gevlogd, het is zo leuk om je een keer als bewegend beeld te zien hihi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve comment! :D Ik vond het echt eng om mezelf zo in beweging om m'n blog te zetten, dus ik ben heeel blij dat je het leuk vindt!

      Verwijderen
  6. ziet er super goed uit, echt mooie plekken! heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je gevlogd hebt! Ik ben benieuwd naar het volgende deel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Emilia! En wat zit je haar steeds belachelijk mooi haha. Ik ben benieuwd naar je volgende vlogs :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh zo lief! M'n vriendinnen viel het juist op dat ik de hele tijd aan mijn haar zat, haha! Deel 2 komt er deze week nog aan. :D

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.